Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zwycięzcy konkursu z 30. sierpnia - ostatniej edycji

Zwycięzcy konkursu z 30. sierpnia - ostatniej edycji

sirmark 31 Sierpnia 2006 11:35

0 0

Znani są już zwycięzcy edycji konkursu Dwa lata TELEPOLIS.PL z Tak Tak z 30. sierpnia.

Zestaw z telefonem Sagem my101X wygrał Tomasz Kabziński z Łodzi. Starter Tak Tak zdobył Juliusz Cimochowski z Suwałk. Serdecznie gratulujemy zwycięzcom! Nagrody wyślemy po zakończeniu konkursu.

To już była ostatnia edycja konkursu – rozdaliśmy 7 zestawów z telefonem i 7 starterów.

Oto pierwszych 10 osób, które nadesłało odpowiedzi (bez rozróżnienia na poprawne i niepoprawne):
1. malykabzik
2. juniordog
3. DiAbOlO
4. Lazz
5. paradka84
6. aania19
7. Mortal_Kombajn
8. dwoz
9. Aphrodite
10. jula125




1. i 10. miejsce dzieliło 28 sekund.

Wczorajsze pytanie z zaznaczoną prawidłową odpowiedzią:

Usługę "Granie na czekanie" promował w reklamach telewizyjnych zespół:
A) Sistars,
B) Spice Girls,
C) Sugababes


TT logo 2005 przekrecone

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1.  2006-08-31 15:29:14

    Koniec konkursu... Udało się wygrać starterek... Fajno... Będzie na czarną godzinę... :-) Pozdro dla wszystkich i do następnego...

  • 0

    2.  2006-08-31 17:53:43

    ja nie mialem takiego refleksu a i nie bralek udzialu osttanio w konkursie z powodow roznych

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-79-128.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.