DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #1065581  autor: dizze
 18 lut 2019, 19:50
Witam,
Jakiś czas temu spadł mi telefon na ziemię. Spadł z jakiś 30 cm ale to wystarczyło, żeby robić róg telefonu i zbić miejscowo szybkę, i w tej sprawie mam pare pytań.

1) Czy jeśli z wyświetlaczem nic się nie stało (pękła sama szybka) to czy idąc do samsunga na naprawę muszę wymieniać również wyświetlacz? Czytałem, że naprawa wyświetlacza to 1050 zł, i czy jest możliwość wymiany samej szybki? O ile jest coś takiego możliwe to o ile jest to tańsze?

2) Czy dając telefon do naprawy do nieautoryzowanego serwisu, to czy jest opcja, że jest on w stanie naprawić to tak, że potem oddając telefon na reklamację już do samsunga z inną zepsutą rzeczą, to Ci w samsungu nie poznają, że tam coś było naprawiane przez kogoś innego?

Chodzi mi o to, że mam również zepsute wejście słuchawkowe i port ładowania - psuło mi się to juz wcześniej ale teraz jak byłem w serwisie to ze względu na rozbitą szybkę nie są oni w stanie mi tego przyjąć na gwarancję i naprawić portów, no bo telefon upadł i mogło to się wtedy popsuć.

No i teraz mam dwa wyjścia.

Jedno to naprawić szybkę w nieautoryzowanym serwisie i potem oddać naprawę portów na gwarancję do samsunga - choć tutaj właśnie jest to pytanie, czy są oni w stanie stwierdzić, że coś tu było wymieniane nie przez nich (no bo naprawiając telefon nie w samsungu raczej tracę gwarancję z tego co wiem)?

A druga opcja jest taka, że oddaje telefon do serwisu samsunga żeby mi naprawili szybkę, a potem do nich oddaję drugi raz telefon później na reklamację i mówię, że porty zepsuły mi się juz po naprawie szybki no i oddaję, żeby mi naprawili port ładowania i słuchawkowy. Tylko też jest pytanie czy mogą mi nie przyjąć tej reklamacji portów nawet jak naprawię szybkę u nich bo mi powiedzą, że nie są w stanie stwierdzić czy porty zepsuły się przed czy po upadku?


Trochę to pogmatwałem mam nadzieję, że się połapiecie. Najlepiej jakbyście po prostu napisali co wy byście zrobili na moim miejscu.

Pozdrawiam
 #1065593  autor: Micho
 18 lut 2019, 21:23
Na pewno rozbicie będzie traktowane jako przyczyna wszystkich usterek, także nie zrobią ci tego w ramach gwarancji. Zobaczą że coś było grzebane i poza tym, sprawdzą w systemie czy coś było robione w autoryzowanym serwisie.
Jeśli chodzi o ekran, to jak ja oddałem na gwarancje bo mikrofon padł, to wymienili także ekran z szybką ( nie wiem czemu bo był ok, chyba od góry otwierali i dlatego.
Idz do jakiegoś polecanego serwisu i zapytaj o koszty naprawy bo w Samsung mi wycenił naprawę na około 1000zł no ale to było za free w ramach gwarancji.. Jeśli nie będzie jakoś dużo to napraw ale stracisz gwarancję Samsunga ( w sumie i tak już nic ci po niej) a jak wyjdzie sporo to poszukaj sprawnego używanego.