Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Związkowcy TP poczuli się urażeni wywiadem Streżyńskiej

Związkowcy TP poczuli się urażeni wywiadem Streżyńskiej

WitekT 19 Lutego 2007 13:39

0 0

Działacze związków zawodowych w Telekomunikacji Polskiej poczuli się urażeni wywiadem, którego udzieliła Anna Streżyńska Życiu Warszawy 2. lutego. Swoje oburzenie jednym ze zdań wyrazili w liście do prezesa UKE.

Wspomniane zdanie to: Przeciw sobie ma potężnych przeciwników: kapitał, który ulokowali w polski biznes telekomunikacyjny Francuzi, związki zawodowe Telekomunikacji Polskiej utrzymujące z kasy abonentów niepotrzebne nikomu etaty, i urzędników państwowych, którzy obawiają się, że pozbawiony krociowych zysków gigant telekomunikacyjny przestanie w formie sporych podatków odpalać budżetowi działkę z kasy wspólnie rabowanych abonentów.

Na początku listu związkowcy zastrzegają, że nie zwracają się przeciwko prezesowi UKE, a jedynie przeciw jego działaniom, z którymi nie mogą się zgodzić. Zwracają uwagę na to, że TP jest spółką akcyjną, a co za tym idzie - organ państwowy nie ma prawa stwierdzać czy dany etat jest potrzebny czy nie. Podkreślają, że część związkowców pełni swoje funkcje społecznie, a rządy wszystkich demokratycznych krajów uznają ich prawa w procesie obrony praw pracowniczych.




Określenie związane z rabowaniem abonentów określili jako żenujące i wytknęli Annie Streżyńskiej moralność Kalego - bo to z tych pieniędzy jest m.in. utrzymywany jej urząd.

W swoim liście sygnatariusze zastrzegają, że nie mają informacji na temat potencjalnej autoryzacji wywiadu, jednak stwierdzają, że gdyby nie ton wypowiedzi prezes UKE w codziennych rozmowach z mediami, to dziennikarz Życia Warszawy nie czułby przyzwolenia na skonstruowanie takiego, a nie innego zdania.

List podpisali: Jerzy Drozd (FZZP TP), Elżbieta Pacuła (NSZZ Solidarność), Marian Strugała (KZZPTwP), Kazimierz Sikora (Solidarność ’80), Jerzy Kizeweter (ZZIiT) oraz Grzegorz Pomećko (ZZPTP).

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 85
  • 0

    66. ~getITright  2007-02-22 13:35:20  host: chello087206213042.chello.pl

    @issa - "Ty , znany piewca legalizacji miekkich narkotyków i równie znany głośny krzykacz piętnujący hipokryzję państwa , które zarabia na sprzedaży alkoholu i papierosów , usiłujesz mi wmówić , że to samo lekarstwo tylko sprzedane sprzedane 10-20% przez wirtulana , a nie realną aptekę , bardziej mi zaszkodzi?" czy Tobie ? Pewnie nie, ale wielu innym ludziom owszem, czy Ty nie pojmujesz tak prostej rzeczy że to walczy jedne lobby przeciwko innemu ?! lobby farmaceutyczne jet przeciw, za to wielkie koncenry farmaceutyczne są za bo dzięki temu rozwiązaniu zarobią WIĘCEJ KASY I JESZCZE BARDZIEJ ZWIĘKSZĄ SPRZEDAŻ klient jest tu nieważny, ale jesteś naiwny, aż dziw bierze... "Co z tego , że Polacy wydaja najwięcej na lekarstwa?" to z tego że kupują dużo niepotrzebnych im lekarstw, a jak by weszły apteki internetowe kupowali by jeszcze więcej niepotrzebnych im lekarstw... "Czy to znaczy , że należy im ograniczac wolność wyboru z jakiego źródła mają je kupić?" TAK !!!!! Powtarzam że tu nie ma, ani nie może działać wolny rynek, chcesz kupić lekarstwo - idź do apteki, albo do lekarza, niech Ci specjalista doradzi, wiesz ile zatruć jest rocznie od przedawkowania paracetamolu ?!? "reklam leków w aptekach? " tak reklam leków w aptekach, chyba wyraźnie napisałem, ten zakaz jest w opracowaniu, pewnie w przyszłym roku wejdzie, bo klient powinien kupować takie leki których potrzebuje, a nie takie które mają najbardziej kolorowe pudełko, albo promocję 30% gratis. Na przyszłość POMYŚL zanim coś powiesz ! "Pisząc takie wywody udowadniasz , że mentalnie twkisz w gospodarce nakazowo - rozdzielczej " nie no przekroczyłeś już granicę śmieszności, a tym stwierdzeniem dotarłeś do granicy głupoty, jaką gospodarką nakazową ?!?!?! mówimy o rynku leków i tak JESTEM ZA GOSPODARKĄ NAKAZOWĄ W TYM SEGMENCIE, tak jak nie jestem za tym żeby działały JAKIEKOLWIEK zasady wolnego rynku w służbie zdrowia, już to niektóre kraje przerabiały i czym bardziej g

