Napisane: 13 cze 2018, o 17:14
przez Avenged90x
No tak, ale jak przychodzę osobiście do salonu, to widnieję tam jako firma :) ...
edit: Dzwoniłem do Play, zapytać dlaczego w Play24 widnieję jako osoba prywatna.. konsultant nie umiał za bardzo odpowiedzieć.. powiedział jedynie , że można wysłać notę korygującą, podając dane firmy, i wtedy uaktualnią Pla24 oraz prawdopodobnie faktury już będą na firmę.. tyle, że ja nie chcę kolejnych faktur :) chcę mieć z Play sprawę zamkniętą.

Jeszcze doczytałem co prawda tutaj: https://www.spidersweb.pl/2014/09/przen ... uwage.html, że wszystkie dane muszą się zgadzać, łącznie z adresem korespondencyjnym. A miałem literówkę w owym adresie korespondencyjnym, jedna litera ulicy była niepoprawna.. Czy może to też być powodem odrzucenia wniosku? Z tego co mnie w salonach zapewniali to nie jest to weryfikowane przy wniosku o przeniesienie.. ale no być może Play stosuje tu jakieś dziwne taktyki zatrzymania na siłę klienta i już nie zdziwiły by mnie takie "kwiatki" :)..