Startuje BLIKOMANIA - znowu można wygrać 100 tys. zł za płacenie BLIKIEM

Wystartowała nowa edycja BLIKOMANII - loterii Polskiego Standardu Płatności, w której każdy zarejestrowany i regularnie płacący BLIKIEM do 21 sierpnia 2019 roku, może wygrać codziennie 100 lub 1000 zł. Nagroda główna to 100 000 zł.

Marian Szutiak (msnet)
20
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Startuje BLIKOMANIA - znowu można wygrać 100 tys. zł za płacenie BLIKIEM

- BLIK stał się masowym systemem płatności - w ubiegłym roku nasi użytkownicy zapłacili nim ponad 91 milionów razy. Jest rozwiązaniem wszechstronnym, może być wykorzystywany w każdej sytuacji związanej z przekazywaniem pieniędzy – płaceniem za zakupy w Internecie i sklepach stacjonarnych, jest dostępny w blisko 20 tys. bankomatów oraz umożliwia błyskawiczne przekazywanie pieniędzy przelewem na numer telefonu.

- powiedział Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK

Dalsza część tekstu pod wideo

W ramach BLIKOMANII codziennie przyznawanych jest 47 nagród o wartości 100 zł oraz nagroda w wysokości 1000 zł. Losowania odbywają się raz w tygodniu. Na koniec rozlosowana zostanie nagroda główna – 100 000 zł. Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl korzystać z BLIKA: płacić w Internecie, wpłacać/wypłacać gotówkę z bankomatu, przelewać pieniądze na numer telefonu lub płacić w sklepie stacjonarnym.

Startuje BLIKOMANIA - znowu można wygrać 100 tys. zł za płacenie BLIKIEM

Codziennie HAJ-SI-WO do wygrania

BLIKOMANIA promowana jest w telewizji (stacje ogólne i tematyczne), radiu, Internecie (w tym mediach społecznościowych) oraz w kinach. Wspierają ją również banki, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych. Twarzą kampanii jest MC Silk – znany już z wcześniejszych odsłon komunikacji marki. Za kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, natomiast za planowanie i zakup mediów dom mediowy Blue 449.

- Pomysł na kampanię promującą BLIKOMANIĘ to z jednej strony sentymentalne nawiązanie do czasów młodości naszej grupy docelowej, filmów kung-fu z Brucem Lee i kultowej Akademii Pana Kleksa. Z drugiej strony idea w dowcipny sposób czerpie z dalekowschodnich mądrości: ZEN czy buddyzmu. Wedle tych zasad „TRENING CZYNI MISTRZA”, co łatwo pozwala nam zakomunikować codzienne korzystanie z BLIKA i w ten sposób zwiększanie swoich szans na wygraną w loterii BLIKOMANIA czyli zdobycia hajsiwa.

- powiedział Michał Tyburcy, Business Director Change Serviceplan