@Karlos20 właśnie problem w tym, że moje dane logowania przestały działać, a oni nie chcą wyjaśnić dlaczego. Stronę zmienili, a udają, że wszystko jest jak było.
(...)
Wygląda jakby coś odwalili poważnego z moim kontem i nie chcą się przyznać. Oczekiwałem wyjaśnień i przywrócenia dostępu do konta, ale nie odpowiadają na zadawane pytania i nie przywracają dostępu.
Pozdrowienia
Myślisz, że kopiowali bazę danych do "swoich" systemów, a skórki zostawili tak jak były + zmiana nazwy? Możliwe, że przy migracji coś się wywaliło. Możliwe, że miałeś w haśle jakieś znaki niedozwolone (lub np. ilość znaków), które nie były dozwolone w nowym systemie. W teorii to systemy bazodanowe UPC i Play to jeden właściciel. Zatem w mojej ocenie, Twój zarzut że gdzieś indziej przenieśli Twoje konto upadnie.
Co do pogorszenia się jakości - minimalnie zauważyłem. W tym roku dwie małe awarie (ok. 1h/każda). Gorzej było zaraz po przejęciu (tak do końca 2023) były kilkunastosekundowe przerwy kilka x dziennie - zrywało połączenia. W 2024 (po informacji o modernizacji - ale niestety nie do HFC/FTTH) sytuacja się uspokoiła.Statystyki: autor: Michu — 19 mar 2024, 10:00
]]>