Strona 1 z 2

[C702] martwe piksele....

Post:11 gru 2008, 06:54
autor: bartek93
Witam. Zakupiłem właśnie ten model. Na początku było wszystko dobrze, ale wieczorem zauważyłem, że na ekranie jest kilka/naście punktów które świecą cały czas tylko na jeden kolor (zauważyłem to gdy zmieniłem motyw na czarny a wcześniej miałem oryginalny Ery). Myślę, że to właśnie martwe piksele (jeśli się mylę to mnie poprawcie). I tu pada moje pytanie: Czy gwarancja sony ericsson'a obejmuje tego typu usterki?? W końcu to wada fabryczna więc powinni coś z tym zrobić, no nie? Jeśli tak to wymienią mi telefon na nowy, czy naprawią wadliwy wyświetlacz? Aha jeszcze jedno: telefon mam zanieść do punktu Ery, tam gdzie go kupiłem?? Z góry wielkie dzięki>

Post:11 gru 2008, 07:27
autor: yagi
Gwarancja powinna to objac. To wada wyswietlacza.

Mozesz zaniesc do punktu, w ktorym kupiles albo do autoryzowanego serwisu SE (list na stronei SE)...

Post:27 gru 2008, 22:17
autor: castagnet
yagi pisze:Gwarancja powinna to objac. To wada wyswietlacza.

Mozesz zaniesc do punktu, w ktorym kupiles albo do autoryzowanego serwisu SE (list na stronei SE)...
Zgadza się.
Wymienią wyświetlacz na nowy, ewentualnie cały telefon.

Post:27 gru 2008, 22:52
autor: yagi
castagnet pisze:ewentualnie cały telefon.
Calego telefonu nie wymienia, jesli nie ma do tego przeslanek - chyba ze jest cos wiecej nie tak jak powinno byc z telefonem ;)

Post:28 gru 2008, 00:21
autor: castagnet
Różne cuda zdarzają się na serwisach. Wszystko jest możliwe, sam się o tym niejednokrotnie przekonałem. Zwłaszcza że telefon był zakupiony niedawno to jest szansa nie oddania na gwarancję a reklamowania, czyli wymiany na nowy. W tym celu udaj się do punktu gdzie go zakupiłeś i zapytaj czy jest taka możliwość.

Post:28 gru 2008, 09:03
autor: yagi
castagnet pisze:Zwłaszcza że telefon był zakupiony niedawno to jest szansa nie oddania na gwarancję a reklamowania, czyli wymiany na nowy. W tym celu udaj się do punktu gdzie go zakupiłeś i zapytaj czy jest taka możliwość.
Ale to wymienia sklep, ktory sprzedal a nie serwis ;)

Post:29 gru 2008, 14:46
autor: bartek93
no ja go zaniosłem do punktu ery, gdzie go kupiłem. oni odesłali go do serwisu w Częstochowie a tam nie stwierdzono żadnej usterki :shock: :shock: a ja przecież zwidów nie mam i widzę te ******* punkciki :x dzisiaj dzwoniłem do biura obsługi SE a tam konsultantka powiedziała, że jeśli nie jestem zadowolony z serwisu w Cz-wie to mogę odesłać telefon do W-wy. teraz zamierzam znowu iść do ery i oddać znowu na gwarancji telefon (i będę tak robił aż do skutku :evil: ) bo nie mam zamiaru korzystać 2lat z telefonu z wadą fabryczną

[ Dodano: 2008-12-29, 14:47 ]
yagi pisze:Ale to wymienia sklep, ktory sprzedal a nie serwis
czyli mam poprosić o to w punkcie ery?? jakoś to czarno widzę :?

Post:29 gru 2008, 16:53
autor: hettman
bartek93 pisze:no ja go zaniosłem do punktu ery, gdzie go kupiłem. oni odesłali go do serwisu w Częstochowie a tam nie stwierdzono żadnej usterki
-no bo zgodnie z normami do 15 martwych pixeli na lcd to nie jest usterka niestety nie ma rozgraniczen na monitor komp 1600*1200 pix gdzie te kilka pix mozna przezyc a na wyswietlacz w fonie 320*240 gdzie 1 pix to sporo,niemniej nokia wymienia wyswietlacz nawet jak 1 pix jest martwa a ze se nie-to kicha.

