Strona 1 z 1

[s5610] odświeżanie karty sim

Post:16 sty 2013, 22:53
autor: severus
Co jakiś czas pojawia sie komunikat 'odświeżanie karty" i albo tel sie restartuje, albo blokuje i wylacza i dopiero po chwili mozna go wlaczyc. mozna to jakos usunac czy reklamacja ? fon ma jakiś miesiac.

Post:19 sty 2013, 23:23
autor: kowcio
W jakiej sieci masz telefon? W Play, tak jak wpisałeś w profilu? Ja bym poszedł do Play i poprosił o wymianę karty SIM. Niestety niektóre telefony nie chcą współpracować ze starszymi kartami SIM tego operatora. Sam mam taką i jak włożę do Samsunga E1200 to czasami wywala mi błąd SIM, zaś np. model E1230 już nie, działa ok... Dlatego bym zaczął od tego. Wymiana karty SIM w Play jest bezpłatna i wystarczy jedna wizyta w salonie tego operatora.

Post:20 sty 2013, 15:50
autor: severus
Owszem - mam w play'u, lecz karta jest nówka z sierpnia tego roku, wiec raczej sprawna..

Post:20 sty 2013, 20:58
autor: kowcio
Spróbuj wpisać kod na reset całości, *2767*3855#, tylko uważaj, bo wszystkie dane zostaną skasowane z pamięci telefonu, jak i wszystkie ustawienia. Telefon będzie po wpisaniu tego kodu jak wyciągnięty z pudełka i pierwszy raz włączony.
Jeśli nie, to niestety pozostaje serwis :-(