Strona 1 z 1

Gwarancja Samsunga

Post:11 maja 2013, 23:00
autor: phillips
Witam. Kupiłem na allegro Galaxy S3. Jest on z niemieckiej dystrybucji. Do niego otrzymałem tylko paragon z komisu oraz niewypełnioną kartę gwarancyjną, gdyż telefon był nowy i zaplombowany. Okazało się, że do naprawy gwarancyjnej potrzebuję dowód zakupu z Niemiec, gdyż ten z komisu nie jest brany pod uwagę (tak powiedziano mi w serwisie Samsunga). Dogadałem się ze sprzedającym, że ten dowód zakupu mi przyśle. I tu mam pytanie.

Do naprawy gwarancyjnej potrzebne są Karta Gwarancyjna oraz dowód zakupu. I jeśli dowód zakupu pochodzi z Niemiec, to czy Karta Gwarancyjna również musi być wypełniona przez niemieckiego sprzedawcę, czy komis może to zrobić?
Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Post:13 maja 2013, 00:37
autor: Sirmark
Do naprawy gwarancyjnej powinien wystarczyć dowód zakupu, ale nie chodzi jak już o paragon z komisu. Tym samym wypełnienie przez komis karty gwarancyjnej również mija się z celem.
W sumie nie wiem czy jeszcze jakiś serwis wymaga pod pieczętowanej gwarancji.

Post:13 maja 2013, 11:46
autor: orson_dzi
Serwis nie powinien wymagań karty gwarancyjnej, głównie przez sprzedaż na odległość. Wysyłany jest właśnie zaplombowany telefon, nikt nie będzie go otwierał żeby wypełnić papiery. Sam dowód zakupu powinien wystarczyć, ale jak się trafi na taboret zamiast człowieka w serwisie, to można się wszystkiego spodziewać.