Strona 1 z 1

[CXT70] Gubienie zasięgu...

Post:30 sie 2006, 18:59
autor: walczak.p
Witam!
Mam problem z moim Siemensem CXT70. Gdy chcę gdzieś zadzwonić i wybieram numer czy to z klawiatury, czy z książki pokazuje mi sie komunikat BRAK SIECI i faktycznie na wyświetlaczu znikają kreseczki od zasięgu a w sluchawce słychać 'PI PI PI'. Telefon jest na gwarancji, więc mogę go oddać, ale zastanawiam się czy to jest wina oprogramowania, które i tak pól roku temu wgrywali od nowa w serwisie, czy jest to jakaś usterka mechaniczna. I jeszcze jedno pytanie - czy mogę zarządać od Siemensa i czy mogę mieć nadzieje na wymianę telefonu na nowy, jeśli był już dwa razy w serwisie - wyłączał się przy niższych temperaturach (od ok.10-15 stopni w dół). Za pierwszym razem właśnie zmienili oprogramowanie na nowsze, ale to nic nie pomogło, za drugim wymienili jakiś rezystor. Mam już dosyć tego telefonu i wiecznego jego zawieszania sie i samoczynnego wyłączania przy wychodzeniu np. z kalkulatora. Czy mogę liczyć na wymianę?

Post:30 sie 2006, 19:20
autor: Osk92
Na wymianę chyba za 3 razem i jeśli nic to nie da- a udowodnienie może być ciężkie.
Nowy soft powinien dac radę na ten problem.

Post:30 sie 2006, 19:39
autor: walczak.p
A czy mogę sam wgrać nowy ( w zasadzie ten sam soft v.56) kablem oryginalnym Siemens tym na prot COM? Czy to coś da czy lepiej w oddać do serwisu i liczyć na wymianę?

Post:30 sie 2006, 19:41
autor: Klusek
A może to wina nie telefonu tylko sieci? Może to jakaś chwilowa awaria? Sprawdzałeś kartę na innym telefonie lub telefon z inną kartą?
Na karcie gwarancyjnej powinno być napisane kiedy możesz liczyć na wymianę telefonu na nowy.
Soft możesz wgrać tym kablem bez problemowo z tym, że Autoupdaterem nie wgrasz takiego samego softu jaki masz już w telefonie, musi być wyższy. Taki sam lub niższy możesz wgrać jedynie SWUPem (to to samo co Autoupdater tyle, że w wersji serwisowej)

Post:30 sie 2006, 19:45
autor: Osk92
Możesz tym kablem wgrać nowy soft ale to nic raczej nie da ;| Ale pamiętak o oryginalnym sofcie ze strony benq-siemensa :D

Post:30 sie 2006, 19:54
autor: walczak.p
Klusek nie sądze, żeby to była wina sieci, bo mam w domu jeszcze inne telefonu w Orange i takie rzeczy się nie dzieją. Czyli jeśli mam soft v.56 i będę chciał go wgrać swoim kablem programem ze strony Siemensa to nie wgram, bo tam też jest v.56? Czyli nadal pozostaje serwis...

Post:30 sie 2006, 20:00
autor: Klusek
walczak.p pisze:Klusek nie sądze, żeby to była wina sieci, bo mam w domu jeszcze inne telefonu w Orange i takie rzeczy się nie dzieją. Czyli jeśli mam soft v.56 i będę chciał go wgrać swoim kablem programem ze strony Siemensa to nie wgram, bo tam też jest v.56? Czyli nadal pozostaje serwis...
Skoro to nie sieć to widać jest to telefon, ale ja i tak dla pewności bym sprawdził :) Jeżeli masz soft v56 to nie wgrasz softu v56 ściągniętego ze strony Siemensa. Możesz za to wgrać ten. To jest SWUP czyli soft serwisowy i też jest to soft oryginalny więc nie musisz się bać o utratę gwarancji :)

Post:30 sie 2006, 20:03
autor: walczak.p
A co to znaczy "soft serwisowy"? Czym on się różni od tego mojego v.56?

Post:30 sie 2006, 20:07
autor: Klusek
walczak.p pisze:A co to znaczy "soft serwisowy"? Czym on się różni od tego mojego v.56?
Niczym się nie różni od softy ze strony Siemensa, wykorzystywany jest tylko przez serwisy, bo daje większe możliwości przy wgrywaniu.