Strona 1 z 1

Samsung Galaxy S3 Neo ciągłe wyłączanie

Post:03 kwie 2015, 20:24
autor: baquu3
Witam,
zakupiłam wczoraj w sklepie Saturn telefon Samsung galaxy s3 neo. Przez pierwsze 2 godziny wszystko w porządku, potem podłączyłam go do ładowania i poszłam spać. Rano kiedy się obudziłam był już wyłączony, raczej niemożliwe było żebym wyłączyła go przez sen czy coś :D No ale pomyślałam że może faktycznie coś takiego mogło się stać. Potem jednak zaczęło się robić poważniej, telefon z baterią jakieś 95-100% znowu sam zaczął się wyłączać i jeśli nie mam włączonej jakiejś aplikacji typu muzyka bądź cokolwiek innego telefon po zablokowaniu w ciągu jakiś 3-4 minut po prostu się resetuje lub kompletnie wyłącza. Czasami towarzyszy temu cały niebieski ekran, jednak nie zawsze. Czterokrotny hard reset w niczym nie pomógł więc to na pewno nie wina softu - zostawiłam go teraz samoczynnie i nie ruszam go, widzę tylko czasem jak się włącza i wyłącza. Jest inna opcja oprócz oddania go na gwarancję?

Re: Samsung Galaxy S3 Neo ciągłe wyłączanie

Post:04 kwie 2015, 10:16
autor: Niezgodna7
Nie ma co się bawić samemu na gwarancji i to zaraz po zakupie. Niestety - oddaj do naprawy /wymiana.

Re: Samsung Galaxy S3 Neo ciągłe wyłączanie

Post:04 kwie 2015, 10:25
autor: Niezgodna7
Jak masz daleko do sklepu - to zadzwoń tam nawet teraz. Powiedz wszystko, może z racji świąt wymienią..?
Powodzenia

Re: Samsung Galaxy S3 Neo ciągłe wyłączanie

Post:07 kwie 2015, 13:16
autor: baquu3
Już wymieniony, poszło bez problemu, dzięki za pomoc :)

Re: Samsung Galaxy S3 Neo ciągłe wyłączanie

Post:07 kwie 2015, 13:51
autor: Niezgodna7
I bardzo fajnie
:- )