Strona 1 z 1

Xperia E- brak możliwości połączenia się z Internetem

Post:29 sie 2014, 16:31
autor: aga_ka
Witajcie!

Moja zacna xperia e nie może połączyć się z internetem inaczej niż tylko przez wi-fi. Oczywiście, konfigurowałam zgodnie z instrukcją podaną na stronie orange, wysyłałam konfigurację. W salonie również nikt nie mógł/nie potrafił mi pomóc. Usłyszałam tylko, że jest to wada fabryczna telefonu i powinnam iść z tym do serwisu.
Czy jest szansa, że za niewielkie pieniądze(gwarancja już minęła) uda mi się naprawić daną usterkę w serwisie lub czy sama ją naprawię?

Pozdrawiam,
Agnieszka

Post:29 sie 2014, 19:36
autor: Niezgodna7
Ka aga.
Ale kupiłaś ją, i nie działa?
Czy działała, i przestała działać?
To jest po kimś, i jemu działał net?

Post:29 sie 2014, 19:42
autor: aga_ka
Telefon był prosto z salonu. Nie wiem czy nie działał od początku, bo dopiero niedawno zaczął mi doskwierać brak sieciowego internetu

Post:29 sie 2014, 20:07
autor: Niezgodna7
Co masz w ocjach ,,dane mobilne"? Jest tam może off/on?
#
A co masz w mobile networks-> acces point names?

Post:29 sie 2014, 20:19
autor: aga_ka
Wszystko, co jest związane z przesyłaniem danych jest włączone

Post:29 sie 2014, 20:52
autor: cesarz
Musisz włączyć dane pakietowe . Zaloguj się , przejdź do Usługi - Internet i poczta i włącz Pakietowe przesyłanie danych !!

Post:29 sie 2014, 21:19
autor: aga_ka
Mam włączone i to nic nie daje

Post:01 wrz 2014, 13:23
autor: aga_ka
Już jest wszystko ok. Okazało się, że miałam wyłączone połączenia gprs/edge.
Dziękuję za pomoc

Post:01 wrz 2014, 16:02
autor: sa
Typowe orżnąć jeżeli chodzi o konfigurację neta w telefonie...Nigdy nie potrafią pomóc nawet jak telefon jest z ich salonu,zastanawia mnie dobór pracowników i czy ci pracownicy tam zatrudnieni potrafią chociaż posługiwać się sprzętem który oferują klientom na tyle by ich Poinformować wstępnie co i jak ?A najlepsze jest jak w większym salonie jest osoba co zajmuje się "pomocą"klientom,ale poza informacjami ogólnymi o ofercie w sprawach takich jak konfiguracja telefonu itp.technicznych to..zero wiedzy i Zawsze odsyłają do punktu gsm. Czasami nawet podają adres,gdzie się zgłosić, dlatego się zastanawiam czy to aby nie jakaś cicha współpraca finansowa?W każdym razie jak orange to Tylko pre paid.