  • 0

    67. ~getITright  2007-02-22 13:38:38  host: chello087206213042.chello.pl

    ...gospodarka rynkowa w służbie zdrowia tym gorzej dla obywateli ! "nietrudno się więc domyślęc , dlaczego Ci tak blisko , do wszerlegulatora." to nie jest żaden wszechregulator, tylk NORMALNY REGULATOR TAKI JAK W KAŻDYM KRAJU UE, niewiesz co mówisz poprostu. "Widocznie w Twoich oczach Streżyńska , przydała mu uroku. " nie Streżyńska sprawiła że masz taniej, lepiej, że możesz skorzystać z konkurentów TP W KAŻDYM MIEJSCU W POLSCE !!! Że mozesz bez problemu przeniść numer do innego operatora. Teraz próbowała spowodować że internet w Polsce nie będzie sprzedawany po cenach BANDYCKICH tylko normalnych, ale poprostu parter jest tak trudny że nie chce iść na żadne ustępstwa, tylko odrazu na noże, na śmierć i życie, no to cóż, regulator musi sobie radzić z tym jakoś i świetnie to robi. UKE nie miało jeszcze żadnej wtopy, same sukcesy :D

  • 0

    68. ~getITright  2007-02-22 13:41:41  host: chello087206213042.chello.pl

    @wlo - ja Cię nie próbuje dokształcać, tylko wyraziłem wątpliwość, czy chodzisz na wybory, skoro tak krytykujesz... aaa i nie wiem kogo PIS chce pacyfikować, mam wrażenie że media typu gazeta wyborcza, czy TVN najchętniej to by własnie spacyfikowały PIS, ale to już odrębny temat...

  • 0

    69. ~  2007-02-22 13:46:47  host: chello087206213042.chello.pl

    @mfs "~getITright bita pało," twoj stary to bita pała ćwolu... to tyle dyskusji z tobą :D chociaż.... do tego muszę się odnieść "A UKE nie jest od tego, zeby dobrze robić netii, tylko klientom." i doskonale się wywiązuje z tego zadania, ja jako klient (już naszczęście nie TP) jestem bardzo zadowolony z mojego przedstawiciela - Streżyńskiej ! "A w interesie klientów jest konkurencja na równych zasadach" dokładnie to robi UKE, doprowadza do konkurencji na równych zasadach, na tym kończe bo nie zwykłem dyskutrować z motłochem, który potrafi tylko obrażać każdego kto myśli inaczej (oczywiście w odpowiedzi dostaje to samo) jak to mówią: nie dyskutuj z debilem, sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem wygra doświadczeniem :D

