Napisane: 15 maja 2017, o 21:46
przez jarekt
1. Zmienić taryfę kolejny raz możesz dopiero po kolejnych około 200-250 minutach (3,5-4,0 godziny). Usługami możesz zarządzać już nawet po kilku minutach od zmiany taryfy ale kolejną zmianę możesz przeprowadzić dopiero po takim czasie.

2. Podczas rejestracji w Play24 zaznaczyłeś pewnie opcję na końcu "Dodaj mój numer do Play24". NIE WOLNO TEGO ROBIĆ! Numer jest teraz dodany do Twojego konta ale z błędem. Aby to naprawić wejdź w "Mój Profil" lub poprzez "Dodaj lub usuń numer" i usuń ten numer (maleńki krzyżyk po prawej stronie numeru) przeloguj się i dodaj numer ponownie do Play24 tak jak się to normalnie robi.

3. Obstawiam, że uszkodzona jest karta. Albo jest bardzo stara i ma jakieś problemy z LTE (albo urządzenie z nią ma problem). Zalecam wymianę karty w salonie.

---edit---
Napisz jeszcze jaka jest taryfa na tej karicie z problemami LTE.

I chodzi o "Mój Profil"...