DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #1133632  autor: jacek1998
 10 lip 2022, 19:46
Witam,

Kupiłem w sklepie OrangeFlex Samsung Galaxy A52S. Po dniu użytkowania zauważyłem niewielką wadę matrycy jak na załączonym zdjęciu. Punktowe przebarwienie widoczne poza niepodświetlonym i podświetlonym na biało ekranem o średnicy poniżej 1mm na prawo od lewego przycisku na dolnej belce.

Jak byłoby lepiej starać się wymienić telefon. Żądać wymiany na nowy w ramach rękojmi? Choć zgłaszając to przez aplikację OrangeFlex widzę, że wymianę mogę jedynie proponować a decyzja nie zależy ode mnie. Czy zwrócić telefon rozpakowany, używany przez 1 dzień wcześniej kupując nowy identyczny. Czy w takim przypadku zwrócą całość kwoty?
Na fakturze sprzedawcą jest "Orange Polska, Jerozolimskie ... ", pytanie czy może jest możliwość wymiany tego telefonu w salonie?

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 10 lip 2022, 20:01 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Niby co to ma wspólnego z tematem działu?