Strona 1 z 1

Ponowna reklamacja Galaxy S8

Post:16 gru 2017, 12:11
autor: BornToSleep01
Witam,
w sierpniu br. zakupiłem na allegro Galaxy S8, na ekranie którego po 2 miesiącach pojawiły się różowe paski. Telefon został wysłany na reklamację do oficjalnego serwisu Samsunga, która została pozytywnie rozpatrzona i po tygodniu miałem naprawionego S8 z powrotem. 2 tygodnie temu problem pojawił się ponownie. Obawiam się, że po drugiej reklamacji kolejny raz dostanę telefon, na którym pojawią się różowe paski.
Czy, gdy drugi raz występuje taka sama wada mam prawo żądać zwrotu kosztów telefonu?

Re: Ponowna reklamacja Galaxy S8

Post:16 gru 2017, 12:36
autor: artsky
Prawdopodobnie po 3 naprawach masz prawo do nowego telefonu, ale bym sprawdził jeszcze co na ten temat piszą w gwarancji.

Re: Ponowna reklamacja Galaxy S8

Post:16 gru 2017, 13:28
autor: Remington
Zasadnicze jest to, czy kupowałeś jako konsument czy jako firma. Jeśli jako konsument, to powinieneś skorzystać z rękojmi, nie znam gwarancji, która byłaby od niej korzystniejsza. Już druga istotna waga uprawnia do zwrotu kasy i nie ma znaczenia w jakim trybie była rozpatrywana pierwsza reklamacja.

Re: Ponowna reklamacja Galaxy S8

Post:16 gru 2017, 14:11
autor: BornToSleep01
Telefon kupowałem jako konsument. A co w wypadku, gdy sklep, w którym telefon był kupowany zakończył swoją działalność?

Re: Ponowna reklamacja Galaxy S8

Post:16 gru 2017, 14:14
autor: artsky
Zawsze też możesz skorzystać z bezpłatnej porady Rzecznika Praw Konsumenta, który jest w każdej większej miejscowości. U mnie np. jest przy Urzędzie Miasta.

Re: Ponowna reklamacja Galaxy S8

Post:02 paź 2018, 16:33
autor: katie
W lutym kupiłam S8, ale użytkuję go bez przerwy i zaczynam się obawiać, że po roku bateria będzie na skraju wydolności. Myślicie, że w ramach gwarancji wymieniliby baterię? I czy to nie pogorszy sprawy bo to jednak rozmontowanie...?