DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #1063157  autor: kosciolowska137662
 21 sty 2019, 18:57
Zgłaszam się z problemem dotyczącym Samsunga Galaxy J5.Wylała mi się matryca,dotyk prawdopodobnie nie działa,telefon jest uruchomiony na ekranie blokowania,na którym trzeba podać kod,aby telefon się włączył.Usiłowałam kilkoma sposobami "dostać się"do telefonu,jednak nic nie skutkuje.Jakie macie pomysły na odzyskanie danych z telefonu,głównie zdjęć? Większość sposobów z internetu została wypróbowana.

Zaznaczę,że telefon ma wyłączone debugowanie oraz włączona funkcję zezwalania na połączenie z komputerem,co utrudnia mocno sprawę.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2019, 19:32 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: zbędny bold
 #1063201  autor: kozien70
 22 sty 2019, 14:58
Naprawić poza autoryzowanym serwisem, prosząc o wymianę wyświetlacza bez kasowania danych. Oczywiście wiąże się to z utratą gwarancji (o ile ta jeszcze jest). Przy naprawie w autoryzowanym serwisie gwarancja zostanie, ale procedura obejmuje wyczyszczenie całkowite telefonu z danych.
A w przyszłości ustawić na telefonie backup danych do chmury. Nic nie kosztuje, kilka kliknięć i mamy kopię zapasową danych np. w darmowym Samsung Cloud.