[ELM] Brak możliwości nawiązania połączenia
Post:29 lip 2011, 00:14
Witam
W marcu kupiłem telefon SE Elm wraz z przedłużeniem umowy. Po kilku miesiącach zaczął występować następujący problem:
Na wyświetlaczu pokazuje się komunikat: Tylko alarmowe
Nie mogę nawiązać połączenia z numerami alarmowymi
Otwierając listę ostatnich połączeń, próbując nawiązać połączenie lista odświeżała się ale połączenie nie było nawiązywane lub zostaje dokonana nieskuteczna próba nawiązania połączenia.
W czasie występowania problemu nikt nie może nawiązać ze mną połączenia, nie dochodzą sms-y
Czas występowania problemu: kilka do kilkudziesięciu minut.
Częstotliwość występowania problemu: od jednej krótkiej awarii raz na kilka dni, ostatnio 2-3 razy dziennie.
W tym samym czasie telefon z tej samej sieci (PLAY) trzymany w drugiej ręce działa, także wykluczam problemy sieciowe. Poza tym kilka razy zgłaszałem problem u operatora paodając konkretną datę i godzinę występowania problemu, operator twierdzi, że nie jest to w żadnym razie wina sieci.
Telefon wraz z opisem usterki oddałem do reklamacji, wrócił z adnotacją o braku uszkodzeń oraz o wgraniu najnowszego oprogramowania. Serwis zalecał ustawienie preferencji sieci na GSM, cały czas były właśnie takie ustawienia.
Po kilku dniach problem znowu zaczął się powtarzać.
W marcu kupiłem telefon SE Elm wraz z przedłużeniem umowy. Po kilku miesiącach zaczął występować następujący problem:
Na wyświetlaczu pokazuje się komunikat: Tylko alarmowe
Nie mogę nawiązać połączenia z numerami alarmowymi
Otwierając listę ostatnich połączeń, próbując nawiązać połączenie lista odświeżała się ale połączenie nie było nawiązywane lub zostaje dokonana nieskuteczna próba nawiązania połączenia.
W czasie występowania problemu nikt nie może nawiązać ze mną połączenia, nie dochodzą sms-y
Czas występowania problemu: kilka do kilkudziesięciu minut.
Częstotliwość występowania problemu: od jednej krótkiej awarii raz na kilka dni, ostatnio 2-3 razy dziennie.
W tym samym czasie telefon z tej samej sieci (PLAY) trzymany w drugiej ręce działa, także wykluczam problemy sieciowe. Poza tym kilka razy zgłaszałem problem u operatora paodając konkretną datę i godzinę występowania problemu, operator twierdzi, że nie jest to w żadnym razie wina sieci.
Telefon wraz z opisem usterki oddałem do reklamacji, wrócił z adnotacją o braku uszkodzeń oraz o wgraniu najnowszego oprogramowania. Serwis zalecał ustawienie preferencji sieci na GSM, cały czas były właśnie takie ustawienia.
Po kilku dniach problem znowu zaczął się powtarzać.