Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zostań Heyah Reporterem

Zostań Heyah Reporterem

WitekT 10 Listopada 2004 12:32

0 0

Rozpoczęła się nowa akcja Heyah. Teraz każdy może spróbować swoich sił jako Heyah Reporter, przygotowując newsy i relacje ze wszelkich działań Heyah.

Pisać można o wszystkim - liczy się pomysł. Najciekawsze prace będą publikowane na stronie Heyah w dziale Zadziałajmy razem - Heyah Reporters. Raz na dwa tygodnie wybierany będzie najlepszy reportaż.

Na Reporterów, których prace pojawią się na stronie, czekają atrakcyjne nagrody i upominki Heyah - Heyah Nokie, koszulki, doładowania i wiele innych. Reportaże należy przesyłać pod adres: redakcja@heyah.pl.




Heyah zachęca do odkrywania w sobie talentów i szuka chętnych do dzielenia się swoimi pomysłami. To nie pierwsze tego typu przedsięwzięcie. Kilka tygodni temu odbył się konkurs pt. Heyah Komiks, którego główną nagrodą był angaż na stanowisko Heyah Rysownika. Zwycięzca konkursu tworzy komiksy wykorzystywane w nowej kampanii wizerunkowej Heyah. Wystarczy podjąć wyzwanie, a Heyah nagrodzi działanie, pomysłowość i oryginalność.

Więcej informacji na temat nowej akcji Zostań Heyah Reporterem na stronie www.heyah.pl

Źródło tekstu: Heyah     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-225-54-120.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.