Strona 1 z 1

SIEMENS - gwarancja.

Post:09 wrz 2005, 22:53
autor: zgreev
Mam pytanie jak to jest z gwarancjami siemensow, bo teraz nie mam papierka bo oddalem go do serwisu razem z telefonem. Pamietam ze pisalo 14dni, dzisiaj wlasnie mija 14dzien, bylem w serwisie i mila pani /specjalnie chyba wlasnie ona tam pracuje, bo jest tak mila ze trudno sie z nia klocic :P/ powiedziala mi ze status telefonu jest "Oczekuje na wymiane" ale powiedziala mi ze to znaczy albo wymiane czesci albo wymiane na nowy... Dowiedzialem sie ze mam sei dowiadywac pod koniec nastepnego tygodnia (to bedzie juz 19dni ;/ W zwiazku z tym chcialem sie dowiedziec czy moga cos takiego robic mimo iz juz minelo 14dni, czy moge sie juz domagac wymiany telefonu?!

Dzieki za pomoc.

Post:11 wrz 2005, 18:40
autor: Wojt2004
14 dni roboczych, moze z tego wynika opoznienie

Post:11 wrz 2005, 18:52
autor: WitekT
Jeżeli w gwarancji nie jest napisane, że roboczych, to wg. kodeksu domyślnie oznacza "kalendarzowych".

Post:12 wrz 2005, 22:17
autor: zgreev
wiem ze roboczych, i tyle tez dokladnie minelo (14 dni roboczych)

chodzilo mi o to czy w wyjatkowych sytuacjach maja prawo ten czas przedluzyc (oczekujac na czesci itp) czy mam tam isc i sie z nimi klocic?!

Post:13 wrz 2005, 01:37
autor: Wojt2004
zgreev pisze:wiem ze roboczych, i tyle tez dokladnie minelo (14 dni roboczych)

chodzilo mi o to czy w wyjatkowych sytuacjach maja prawo ten czas przedluzyc (oczekujac na czesci itp) czy mam tam isc i sie z nimi klocic?!
Proponuje poszukac regulamin gwarancji, jezeli nic w nim nie ma o wyjatkowych sytlacjach, to poszedlbym sie kucic

Post:13 wrz 2005, 20:53
autor: zgreev
karte gwarancyjna wzieli razem z telefonem wiec dlatego napisalem tu na forum, liczac ze ktos wie jakie sa warunki siemensowskich gwarancji...

Post:14 wrz 2005, 00:35
autor: MarcinK
PUNKT 2 karty gwarancyjnej mojego sx-a
'Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancyjnym beda usuwane bezplatnie w terminie do 14 dni roboczych o ile produkt zostanie dostarczony do autoryzowanego punktu serwisowego'

i nie ma nic wiecej odnosnie czau trwania naprawy, :wink:

Post:14 wrz 2005, 02:39
autor: Wojt2004
Tankian pisze:PUNKT 2 karty gwarancyjnej mojego sx-a
'Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancyjnym beda usuwane bezplatnie w terminie do 14 dni roboczych o ile produkt zostanie dostarczony do autoryzowanego punktu serwisowego'

i nie ma nic wiecej odnosnie czau trwania naprawy, :wink:
No to winika z tego ze kolega powinien domagac sie swego. Zycze powodzenia :)

Post:14 wrz 2005, 19:45
autor: zgreev
wlasnie zaatakowalo mnie jakies chorobsko wiec z mojej walki o telefon na razie nici. planuje wybrac sie tam w piatek... dzieki za pomoc!

Post:06 paź 2005, 07:33
autor: Raven
jak bój o telefon ??

mi też zakosili telefon z gwarancją, a na świstku którym dali mi jest że dzisiaj powinni go oddać mimo tego że 14 dzień jest dziś - ale kalendarzowy.

Post:06 paź 2005, 07:48
autor: Przemek
A gdzie dałeś telefon do naprawy? Bo ja też ostatnio dawałem Siemensa żeby wgrali oprogramowanie na Kilińskiego :wink: i na tej karteczce co oni dają jest maxymalny termin odbioru i to nie sa 2 tygodnie...

Post:06 paź 2005, 08:17
autor: Raven
Ja oddałem w Gdyni do serwisu Siemens Vera na ul. Starowiejskiej

jakie mam prawa jeżeli nie dotrzymają terminu?

Post:06 paź 2005, 21:40
autor: Shila
Masz takie prawa:

http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=1748

Napisalam je w tym poscie.

Swoja droga.. zaraz sprawdze ustawe, ale cos pamietam ze tam nie bylo okreslone czy to maja byc kalendarzowe czy robocze.. i tu chyba jest Luka.

Post:07 paź 2005, 16:41
autor: Przemek
No, ale jemu minęło już 14 dni roboczych, czyli w sumie na jedno już teraz wychodzi! :P

Re: SIEMENS - gwarancja.

Post:08 paź 2005, 21:17
autor: pol_bezel
moze oni licza dni od zaczecia roboty a my mamy takie bezrobocie to malo ludzi pracuje hehe ale na serio to moze licza on 2 dnia jak oddalem i robocze dni :D

Post:08 paź 2005, 23:08
autor: zgreev
juz po problemie..
tyle ze pani mila w serwisie nie za bardzo poinformowana

mowi mi
"wymieniono panu plyte glowna"
wyciaga z opakowania, a ja tu patrze ze kartonik od nowki cxv70... mysle "pewnie w tym wyslali tak dla picu" a ona wyciaga nowiutka cxv70 i mowie "ale ja oddawalme cx65 wiec chyba wymienili" ona mysli, patrzy, mysli znajduje karteczke na ktorej jest napisane ze telefonu nie dalo sie naprawic i otrzymuje za to nowy telefon, jako ze cx65 juz nie produkuja to nowszy... i koniec moich problemow, w gruncie rzeczy jestem happy.. gdyby nie fakt ze ten telefon ma cholernie plastikowe klawisze... ciekawe co by bylo jakbym sie uparl ze nie chce takiego xD xD

Post:09 paź 2005, 09:20
autor: Frasio
No to masz falnie.
Ciekawe czy jak zepsuje mi sie moj SE to dostane za niego k750i ;)

Post:09 paź 2005, 11:57
autor: Przemek
A K508i już nie produkują?

Post:09 paź 2005, 11:59
autor: Frasio
Nie wiem ale fajniew by było.

P.S.: Chyba jjeszcze tak.

Post:09 paź 2005, 13:06
autor: zgreev
przypominam tylko ze roznica miedzy cxv70 a cx65 polega na :
a) biednej i wolnej javie 3d
b) zbednym PHONE PILOT-cie

^^