Gwarancja Samsung
Post:24 lip 2011, 18:16
autor: cKlock
Cześć, zepsuł mi się telefon, a jako iż mam jeszcze gwarancję do 11 sierpnia to postanowiłem z jej skorzystać, trochę dziwnie to będzie wyglądało, ale trzeba

Co mam robić? Gdzie się zgłosić? Kupiłem go na allegro.
Post:24 lip 2011, 18:36
autor: Orfi
Masz dowód zakupu, w postaci paragonu lub faktury ? Do tego kartę gwarancyjną i jeżeli tak to możesz już szukać serwisu Samsunga w swojej okolicy aby go tam oddać do naprawy. Z tym, że nie dowód zakupu z Allegro, ale paragon czy fakturę od operatora, bo jak myślę był on pewnie kupiony przy okazji aneksu umowy abonamentowej i wystawiony na aukcji na której Ty z kolei go nabyłeś. Sprawdź czy to masz, bo żadne inne gwarancje rozruchowe itp. wystawione przez sprzedającego się nie liczą. Dla serwisu Samsunga liczy się poprawnie wypełniona karta gwarancyjna i dowód zakupu ( paragon, faktura).
Post:25 lip 2011, 12:09
autor: cKlock
Do karty gwarancyjnej mam przyczepiony paragon zakupu. Na karcie jest pieczątka od tego sklepu i wypisany jakiś kod. Jak coś to mogę zdjęcie tego zrobić.
Post:25 lip 2011, 12:14
autor: orson_dzi
Zgłosić się musisz do pierwszego z brzegu serwisu Samsunga. Ew. może da się im to wysłać kurierem na ich koszt ale to byś musiał na ich stronie poszukać.
Post:25 lip 2011, 12:55
autor: cKlock
http://www.samsung.com/pl/support/locat ... E.LOCATION
Jak wybiorę wyszukiwanie po produkcie: Telefony komórkowe, rozsuwane, Łomża to nic mi nie znajdzie, a jak wezmę zakładkę po adresie i wpisze miasto to znajdzie mi jeden serwis, ale coś mi się wydaje, że oni nie naprawiają komórek, bo jak w pierwsze zakładce nie wybiorę telefony komórkowe to mi znajdzie ten serwis?