  • 0

    70. ~  2007-02-22 15:21:50  host: p09-09.opera-mini.net

    ***Get - hmmm , rozumiem , ze "trawka" za legalizacja ktorej jestes bedzie sprzedawana na recepte? Druga rzecz , bo Twoja motywacja jest juz tak absurdalna , ze nawet rudno z tym polemizowac - chcesz powiedziec , ze apteka internetowa to bardziej powszechna dostepnosc , niz apteka za rogiem? Chcesz powiedziec , ze lekarstwem (bez recepty) sie zatruje , a kupionym we wspomnianej aptece za rogiem nie. Nie mowiac juz o tym samym Paracetamolu kupionym w sklepie spozywczym naprzeciwko u Pani ktora ma takie pojecia o farmacji jak Ty czy ja? Czy Ty nie rozumiesz , ze tu chodzi o blokowanie (taniej!) konkurencji???

  • 0

    71. ~getITright  2007-02-22 17:49:51  host: chello087206213042.chello.pl

    @issa - "hmmm , rozumiem , ze "trawka" za legalizacja ktorej jestes bedzie sprzedawana na recepte?" po pierwsze to nie trawka, tylko wszystkie narkotyki, również twarde powinny być zalegalizowane, ale na określonych warunkach (o których zaraz) ponieważ już dzisiaj twarde narkotyki są legalne w postaci mocnych alkocholi, a czy alkochole są sprzedawane w aptece ?!? jak będa to narkotyki również powinny być, dla jasności żeby nie było, to uważam ze państwo powinno sie zająć profilatką antyalkocholową i antynarkotykową (nie tyczy się trawki, bo to najsłabszy narkotyk, słabszy nawet od nikoty i najmniej uzależniający wg. badań WHO, aczkolwiek tutaj też powinno być tłumaczone że szkodzi) czyli w szkołach nauczać że to złe, ludzi uzależnionych od twardych narkotyków (alkochol, kokaina, heroina, amfetamina) wysyłąc na darmowe, ale nie przymusowe odwyki itd. ale nie powinien człowiek uzależniony od heroiny iść do więzienia za posiadanie tego bez czego nie jest w stanie funkcjonować, czyli działki, a dzisiaj TAK JEST ! Tzn. on już jest uzależniony, MUSI sobie co jakiś czas zaaplikować określoną dawkę, więc musi ją mieć przy sobie, ale w Polsce - PAKA DLA TAKIEGO PANA ! To tak jak by ładować wszystkich alkocholików do paki ! Może sprubjemy, zobaczymy jak nasze społeczeństwo się na to potulnie zgodzi, to narkotyk i to narkotyk, tylko od jednego jest uzależnionych 40% społeczeństwa a od drugiego może 0.5% I TO JEST RÓŻNICA !

  • 0

    72. ~getITright  2007-02-22 17:53:18  host: chello087206213042.chello.pl

    "chcesz powiedziec, ze apteka internetowa to bardziej powszechna dostepnosc , niz apteka za rogiem?" oczywiście, pozatymbardziej skłania do kupienia większej ilości leków na raz, bo koszt przesyłki jest jeden, pozatym w aptece za rogierm jest na miejscu farmaceuta, który doradzi czy to lekarstwo faktycznie jest potrzebne, a może inne itd. "Chcesz powiedziec , ze lekarstwem (bez recepty) sie zatruje , a kupionym we wspomnianej aptece za rogiem nie." nie tego nie mówie, ale mówie że apteki internetowe zwiększają prawdopodobieństywo różnych nieporządanych wydarzeń. "Czy Ty nie rozumiesz , ze tu chodzi o blokowanie (taniej!) konkurencji???" nie tu nie o to chodzi, Ty to pojmujesz w takich kategoriach i byćmoże tak to wygląda, ale przesłanki są inne wg. mnie i uważam że z tego byłoby więcej szkody niż pożytku, pozatym po cholerę Ci jeszcze większa konkurencja, ceny już bardziej nie spadną, w promieniu 500m od mojego domu są 4 apteki i od lat prowadzą ze sobą wojne cenową (ze dwie już zbankrutowały, pojawiły się noe, z kelei stara zbankrutowała, zostały cztery najtańsze i najsilniejsze) i wojne na ulotki :) pozatym bzdury opowiadasz że w internetowej aptece jest taniej, tam z założenia jest drożej, dla przykładu podam Ci najdroższą księgarnie w Polsce - merlin.pl !!!

