Strona 1 z 1

Brak Internetu LTE Samsung A5 2016

Post:30 wrz 2016, 12:05
autor: raf18seb
Cześć,

2 dni temu kupiłem dziewczynie Galaxy A5 (2016), model SM-A510F. Włożyliśmy kartę nano sim, połączenia smsy ok, wifi działa, trzeba było kilka minut pomęczyć się z mmsami ale też działają, nie działa tylko Internet (dane komórkowe). Na pewno w abonamencie jest pakiet danych, na poprzednim telefonie wszystko było ok. Wkładałem również moją kartę sim (i ja i moja dziewczyna mamy abonament w Orange) i z moją kartą w środku także Internet nie działał. Próbowaliśmy konfigurować wszystko wraz z APN na różne sposoby - bezskutecznie. Link z wszystkich ustawień jakie przychodzą mi do głowy (one drive) https://1drv.ms/f/s!Ag1hllAJIIUJgSHUHOTcu1cPbhlF

Jakieś pomysły? Rafał

Re: Brak Internetu LTE Samsung A5 2016

Post:30 wrz 2016, 12:18
autor: p2225
Zmień z ipv6 na ipv4. Takie ustawienia:

Nazwa:Orange Internet
APN:internet
Proxy:Nie ustawiono
Port:Nie ustawiono
Nazwa użytkownika:Nie ustawiono
Hasło:Nie ustawiono
Serwer:Nie ustawiono
MMSC:Nie ustawiono
Proxy dla MMS:Nie ustawiono
Port MMS:Nie ustawiono
MCC:260
MNC:03
Typ uwierzytelniania:Brak
Typ APN: default,supl,dun,hipri
Protokół APN:IPv4
Protokół APN podczas roamingu:IPv4
Nośnik: Nie określono

I takie banalne pytanie - włączasz dane komórkowe przy wyłączonym wifi?
Przełącz na 3G i zobacz czy internet działa.

Re: Brak Internetu LTE Samsung A5 2016

Post:30 wrz 2016, 12:37
autor: kamil1221
Zadzwoń na BOK *100 lub idź do salonu z dostępem do CRMa Mobilnego i poproś o aktywacje Pakietowej Transmisji Danych A.
Często przy przedłużeniu umowy w dziwny sposób usługa się dezaktywowała.

Re: Brak Internetu LTE Samsung A5 2016

Post:30 wrz 2016, 12:42
autor: raf18seb
Nie przedłużaliśmy umowy, po prostu kupiliśmy nowy telefon w trakcie umowy. p2225 jesteś boski. Uratowałeś mnie od zrzędzącej kobiety. Działa, dzięki wielkie ;)

Re: Brak Internetu LTE Samsung A5 2016

Post:30 wrz 2016, 12:56
autor: p2225
ohh dziękuję xD