Strona 1 z 1

[F330] Połączenie będzie kontynuowane....

Post:16 wrz 2008, 22:48
autor: Mastertoon
Witam szanownych forumowiczów.

Bardzo proszę o sugestię, pomysły na rozwiązanie problemiku.
Jestem w posiadaniu telefonu Samsung F330 w sieci Play na abonamencik.
Od samego początku przy dzwonieniu był następujący kłopot - ktoś dzwoni do mnie (niezależnie czy z Orange czy np Ery), ja odbieram połączenie i osoba która do mnie dzwoni po sekundzie słyszy głos pani mówiący że "rozmowa będzie zaraz kontynuowana" (Orange) lub też melodyjkę organów (tak jest gdy ktoś dzwoni z Ery). Ja tymczasem mam w słuchawce głucho... nic nie słyszę.
Tak więc aby z kimś porozmawiać, muszę... najczęściej sam do danej osoby zadzwonić :smt005 :evil:
Sprawę zgłaszałem do obsługi sieci - powiedzieli że z siecią jest wszystko ok.
Na telefonie zastępczym wszystko działa ok, nie ma problemów więc jest to ewidentnie problem telefonu. Gdy dałem go do serwisu, to po 2 tygodniach otrzymałem telefonik z wgranym nowym softem, kartką z wypisanymi testami i ogólną opinią serwisu, że telefon jest ok.
I co teraz? Jak rozwiązać dany problem, jak mam rozmawiać w salonie z obsługą....?! Telefon w sumie był już 2 raz w serwisie (najpierw były kłopoty z wyświetlaczem, później trafił do serwisu z powodu właśnie tych połączeń), kiedy mogę się domagać np. wymiany telefonu na nowy czy tez nawet zerwania umowy z siecią. No chyba że ktoś poda rozwiązanie problemu....

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.

Post:16 wrz 2008, 23:09
autor: vinc
Może sprawdź jak Ci działa telefon tylko w trybie GSM jak wszystko będzie ok to znaczy, że czasem tracisz zasięg UMTS i masz ustawiony tryb dual. Najlepiej wtedy pozostawić tylko tryb GSM (oczywiście jak nie korzystasz z wideorozmów).

Post:16 wrz 2008, 23:31
autor: Mastertoon
Hmmm, zobaczę. Aczkolwiek to rozwiązanie niezbyt satysfakcjonuje ponieważ nie po to kupowałem taki telefon, aby z niego tylko dzwonić... wtedy wybrałbym np. Motorolkę F3 :wink: a wiadomo że bez UMTS internecik działa... hmmm... w zasadzie nie działa :lol:
Poza tym, w serwisie testowali go (co nawet dali mi na kartce - wydruki z testu) i telefonik nie ma najmniejszego problemu z zasięgiem. Co prawda raz na jakiś czas szuka sobie 3g, ale problem z połączeniami nie występuje tylko w jednym miejscu - w domu w Jaworznie zasięg jest przeciętny, w pracy w Sosnowcu wyśmienity a problem jest w obu miejscach... nawet w górach.

Post:17 wrz 2008, 07:42
autor: vinc
Jeśli zależy Ci na 3G i twierdzisz, że masz taki zasięg to zrób odwrotnie i ustaw tryb tylko 3G.

Post:18 wrz 2008, 23:12
autor: mariusz9a
A czy czasami przypadkiem nie dajesz "zawieś rozmowę"?
Powiem że mi się tak czasami zdarza jak dzwonię do kupla w Orange i słyszę przemiłą panią (dokładnie to samo co u Ciebie) jak on zawiesi połączenie lub wyleci z zasięgu. W tym drugim przypadku albo wznawia się połączenie po chwili albo w ogóle wywala.

Post:23 wrz 2008, 14:53
autor: Mastertoon
vinc pisze:Może sprawdź jak Ci działa telefon tylko w trybie GSM jak wszystko będzie ok to znaczy, że czasem tracisz zasięg UMTS i masz ustawiony tryb dual. Najlepiej wtedy pozostawić tylko tryb GSM (oczywiście jak nie korzystasz z wideorozmów).
Ani ustawienie na samo gsm, ani ustawienie na 3g nic nie daje - problem pozostaje.
A czy czasami przypadkiem nie dajesz "zawieś rozmowę"?
Tak, wiem o co chodzi i zwróciłem na to uwagę, ale niestety nie w tym tkwi problem.

Jakieś dalsze propozycję...?! :(

Post:23 wrz 2008, 15:06
autor: vinc
Według mnie pozostaje tylko ponowna wysyłka do serwisu. Jeśli jednak znowu odeślą Ci telefon, a problem znowu będzie występował to poproś o numer serwisu i reklamuj naprawę bezpośrednio.

Post:23 wrz 2008, 15:53
autor: yagi
Sprobuj wymienic karte SIM na inna z Play i sprawdz co wtedy...

Napisz reklamacje do Samsung Polska, opisz sytuacje, a jak to nie pomoze to Rzecznik Praw Konsumentow.