Strona 1 z 1

Samsung Galaxy Ace 3 LTE GT-S7275R nie loguje LTE na tmobile

Post:30 lip 2014, 17:10
autor: grzegorz0plonka
Witam. Od wczoraj posiadam już telefon Samsung Galaxy Ace 3 LTE GT-S7275R i niestety nie mogę logować LTE sieci T-mobile. Jak jest włożona kartę sim t mobile to nie ma opcji LTE.
Pomimo posiadam możliwość LTE.

Telefon był kupione w sklepie komputeroniku.

Czy ktoś spróbował odblokować LTE t-mobile?

Post:30 lip 2014, 17:28
autor: Kryniczanin
A masz kartę USIM T-Mobile i taryfę nową?

Post:30 lip 2014, 17:37
autor: grzegorz0plonka
Tak posiadam i faryfe to data oraz aktywowane.

Post:31 lip 2014, 06:53
autor: pakierhakierxd
Zaktualizuj soft ! ,jak wgrasz najnowszy brandowany T i nie będzie to wgraj nie brandowany przez Odin i będzie śmigać :)

Post:31 lip 2014, 14:32
autor: grzegorz0plonka
Telefon kupiłem u komputeroniku sklepie i bez brandowany. Wersja jest najnowsza.

Post:31 lip 2014, 15:49
autor: pakierhakierxd
To i tak zaktualizuj soft :)

Post:31 lip 2014, 17:18
autor: grzegorz0plonka
Napisałem ci posiadam najnowszy wersji w tej chwili.
Zobacz http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac0 ... 30539.html oraz http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a14 ... 17134.html

Edit:
Jak włożyłem kartę sim normalnie sim bez USIM to pokazuje mi opcji LTE/WCDMA/GSM.
A jak włożę kartę usim t-mobile to nie znajduje. Cos jest blokadę jest albo nie zna. wiec proszę pomoc.

[ Dodano: 2014-07-31, 21:15 ]
No czekamy:(((

[ Dodano: 2014-08-01, 16:47 ]
Napisałem do samusng i dostałem odpowiedz.
Szanowny Panie Grzegorzu,

Rozumiem, że chciałby Pan korzystać z Internetu LTE w T-Mobile.

Uprzejmie informuję, iż na chwilę obecną oczekujemy na przesłanie odpowiednich danych od sieci T-Mobile. Po otrzymaniu tych danych w ciągu kilku dni zostanie udostępniona odpowiednia nakładka. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, jak ważne jest aktualizowanie oprogramowania urządzenia na bieżąco, sam oczekuję na podobną aktualizację dla prywatnego tabletu Galaxy.
Sugeruję Pani obserwować wydania biura pasowego firmy Samsung na stronie:
www.samsungmedia.pl
Oraz w mediach związanych z telefonami komórkowymi, oraz profile firmy Samsung na portalach społecznościowych takich jak Facebook czy Twitter. Informacje tego typu są tam na bieżąco publikowane.

Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.