Strona 1 z 1

[k800i] Pytanie o gwarancje

Post:02 sty 2009, 10:56
autor: adam.wisnia
Witam. Pol roku temu kupilem na allegro k800i, tak sie niestety stalo ze telefon mi teraz zaczal sie psuc.

Chce go oddac na gwarancje ale nie wiem gdzie moge ja zrealizowac. gwarancja wyglada tak: http://img512.imageshack.us/my.php?imag ... 593lz3.jpg do tego mam fakture. Czy z ta gwarancja powinienem sie zwrocic do salonu orange czy do producenta?

Bardzo prosze o pomoc

Post:02 sty 2009, 11:48
autor: butterfly
Oddaj od razu do SE, szybciej do Ciebie wróci. Bo z samej gwarancji nie bardzo można coś odczytać.

Post:02 sty 2009, 12:32
autor: adam.wisnia
o to mi chodzi czy jest to gwarancja dawana przez orange czy przez SE. Bo mieszkam w Olsztynie a najblizszy serwis SE jest bodaj w Trójmieście a wysylac na moj koszt troche srednio mi sie widzi (1/5 wartosci telefonu - jezeli minie przyjeliby do naprawy toszkoda ryzykowac takiej kwoty).

Ps. dalem lepszej jakosci skan. Z gwarancji (tej) wynika ze to niby gwarancja SE, nie wiem tylko czy respektuja ja tez w Orange (bardziej na reke byloby mi dac do salonu w moim miescie, bez drogich przesylek, nawet kosztem dluzszego czekania)

Post:02 sty 2009, 12:44
autor: abramek92
Normalnie wyślij przez Orange i tyle, przyjmą bez żadnego problemu.

Post:02 sty 2009, 12:49
autor: vinc
adam.wisnia pisze:o to mi chodzi czy jest to gwarancja dawana przez orange czy przez SE.
Wygląda na gwarancję SE, ale jeśli masz gdzieś pieczątkę jakiegoś salonu Orange to możesz wtedy oddać w Orange. Jeśli nie ma to znaczy, że musisz sam odesłać telefon do serwisu (na własny koszt). Kiedyś w Olsztynie był serwis SE, ale niestety został zlikwidowany :?
adam.wisnia pisze:mieszkam w Olsztynie a najblizszy serwis SE jest bodaj w Trójmieście a wysylac na moj koszt troche srednio mi sie widzi (1/5 wartosci telefonu - jezeli minie przyjeliby do naprawy toszkoda ryzykowac takiej kwoty).
Za przesyłkę kurierem zapłacisz ok. 30zł :wink: Serwis odsyła już na własny koszt. Jednak możesz też spróbować w salonie firmowym Orange w Alfie, a nóż się uda i sami wyślą ;) jak dobrze z nimi pogadasz i dopchasz się przez kolejkę do konsultanta :-D

Post:02 sty 2009, 13:24
autor: adam.wisnia
aha no jak mozna sprobowac to tak zrobie. Dzieki wielkie! a wlasnie. Nie bedzie problemu ze faktura jest na inne nazwisko niz moje?

Post:02 sty 2009, 13:39
autor: vinc
adam.wisnia pisze: Nie bedzie problemu ze faktura jest na inne nazwisko niz moje?
Najmniejszego ;)

Post:03 sty 2009, 17:48
autor: Kaczy
vinc pisze:Wygląda na gwarancję SE, ale jeśli masz gdzieś pieczątkę jakiegoś salonu Orange to możesz wtedy oddać w Orange. Jeśli nie ma to znaczy, że musisz sam odesłać telefon do serwisu (na własny koszt).
Wszystko jest kwestią salonu. W wielu przypadkach nawet jak pieczątka nie z Orange powinni przyjąć telefon. Nie wiem jak w Orange, ale w niektórych Plusach dostają kasę za przyjęcie telefonu do serwisu:)

Post:03 sty 2009, 18:49
autor: vinc
Kaczy pisze:vinc napisał/a:
Wygląda na gwarancję SE, ale jeśli masz gdzieś pieczątkę jakiegoś salonu Orange to możesz wtedy oddać w Orange. Jeśli nie ma to znaczy, że musisz sam odesłać telefon do serwisu (na własny koszt).


Wszystko jest kwestią salonu. W wielu przypadkach nawet jak pieczątka nie z Orange powinni przyjąć telefon.
Oczywiście, że mogą, ale nie muszą ;) dlatego napisałem też by adam.wisnia spróbował w salonie firmowym.

Post:06 sty 2009, 22:12
autor: Marens
Oddawałem osobiście na gwarancji k510i do serwisu we Wrocławiu, znany wszystkim problem z joystickiem. Czas naprawy 4-5dni roboczych, teraz już nie pamiętam.

Byłem świadkiem jak gość odbierał K700i do naprawy wyświetlacza i zaśpiewali mu 240zł. Zostawił im telefon w prezencie, też bym tak zrobił. Ale zostawianie telefonu bez wyceny kosztów tak się właśnie kończy.