DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #1116663  autor: stasikk
 19 maja 2021, 13:23
Witam,
Od jakiegoś czasu mam problem w telefonie LG K41S z wifi, stało się to po jakiejś dużej aktualizacji, nie jestem w stanie określić jaka to była aktualizacja bo nie zwracałem uwagi.
Po tej akcji telefon ma słabszy zasięg wifi, bardzo blisko routera jest ok, odejdę dalej do innego pokoju zasięg słabnie, wyłączę i włączę ikonkę wifi na telefonie i pokazuje się żółty wykrzyknik, połączenie jest ale brak dostępu do internetu i nazwa sieci.
Inne telefony nie maja problemu, chciałbym tutaj wykluczyć winę samego routera.
Telefon zaniosłem na gwarancję, po kilku dniach oddali, napisali brak usterek, że wszystko zostało sprawdzone, a ja dalej mam to samo.
Co w takiej sytuacji robić?
 #1116681  autor: Remington
 20 maja 2021, 08:52
Zapewne sterownik został zaktualizowany ba gorzej działający.

Możesz poszukać w sieci poprzedniej wersji softu i zrobić jego czystą instalację.

Możesz czekać na aktualizację, która nie wiadomo czy w ogóle się pojawi.

Możesz sprzedać telefon i kupić nowy.
 #1116685  autor: stasikk
 20 maja 2021, 11:49
A ile razy można chodzić i oddawać telefon na gwarancje? To nie jest tak ża za drugim czy 3 razem mają dać nowy?
Ostatnia opcja raczej nie wchodzi w grę gdyż mogę zostać posądzony o sprzedaż wadliwego sprzętu.
 #1116700  autor: marcin19883
 20 maja 2021, 16:14
Wątpię, że aktualizowali sterowniki. Telefon posiada Mediateka i do tego słabego/starszego. Musisz sprawdzić router. Sprawdzić ustawienia wifi, kanały itp. być może sąsiad korzysta z tego samego kanału, przez co do moc wydaje się mniejsza.
 #1116751  autor: Remington
 22 maja 2021, 12:41
stasikk pisze:
20 maja 2021, 11:49
A ile razy można chodzić i oddawać telefon na gwarancje? To nie jest tak ża za drugim czy 3 razem mają dać nowy

W przypadku gwarancji to gwarant sam ustala zasady. Dlatego zawsze i bez wyjątku (no może poza kupnem Rolls Royce’a) lepsza jest rękojmia.

Ale i ona nie pomoże gdy wada nie została potwierdzona.