  • 0

    73. ~getITright  2007-02-22 17:58:03  host: chello087206213042.chello.pl

    otuż jakakolwiek książka jest tam o ok. 5-10% tańsza niż w drogich księgarniach i w tej samej cenie co w tanich, ALE BEZ KOSZTU PRZESYŁKI, więc w normalnej księgarni dana książka kosztuej 45zł, a w merlin.pl 43zł, tylko że przesyłka od 10zł czyli w merlin.pl ta książka kosztuje 53zł (!!!) można oczywiście kupić książki za 150zł i wtedy łaskawie przesyłka jest gratis, czy ten sam mechanizm ma działać w aptekach ?!? "potrzebuję leków za 40zł, ale jak kupię za 100zł to się opłaci bo przesyłka gratis" pozatym to jest to mitem ze wnecie jest taniej, w necie jest najdrożej, jedyną zaletą jest to że jest wybór większy, ale to też nie jest żadna korzyść jeśli chodzi o apteki, bo akurat apteki to są takie "sklepy" gdzie jest WSZYSTKO, a jak czegoś nie ma to zamawiają i najponiej na następny dzień jest, także to jest od początku do końca poroniony pomysł żeby lekarstwa sprzedawać przez internet i nie ma z tego ŻADNYCH korzyści, a jest duże ryzyko

  • 0

    74. ~issa  2007-02-22 19:09:41  host: bad3.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ***get - że tak powiem Allegro przeczy Twoim tezom , że w internecie "nie jest taniej". Oczywiście , że musi być taniej , bo omijasz przynajmniej jednego pośrednika. Mały przykład - karta Mini SD 2 gigabajty - Allegro 70-80zł , sklep Germanos Carrefour Jelenia Góra ok. 170zł. Karta Memory StickMicro 1gb - Allegro ok. 120zł , sklep Germanos Teso w Jeleniej Górze - 120 zł , tyle , że ... 0.5 gigabajta. Żadne koszty przesyłki , nie są w stanie zmienić faktu , że w internecie kupisz te karty taniej. To tylko dwa z zapewne setek tysięcy przykładów , które mozna by mnożyć. Obroty Allegro , a było o tym w Wyborczej , sytuują tę platformę internetowego handlu , pośród gigantów rynku. Realnego rynku.

  • 0

    75. ~getITright  2007-02-23 11:53:31  host: chello087206213042.chello.pl

    @issa - zgadza się, ale Allegro jest WYJĄTKIEM potwierdzającym regułę i fakt że jest gigantem, obroty powyżej 2 miliardów zł plasują Allegro bodaj na 4 czy 5 miejscu w handlu w ogóle, ale jak mówie to jest wyjątek, bardzo specyficzny, bo przecież to nie jest stricte sklep tylko coś w rodzaju gigantycznego rynku, pełnego małych i dużych straganów, więc uważam że w ogóle cały spór jest bezprzedmiotowy, bo poprostu jest drożej, a tylko pozornie taniej. Ja zawszę się śmieje że w sklepach internetowych jest "taniej o koszt przesyłki" czyli np. monitor kosztuje w normalnym sklepie 800zł, a w sklepie interentowym super cena 740zł, wszystko fajnie tylko że koszt przesyłki 80zł, czyli wychodzi o 20zł drożej niż w zwykłym sklepie, a w najlepszym przypadku w tej samej cenie :)

