[S5530] Wymiana telefonu na nowy w ramach gwarancji
Post:15 kwie 2012, 12:11
Witam,
mój tata ma telefon Samsung S5530 w Orange. Już dwa razy oddawał go do naprawy za pośrednictwem salonu Orange i przez pewien czas po naprawie wszystko było OK, ale problem wciąż wraca. Chodzi o to, że jeśli do taty nikt przez pewien czas nie dzwoni, to mu się całkowicie blokuje możliwość wykonywania połączeń wychodzących, a odblokowuje się dopiero po odebraniu połączenia przychodzącego.
Mama ma identyczny telefon w tej samej sieci, więc przypuszczam, że tata ma po prostu jakiś wadliwy egzemplarz. Czy można w ramach gwarancji ubiegać się o wymianę telefonu na nowy, skoro naprawy nie są skuteczne?
mój tata ma telefon Samsung S5530 w Orange. Już dwa razy oddawał go do naprawy za pośrednictwem salonu Orange i przez pewien czas po naprawie wszystko było OK, ale problem wciąż wraca. Chodzi o to, że jeśli do taty nikt przez pewien czas nie dzwoni, to mu się całkowicie blokuje możliwość wykonywania połączeń wychodzących, a odblokowuje się dopiero po odebraniu połączenia przychodzącego.
Mama ma identyczny telefon w tej samej sieci, więc przypuszczam, że tata ma po prostu jakiś wadliwy egzemplarz. Czy można w ramach gwarancji ubiegać się o wymianę telefonu na nowy, skoro naprawy nie są skuteczne?