Witam,
zakupiłam wczoraj w sklepie Saturn telefon Samsung galaxy s3 neo. Przez pierwsze 2 godziny wszystko w porządku, potem podłączyłam go do ładowania i poszłam spać. Rano kiedy się obudziłam był już wyłączony, raczej niemożliwe było żebym wyłączyła go przez sen czy coś
No ale pomyślałam że może faktycznie coś takiego mogło się stać. Potem jednak zaczęło się robić poważniej, telefon z baterią jakieś 95-100% znowu sam zaczął się wyłączać i jeśli nie mam włączonej jakiejś aplikacji typu muzyka bądź cokolwiek innego telefon po zablokowaniu w ciągu jakiś 3-4 minut po prostu się resetuje lub kompletnie wyłącza. Czasami towarzyszy temu cały niebieski ekran, jednak nie zawsze. Czterokrotny hard reset w niczym nie pomógł więc to na pewno nie wina softu - zostawiłam go teraz samoczynnie i nie ruszam go, widzę tylko czasem jak się włącza i wyłącza. Jest inna opcja oprócz oddania go na gwarancję?
zakupiłam wczoraj w sklepie Saturn telefon Samsung galaxy s3 neo. Przez pierwsze 2 godziny wszystko w porządku, potem podłączyłam go do ładowania i poszłam spać. Rano kiedy się obudziłam był już wyłączony, raczej niemożliwe było żebym wyłączyła go przez sen czy coś