  • 0

    76.  2007-02-25 22:56:40

    ~issa - nie zgodzę się - w sklepie już możesz się targować. Ja kjeszcze karty pamięci nie kupiłem nigdzie w sieci - zawsze w normalnychg sklepach i zawsze taniej. Jeśłi dzisiaj podasz mi cenę za jakąś pamięć w sieci, ja we wtorek kupię ją za taką samą cenę w sklepie - może i w poniedziałek, jeśli będzie na półce ;-) Bez kosztów przesyłki, o któe ta karta z sieci byłaby droższa. Jeśli korzystam z allegor np. to tylko przez znajomych i tylko kiedy kupujemy kilka sztuk tego samego towru, zeby koszty przesyłki zminimalizować i rozłożyć na każdy "egzemplarz" ;-) Naprawdę, nie wiem jak Ty kupujesz, ale ja nie korzystam z allegro i nie narzekam na ceny. No pozostaje kwestia faktury, nie zawsze do uzyskania na allegro, kwestia gwarancji - to rawie można zapomnieć...

  • 0

    77. ~issa  2007-02-26 14:44:15  host: aacg133.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ***wlo - może w Sieradzu kupisz taniej , ale nie wszyscy mieszkają w większych/dużych miastach , gdzie nie dość , że drożej , to niekiedy nawet wogóle nie ma. Chociaż bym stanął na głowie , nie sądzę , bym w Jelniej Górze kupil 2 GB Kingstona za 70-80zł. Możesz mi uwierzyć na słowo. Co do gwarancji , z tym się zgodzę , dlatego tez kupilem żonie Memory Stick Micro pół giga w Germanosie właśnie , mimo iż jak pisałem na Allegro w tej samej cenie była karta 1 giga.

  • 0

    78. ~jedi  2007-02-26 23:26:06  host: aauo125.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Strezynska nic de facto nie robi. Jedyne czym sie zajmuje, to sianie propagandy, strasznenie i dzialania na pokaz. Bo jak inaczej okreslic cos, co nie przynosi zadnych korzysci klientom?

  • 0

    79. ~jedi  2007-02-26 23:27:22  host: aauo125.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy ceny spadly, czy konkurencja na rynku sie zwiekszyla? Czy mniej zdziera i oszukuje tele2? Nie, oczywiscie, ze nie. Ale chyba nie o to chodzilo. Raczej o to, zeby ludziom kolejnego wroga pokazac i zwalic swoje nieudzacznictwo na to, ze TP istnieje.

  • 0

    80. ~arecki  2007-02-26 23:28:29  host: dtb133.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jedi głupoty gadasz. Ewidentnie TP jest monopolista i szkodzi to rynkowi. A ceny przede wszystkim winduje TP!!!

  • 0

    81. ~zbig  2007-02-26 23:54:46  host: drz130.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ceny to winduje UKE swoim bezmyslnym dzialaniem!

  • 0

    82. ~zbig  2007-02-26 23:55:41  host: drz130.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jesli UKE ma dzialac dla dobra klientow, to dlaczego odrzuca korzystne promocje TP, obnizki etc pod zarzutem "ze sa za tanie" lub "zbyt korzystne". Przeciez to farsa!

  • 0

    83. ~asiul  2007-02-26 23:58:32  host: drh19.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Popieram. Ja tam mimo tych naglowkow w prasie korzysci dla siebie nie widze. Net mi nie stanial ani o grosz. UKE sie szopką zajmuje zamiast realnie dzialac na rzecz nas wszystkich - uzytkownikow netu.

  • 0

    84. ~www.teleprawo.com  2007-02-27 14:27:06  host: 213-238-125-44.adsl.inetia.pl

    Zapraszam na stronę www.teleprawo.com gdzie wyraziłem swoje zdanie na ten temat. Prezes Teleprawa Krzysztof Gajewski

  • 0

    85. ~czikolski  2007-03-01 18:50:17  host: nat-90-29.kosciuszki.trustnet.pl.90.93.193.in-addr.arpa

    Pani Anna Streżyńska ma rację, a związkowcy niech nie zapominają, że pracują w państwowej firmie tyle, że z Francji (France Telekom) - więc proszę o trochę umiaru w żądaniach od polskiego rządu

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-39-44.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.