Strona 1 z 1

[J600] Po naprawie taśmy zasięg jest ale nie ma.

Post:09 sty 2012, 03:10
autor: myszolekpysiol
Wymieniłam taśmę w J600, działał, rozmawiałam przez niego i smsowałam.
Dziś pokazuje nazwę sieci, że ma zasięg, ale nie da się ani esa wysłać, ani nawiązać połączenia, konto mam aktywne oczywiście. No i jak dzwonię na ten numer, to słyszę "przepraszamy wybrany abonent jest.." Co się stało?

Post:09 sty 2012, 08:20
autor: kerim36
myszolekpysiol pisze:No i jak dzwonię na ten numer, to słyszę "przepraszamy wybrany abonent jest.." Co się stało?
skoro jest komunikat z sieci tzn ze jest zasieg, wiec moze chwilowy problem sieci

Post:09 sty 2012, 08:27
autor: Precelos
Tasma nie odpowiada za zasieg, tylko zazwyczaj za klawisze gorne lcd i glosnik.

Jak kolega juz wspomnial wian lezy prawdopodobnie po stronie sieci, dla pewnosci mozesz wlozyc karte sim do innego telefonu

Post:09 sty 2012, 08:34
autor: myszolekpysiol
Pomógł reboot :oops:
Zobaczymy jak długo podziała, bo mam jednak głupie przeczucie, że to ma związek z tą taśmą...
A taśmę ma wymienianą 4 raz, pierwszy przeze mnie, wcześniej w serwisach za ciężkie pieniądze i taśma nieoryginalna, teraz kupiłam oryginalną.
Dzięki za odp.

[ Dodano: 2012-01-09, 10:05 ]
Niestety po wykonaniu połączenia dzieje się to samo :(