Strona 1 z 1

[X3] miganie ekranu

Post:27 paź 2010, 19:27
autor: chudy1948
Jak wyżej po włączeniu tel i wyświetleniu się napisu NOKIA zaczyna mrugać ekran następnie się wyłącza i po włączeniu znowu to samo. Robiłem HF ( nie wiem czy dobrze bo robiłem to pierwszy raz nie słysząc o tym wcześniej)(próbowałem HF kilka razy). Kiedy podłączyłem do ładowarki tel zaczął tylko ponownie mrugać. Przy włączaniu tel wibruje jak zawsze. Telefon jakieś dwa dni temu był doszczętnie zalany ale odpalił. POMOCY !!!!! :| :|

Post:27 paź 2010, 20:04
autor: orson_dzi
chudy1948 pisze:Telefon jakieś dwa dni temu był doszczętnie zalany ale odpalił
Powiedz jeszcze, że był suszony na kaloryferze i wszystko będzie jasne.

Post:27 paź 2010, 20:36
autor: chudy1948
właściwie to tak. z racji iż nie miałem takiego właśnie śrubokręta tylko mniejszy który nadawał się tylko do odkręcenia śrubek od wyświetlacza. :oops:

[ Dodano: 2010-10-27, 22:56 ]
yyyy sprostowanie 2tyg temu był zalany mój błąd sory bardzo :|

[ Dodano: 2010-10-27, 23:23 ]
kolejna rzeczy którą robi się podczas próby włączenia mojego tel jest bzyczenie za każdym razem kiedy ekran miga na biało lub pokazuje się napis NOKIA. :smt011

Post:28 paź 2010, 11:16
autor: dario321
juz nic nie poradzisz,musisz go zaniesc do serwisu gsm.
przez to,ze telefon ulegl zamoczeniu a Ty go zle suszyles i w dodatku go wlaczyles musisz liczyc sie z jego trwalym uszkodzeniem lub kosztami naprawy przewyzszajacymi koszt calego telefonu.pozd

Post:20 lis 2010, 18:40
autor: szefo1526
chciałbym ogłosić, że mam ten sam problem, tyle, że mój tel ani nie upadł ani nie został zalany ani nic z tych rzeczy, po 2 tyg używania po prostu wyłączył się i gdy go włączam pojawia się logo nokii wibra jak przy normalnym włączaniu i nagle klawiatura wygasa, a ekran miga na przemiennie raz na czarno raz na biało, nie mam pojęcia co się stało..

Post:21 lis 2010, 04:33
autor: orson_dzi
Zacznij od wgrania softa.

Post:21 lis 2010, 09:20
autor: dario321
a jak masz gwarancje podbita i dowod zakupu to slij do regenersis.pl na ich koszt.
ostatnio korzystalem z ich uslug-polecam.

Post:21 sty 2011, 21:26
autor: arus
uff... jak to dobrze że nie tylko ja mam taki problem! Tylko ja mam model X3-02 i do serwisu oddawałem go już 2X (zmiana oprogramowania i softu nie pomaga) a najgorsze że w serwisie ,,Nie widzą usterki" jestem załamany