Strona 1 z 1

Galaxy Young się NIE WŁĄCZA ;c

Post:27 cze 2014, 16:29
autor: kamil..
Na samym początku chciałbym się z wszystkimi serdecznie przywitać , dlatego iż jestem nowy na Tym forum , więc Witam ;)
Mam problem z moim tel. (Samsung Y) Mianowicie chodzi o to, że telefon nie chce się włączyć po naciśnięciu przycisku POWER telefon się włącza do momentu ukazania się `loga Samsung galaxy Young S5360` Po czym telefon jakby się zawiesza .. Po za tym gdy podłącze go do komputera poprzez kabel USB to komputer jak i program Samsung Kies nie mogą się z nim połączyć - wykrywa go ( jest dźwięk po podłączeniu tel do kompa ) Niestety ale to nie koniec problemów gdyż "nie działa " kombinacja klawiszy ` Vol up + Home + Power ` - Vol down + Home + Power ,działa ..
Był bym baaaaardzo wdzięczny gdyby ktoś Mi tutaj pomógł , gdyż telefonu nie mogę oddać na gwarancje ( najchętniej bym to zrobić ) dlatego, że nie mam/zgubiłem, gdzieś fakturę/paragon zakupu.

Z góry dziękuję bardzo za każdą pomoc ! ;)

[/b]

Post:27 cze 2014, 19:29
autor: user_delete34
Niedawno dyskutowaliśmy na temat gwarancji i zdaje mi się, że Samsung nie wymagał dowodu zakupu a wypełnioną kartę gwarancyjną. Mogło mi to teraz znikąd przyjść na myśl, ale zadzwoń do serwisu i zapytaj o to, bo wydaje mi się, że dałbyś radę wysłać go na naprawę.

..

Post:27 cze 2014, 20:51
autor: kamil..
Dzisiaj byłem w salonie T-Mobile, i tam mi powiedzieli , że nie mogą przyjąć tel bez dowodu zakupy...
Chciałbym sobie jakoś sam poradzić z tym problemem , ale jak nie dam rady to będę musiał zadzwonić do serwisu Samsunga..

Post:27 cze 2014, 20:53
autor: user_delete34
kamil.. pisze:w salonie T-Mobile, i tam mi powiedzieli
Nikt nie zmusza do chodzenia do operatora. Masz gwarancję od producenta, a nie od operatora (bo coś takiego nie istnieje). Zadzwoń na numer autoryzowanego serwisu Samsunga w PL.

Post:27 cze 2014, 21:17
autor: dwaeuro
A jedna naprawa bez faktury nie obowiązuje już?

Post:27 cze 2014, 21:18
autor: kamil..
Wiesz, jednak miałem nadzieję, że ktoś mi tutaj pomoże "naprawić" ten telefon a nie wysłać go do Serwisu ..
Ale dziękuję za odpowiedz; )

Post:27 cze 2014, 21:39
autor: user_delete34
kamil.., czarować nie umiemy.
Możesz zrezygnować z gwarancji i ZARYZYKOWAĆ "odceglenie" samemu. Instrukcja. Myślę jednak, że zdecydujesz się na serwis, o ile jest możliwy.
PS: 2. wynik w Google.

Post:19 lip 2014, 17:08
autor: xxjanosik
Wgraj softa odinem.