DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #394432  autor: czemu.
 20 mar 2010, 15:36
Ave

Well mam problem z aplikacją Palringo na swoim telefonie. Założyłem sobie konto na głównej stronie tego komunikatora, loguje się na niej i jest OK. Natomiast, gdy chcę zalogować się na "mobilnym" parlingo pojawia się:
Kod: Zaznacz cały
"the palringo server seems to have stopped responding. please try reconnect"

Próbowałem reinstalacji, różnych wersji ale zawsze ten błąd wyskakuje, co dziwne jakoś na komputerze nie miałem żadnego problemu aby się zalogować -.-
Telefon jest w sieci Play. Problemem może być źle skonfigurowany internet w tym telefonie. Pamiętam jak używałem K800i to miałem podobny problem z ustawieniem internetu i używaniem mobilnego gg czy inspiro.
Gdyby ktoś mógłby mi pomoć poprawnie skonfigurowac połączenie z internetem aby Palringo bez problemu się łączyło z serwerem byłbym baaardzo wdzięczny :mrgreen:

[ Dodano: 2010-03-20, 20:01 ]
Problem rozwiązany, proszę o usunięcie tematu