DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #800871  autor: leelliee
 09 maja 2015, 11:44
Witam,
dwa dni temu kupiłam Nokię 206 Dual SIM, wszystko było w porządku dopóki nie wyłączyłam telefonu. Po włączeniu zresetowały się moje ustawienia, a telefon tak jakby się wyłączał. Wchodzę w menu, po chwili telefon gaśnie, klikam dowolny klawisz, a telefon znów pokazuje ekran główny, aby po chwili całkiem się wyłączyć. O co może chodzić? Zauważyłam też, że gdy jest wyłączony i wkładam baterię, klawisze na sekundę się podświetlają, tak jakby robiło się w środku jakieś zwarcie. Po podłączeniu do ładowarki, bateria ładuje się jak szalona. Mam gwarancję, ale obawiam się, że problem powróci, mogę go zwrócić? :?
 #800876  autor: Niezgodna7
 09 maja 2015, 12:11
Bierz wszystko i do sklepu.
Może wymienią...
PS. Weź karty sim wyjmij. Dalej fixuje?
 #800878  autor: leelliee
 09 maja 2015, 12:27
Dalej to samo... Ja mam pecha do takiego sprzętu, oddam i chyba zostanę przy spełniającym 90% moich potrzeb i niezawodnym Samsungu GT-E1080 :)
 #800879  autor: Golarz Filip
 09 maja 2015, 12:28
Faktycznie objawy takie jakby telefon był po upadku i miał jakieś wewnętrzne zwarcie albo też do środka dostała się wilgoć.
Powrót do sklepu to w tym przypadku obowiązek.
Z ciekawości jaki sklep i w jakim mieście?
 #800890  autor: leelliee
 09 maja 2015, 13:08
Wysepka z telefonami w Realu w Rzeszowie, mniejsza o to, telefon sprzedawał mi kuzyn, który nie wcisnąłby mi zepsutego badziewia. Być może nie wiedział o usterce, mam gwarancję i mogę iść z nim do noki, ale już go nie chcę, chcę oddać i myślę, że da się to zrobić. Może uszkodził się w transporcie, nie wiem, mi nie upadł, nie zalał się, nic mu nie zrobiłam, mam go dopiero drugi dzień. Podobno jest nowy.
 #800891  autor: Golarz Filip
 09 maja 2015, 13:16
O sklep pytałem z czystej ciekawości; może komuś się np.z z Rzeszowa przyda taka informacja na przyszłość ;-)

Co do usterek- w 90% podobnych przypadków do Twojego, awaria powstaje jeszcze przed zakupem.
Co do "nowości" sprzętu- wiesz, to już sumienie ludzi, którzy CZASEM handlują niby nowym telefonem, a mają świadomość, że słuchawka jest z przeszłością. Znów- nie twierdzę, że tak było w Twoim przypadku, ale cały świat zna takie przypadki. A jeśli sprzedawcą jest osoba Ci bliska to chyba problem masz z głowy.