Strona 1 z 1

[2730] - dziwna blokada ?

Post:21 kwie 2010, 19:52
autor: zbychzz
cześć,
niedawno stałem sie posiadaczem noki 2730 i pojawił sie od razu problem. Telefon jest z plusa ale o dziwo po wlożeniu do niego karty sim z orange'a telefon zadziałał i można z niego dzwonić i odbierać połączenia. Niestety mija to po jakimś czasie (jakieś 2 godzinki i z telefonu nie można zadzwonić z oragne'a ni odebrać połączenia). Po wyłączeniu i włączeniu sytuacja sie powtarza czyli mogę przez jakiś czas wykonywać połączenia po czym znowu blokada. Oczywiście na karcie z plus'a nie ma takich sytuacji.
To jakaś dziwna blokada sim czy po prostu ustawienia telefonu są u mnie nie tak ?
Może ktoś pomoże mi w rozwiązaniu tej zagadki ?

Post:21 kwie 2010, 21:35
autor: kowcio
Próbowałeś aktualizować oprogramowanie telefonu? Na www.nokia.pl znajdziesz pomoc odnośnie aktualizacji ;) Potrzebny jest przewód USB i komputer, oraz naładowana bateria i chwila wolnego czasu. Gwarancji nie tracisz.

Post:21 kwie 2010, 21:43
autor: aizo
Tracisz tylko zapisane sms, zdjęcia, dzwonki itp(można zrobić kopie)

Post:21 kwie 2010, 22:59
autor: krzykos
Po pierwsze zrób reset do ustawień fabrycznych. Po drugie nie napisałeś czy telefon ma SW brandowane (czyli menu od Operatora)? Po trzecie jaką masz wersję SW? W chwili obecnej najnowsze oprogramowanie do tego modelu jest w wersji 2730 Classic RM-578 14-12-09 4,0[30] 9.41 - jeśli masz starsze - to tak jak piszą moi poprzednicy - wgraj najnowsze oprogramowanie. Dodatkowo zalecam wgranie "czystego" SW - bez ustawień operatora - tzw. czyste menu od Nokii - wtedy nie ma problemu z przekładaniem kart od różnych operatorów.

Post:22 kwie 2010, 20:46
autor: zbychzz
no cóż - mam ostatnią wersję (9.41) ale przy ładowaniu włącza się logo plusa. Dochodzi też problem kabelka bo tu widać że wejście trochę różni się od kabelka standardowego.

Post:23 kwie 2010, 09:52
autor: dario321
dziwna blokada... :shock:

Post:23 kwie 2010, 16:06
autor: zbychzz
tak więc mam niestety wersję ostatnią ale ustawiłem telefon domyślnie i teraz zobaczę czy jest ok czy dalej to samo - o wynikach dam znać oczywiście

Post:26 kwie 2010, 06:24
autor: krzykos
Podaj product code - jaki masz na naklejce w telefonie pod baterią. Wychodzi mi, że masz telefon z brandem Plusa. Wpisz też kod *#0000# w telefon i zobacz co się wyświetli i przepisz tutaj :)

Post:15 lis 2011, 20:36
autor: zbychzz
dla zakonczenia sprawy, bo lepiej późno niż później ;)
problemem okazała się płytka główna, bo po jej wymianie (na gwarancji to i się opłacało) wszystko wróciło do normy