Strona 1 z 1

[kc910]Wgrywanie Softa, aktualizacji

Post:13 cze 2009, 16:25
autor: demonq
za 3 dni będę posiadał lg kc 910 i czy może mi powiedzieć skąd się pobiera aktualizacje ? wgrywa się jakiegoś softa czy coś innego ?

Post:13 cze 2009, 16:30
autor: kowcio
Nie, aktualizacja możliwa jest tylko w serwisie LG (za darmo w ramach gwarancji zaktualizują Tobie oprogramowanie telefonu). Samemu nic nie zrobisz, no chyba że chcesz typowo kombinować, ale później zapomnij o gwarancji.

Post:13 cze 2009, 16:38
autor: demonq
aha.. a gdzie się takie serwisy znajdują ? można do plusa dać ponieważ to jest moja sieć a w moim mieście niema serwisu lg.

Post:13 cze 2009, 22:37
autor: vinc
demonq pisze:a gdzie się takie serwisy znajdują ?
Znajdziesz kontakt tu KLIK
demonq pisze:można do plusa dać ponieważ to jest moja sieć a w moim mieście niema serwisu lg.
Jeśli był zakupiony w Plusie to pewnie ;)

Post:14 cze 2009, 10:49
autor: Chomiczeq
Jesli jednak chciałbyś coś "pokombinować" sam to zapoznaj się z tym temate:

http://www.forumlg.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=1334 (wymaga rejestracji)

aczkolwiek pamiętaj o tym co pisał Vinc , ingerenecja w orpogramowanie może wiązać się z utratą gwarancji :P.

Edit: Vinc , a jesteś pewien że pośrednik pomiędzy serwisem lg a klientem czyt. plus nie będzie chciał jakiejś opłaty np za transport, bo coś mi sie to wydaje za piękne żeby było prawdziwe ;P.

Pozdrawiam

Post:14 cze 2009, 11:05
autor: vinc
Chomiczeq pisze:aczkolwiek pamiętaj o tym co pisał Vinc , ingerenecja w orpogramowanie może wiązać się z utratą gwarancji :P
Akurat to napisał kowcio ;) jednak jest to prawda :)
Chomiczeq pisze:Vinc , a jesteś pewien że pośrednik pomiędzy serwisem lg a klientem czyt. plus nie będzie chciał jakiejś opłaty np za transport, bo coś mi sie to wydaje za piękne żeby było prawdziwe ;P.
Dlaczego jakakolwiek opłata? Po prostu zachodzisz do salonu i mówisz, że wolno telefon się zawiesza lub coś podobnego. Muszą wtedy przyjąć bez gadania i wysyłają na koszt serwisu ;)
Jesli jednak chciałbyś coś "pokombinować" sam to zapoznaj się z tym temate:

http://www.forumlg.pl/for...php?f=36&t=1334 (wymaga rejestracji)
Po co szukać na innych forach skoro wszystko jest bardzo ładnie opisane u nas w tym wątku KLIK, a o wersjach softu w tym KLIK

Post:14 cze 2009, 14:24
autor: Chomiczeq
vinc pisze:Akurat to napisał kowcio jednak jest to prawda
A faktycznie, obydwaj macie zielony kolor i jakos tak mi umknelo.

vinc pisze:Dlaczego jakakolwiek opłata? Po prostu zachodzisz do salonu i mówisz, że wolno telefon się zawiesza lub coś podobnego. Muszą wtedy przyjąć bez gadania i wysyłają na koszt serwisu


Może w ten sposób by się udało , ale warto podkreslić "może" - jeśli z telefonem nic sie nie dzieje istnieje duże prawdopodobieństwo że serwis odeśle telefon z notką typu "telefon sprawny" no chyba że aktualizacja to standardowa procedura. W każdym bądż razie jeśli chciałbyś wysłać telefon typowo na aktualizacje przez salon plusa mogłoby się to wiązać z jakimiś kosztami.
vinc pisze:Po co szukać na innych forach skoro wszystko jest bardzo ładnie opisane u nas w tym wątku KLIK, a o wersjach softu w tym KLIK
Po co szukać ? A po to żeby znaleźć :) -podany przez Ciebie link wygasł (instrukcja była wysłana na serwer speedyshare gdzie pliki są dość szybko kasowane, pozatym alternatywnych linków nigdy za wiele :>.

Pozdrawiam

Post:14 cze 2009, 14:39
autor: vinc
Chomiczeq pisze:W każdym bądż razie jeśli chciałbyś wysłać telefon typowo na aktualizacje przez salon plusa mogłoby się to wiązać z jakimiś kosztami.
Aktualizacja oprogramowania to podstawowa czynność jaką robią serwisy. Dodatkowo nie ma możliwości samodzielnej aktualizacji bez utraty gwarancji. Wobec tego powtórzę jeszcze raz wysłanie telefonu za pośrednictwem dilera NIE WIĄŻE SIĘ z kosztami ze strony użytkownika.
Chomiczeq pisze:Po co szukać ? A po to żeby znaleźć :)
Rzeczywiście szukanie sobie, a muzom to dość ciekawe zajęcie :P Po co sobie zawracać głowę jak tu jest pod ręką ;) Dodatkowo można skontaktować się z osobą, która tą instrukcję przygotowała by odświeżyła temat :)

Post:14 cze 2009, 15:08
autor: Chomiczeq
vinc pisze:Aktualizacja oprogramowania to podstawowa czynność jaką robią serwisy. Dodatkowo nie ma możliwości samodzielnej aktualizacji bez utraty gwarancji. Wobec tego powtórzę jeszcze raz wysłanie telefonu za pośrednictwem dilera NIE WIĄŻE SIĘ z kosztami ze strony użytkownika.
To nie zmienia faktu że nie możesz iśc sobie ot tak do salonu i powiedzieć że chcesz update oprogramowania. Oddając telefon na gawarancje musisz podać podsawe reklamacji, inaczej Ci nie przyjmą telefonu bo po co skoro wszystko jest w porządku.
Oczywiście można obejść ten problem i powiedzieć że telefon się zawiesza , ale musisz przyzanć że to też kombinowanie...

Co do drugiej częśći powiele swoją poprzednią wypowiedź - alternatwnych linków nigdy za wiele, w razie gdyby pierwotne źródło zawidło ;).

Post:14 cze 2009, 16:39
autor: vinc
Chomiczeq pisze:Oczywiście można obejść ten problem i powiedzieć że telefon się zawiesza , ale musisz przyzanć że to też kombinowanie...
Przestań :roll: jakie kombinowanie. Natomiast zmiana samemu oprogramowania jednocześnie tracąc gwarancję to nie jest kombinowanie :roll: Jednak kończymy ten OT, ponieważ autor tematu sam wybierze to co dla niego będzie mniejszym kombinowaniem...

Post:14 cze 2009, 16:58
autor: demonq
Zakończmy to już.. :P zapewne wgram na własną odpowiedzialność ponieważ widzę iż jest to bardzo dobrze wytłumaczone. Dzięki za wszystkie posty.

Pozdrawiam :D