Post:29 gru 2008, 16:57
autor: Xy
Slyszalem, ze jak sa 3 martwe pixele to wyswietlacz podlega wymianie... Ale to tylko "slyszalem" i nie wiem ile w tym prawdy. Jednakowoz wydaje mi sie, iz Era problemow robic nie powinna. Mi wymienili bez gadania za free (na gwarancji) styki do ladowania w K700i ktore kilka dni wczesniej sam osobiscie zarżnąłem :D Dodatkowo wyczyscili joya i wgrali nowy soft ;)

Post:29 gru 2008, 17:07
autor: kowcio
hettman pisze:niemniej nokia wymienia wyswietlacz nawet jak 1 pix jest martwa a ze se nie-to kicha.
Ano szkoda, że dopiero teraz o tym wiem. W 6300 od pierwszego dnia był jeden martwy piksel. Jeszcze jak oddałbym im telefon do serwisu z całą listą usterek i niedoróbek, to może daliby nowy telefon... Ale już mam dosyć serwisów gwarancyjnych po tym, co miałem w serwisie HP.

Ja Ciebie bartek93 w 100% rozumiem, sam mnie jeden piksel irytował, a co dopiero więcej...
Xy pisze:Dodatkowo wyczyscili joya i wgrali nowy soft ;)
Oni nie wymieniają dżojstików od razu tylko je czyszczą? Soft to wiadomo, raczej zawsze go wgrywają... Czy jest taka potrzeba, czy też nie... :P
Xy pisze:Slyszalem, ze jak sa 3 martwe pixele to wyswietlacz podlega wymianie...
Ja też, ale to chyba w LCD... W komórkach to nie mam pojęcia, producenci jeszcze chyba nic nie piszą o tym w kartach gwarancyjnych :roll:

Post:29 gru 2008, 17:29
autor: hettman
bartek93-zrob tak,idz do serwisu SE i powiedz ze masz martwe pixy,jezeli odmowia reperacji na podstawie ze kilka pix to nie jest wada to zloz ponownie reklamacje ale opisz ze martwe pixele sie "przemieszczaja" czyli ze najpierw nie swieci np pix z lewej a kiedy indziej z prawej-wtedy powinni cos zrobic.

Post:29 gru 2008, 21:03
autor: Xy
Przede wszystkim przeczytaj dokladnie co jest napisane w gwarancji. Jesli producent wspomina cos na temat wyswietlacza tto zwroc na to uwage, Jesli zas nie... idz sie klocic o swoje ;) Np. w instrukcji mojego aparatu napisalo, ze ekranik ma 99% sprawnych pixeli (poki co ma 100% sprawnych). Jesli trafie na kilka martwych to jedyne co moge zrobic to wlozyc morde w kubel i zabulgotac ;)

Post:29 gru 2008, 21:15
autor: Pan_telefonik
trzeba było by policzyć ile jest wogle pixeli i wyliczyć %

Post:29 gru 2008, 21:20
autor: Xy
borsuk pisze:trzeba było by policzyć ile jest wogle pixeli i wyliczyć %
76800 pikseli (240 x 320) ;) Dalej juz z gorki;)


Ale jelsi Era nie uznaje reklamacji to isc do drugiego salonu. I do skutku. W ktoryms musza uznac to za wade :P W koncu to wada fabryczna, a nie uszkodzenie z winy uzytkownika.

Post:30 gru 2008, 07:50
autor: vinc
Xy pisze:Ale jelsi Era nie uznaje reklamacji to isc do drugiego salonu. I do skutku. W ktoryms musza uznac to za wade
To nie Era uznaje reklamacje lecz producent (serwis) w tym przypadku SE.

Post:30 gru 2008, 09:37
autor: bartek93
tych pikseli jest mniej więcej od 13 do 15 więc niemało :] a na karcie gwarancyjnej pisze:
"Na ekranie mogą być widoczne drobne, jasne lub ciemne punkty. Są to tzw. martwe piksele, których nie można naprawić. Dopuszcza się wystąpienie max. 2 martwych pikseli, czego nie uznaje się za usterkę."
A mógłbym np. oddając telefon w Erze poprosić żeby wysłali go do Warszawy zamiast Częstochowy?

Post:30 gru 2008, 10:46
autor: abramek92
Dla mnie SE strasznie upadło. Od paru dni mam K550i i co? Mam około 6 bad pixeli. Koleżanka kupiła w Saturnie S500i i ma około trzech.

Post:30 gru 2008, 11:29
autor: Osk92
a moze macie brudny ekran po prostu? ^^

Post:30 gru 2008, 11:40
autor: abramek92
ha ha ha :)
K550i rozkręcałem ostatnio i z kurzu czyściłem więc odpada, a telefon ma rok i od nowości to miał.

Post:30 gru 2008, 12:51
autor: kowcio
abramek92 pisze:A mógłbym np. oddając telefon w Erze poprosić żeby wysłali go do Warszawy zamiast Częstochowy?
Gdzie tam, oni ie będą się bawić. Sam przejedź się do wawy bądź wyślij go do tamtego serwisu i już. Nie baw się z Erą....
bartek93 pisze:tych pikseli jest mniej więcej od 13 do 15 więc niemało :]
Jakbyś mógł, to spróbuj zrobić zdjęcie ;)