Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zmienił się prezes polskiego Virgin Mobile

Zmienił się prezes polskiego Virgin Mobile

WitekT 26 Maja 2014 12:16

9 3

Tomasz Gniewek nie jest już szefem polskiego Virgin Mobile. Na stanowisku, tymczasowo, zastępuje go Jacek Czernuszenko - pisze serwis TELKO.in.






Spółka nie podaje wyjaśnień na temat tych zmian. Z informacji dopływających z rady nadzorczej wynika, że personalne roszady nie są jedynymi, jakie czekają spółkę.

Tymczasowy prezes Virgin Mobile jest jednocześnie członkiem rady nadzorczej Netii. Dla operatora sieci MVNO pracuje od lutego bieżącego roku, obowiązki prezesa pełni od kwietnia. Wcześniej pracował m.in. w P4 i Orange.

Źródło tekstu: TELKO.in     

w sumie: 57
  • 0

    43. ~  2014-05-26 21:15:53  host: host-89-230-76-121.rzeszow.mm.pl

    Muszą zacząć agresywnie sie reklamować 13groszy kto o tym wie????? Nikt tylko tu na forum + kilka osób.

  • 0

    44. ~  2014-05-26 21:22:29  host: 83.218.117.82

    do 40: gosc - tak się składa że ja też miałem tel w VM - i jedynie co mi się tam podoba to lejek na stałe (chyba) co do 2014 minut do VM i Playa się nie załapałem - po prostu "przespałem" ten termin do 31 marca 2014 roku...
    Kiedyś też sobie mówiłem nigdy więcej abonamentu (odkąd pozbyłem się telefonu stacjoanarnego w &TP...) ale potem były tzw pakiety komfort (czy nowy komfort - już nie pamiętam dokładnie) Umowa była na 24 miesiące z telefonem (to były czasy kiedy nie było jeszcze Playa...) i była np kwota zobowiązania 30zł miesięcznie w ramach której było albo 2000 minut do era/heyah i chyba na stacjonarne w weekendy albo np pakiet 120 min do wszystkich pl sieci za 30 zł także (czyli realnie minuta kosztowała 25 gr brutto...) były jeszcze chyba inne opcje ale ja korzystałem tylko z tych dwóch opcji - i jak na tamte czasy oferta była ok). Potem krótki epizod w plus mix (wtedy liczyło się to że za 10zł miało się nielimitowane rozmowy (i chyba smsy też) do 1 numeru z plusa i od 16-8 każdego dnia i całe weekendy i święta był pakiet 100 min do plusa i na stacjonarne...) ehhm - wtedy to było coś.... Potem wszedł play - jakoś tak tylko hobbystycznie wziąłem tel na kartę w play jednak na dłużej się zaczymałem gdy wszedł play fresh na kartę i ich słynne "stare" zbieraj minuty"...
    I wtedy też myślałem - nigdy więcej abonamentu ani mixów...
    Aż tu wszedł na rynek nju na abonament - najpierw 29zł do wszystkich pl sieci a potem od grudnia 2013 roku bodajże dali 19zł miesięcznie na pl komórki i 10 zł na pl stacjonarne - oferta jak znalazł na rozmowy po Polsce...
    Obecnie lebara.pl dała 19gr/min brutto i 19gr/ MB w roamingu z UE i EEA. Teraz te 2 karty - nju abonament + lebara.pl dają mi to czego oczekuje od operatorów telekomunikacyjnych. A co będzie dalej? czas pokaże...
    Jedno wiem - "nigdy nie mów/pisz nigdy" nie znamy wszak przyszłości i nie wiemy

  • 0

    45. ~  2014-05-26 21:23:51  host: 83.218.117.82

    44 cd: jacy operatorzy powstaną i co zaproponują....

  • -4

    46. ~  2014-05-27 02:13:16  host: aczf133.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jakie 13 groszy? Bez durnej rejestracji? A 19 groszy to teraz żadna rewelacja.

  • 0

    47.  2014-05-27 07:28:56

    @44: wszak zaczymałeś się na dłużej? Niebywałe! Co to jest EEA? Ja znam tylko EOG...

  • 0

    48.  2014-05-27 07:45:02

    ~tkubon - że co? Tańsze są? EEA? Europejska Agencja Środowiska to jest... Ale ma się to do kontekstu w 44 nijak ;-)

  • 0

    49. ~  2014-05-27 08:16:22  host: 83.218.117.82

    EEA = 27 krajów Unii Europejskiej + Gibraltar, Gujana Francuska, Gwadelupa, Islandia, Liechtenstein, Martynika, Norwegia, Wyspy Reunion; jest też tzn strefa 0 = Monako, San Marino, Watykan - i w tych krajach jest tzn jedna stawka 19gr w lebara.pl

  • 0

    50. ~mar  2014-05-27 09:14:42  host: ip-84-39-170-40.free.aero2.net.pl

    @ 32

    A wymień mi sukcesy Virgin Mobile w ostatnim roku?

    - miała być nowa oferta od stycznia 2014 roku (była zapowiadana pół roku) - nie było

    - liczba klientów stoi, a najpewniej liczba aktywnych kart SIM maleje tak samo, jak liczba fanów na FB

    - brak działań odpowiadających na oferty rosnącej konkurencji

    - faktyczny upadek klubu virgin - tylko faktycznym profitem jest bonus +50%.

    Prawda jest taka, że marka wegetuje. Najpewniej przynosi potężne straty, gdyż utrzymanie własnej dystrybucji kart i doładowań kosztuje. W takim wypadku zmiana prezesa nie dziwi. Od roku nie dzieje się niemal nic. Ja życzę im jak najlepiej, ale muszą zacząć coś robić. Inaczej wylecą z rynku z hukiem. Byłby to najgłośniejszy upadek, który zaraz wykorzystają duże sieci, żeby jeszcze bardziej obniżyć zaufanie, że wirtualne sieci nie mają w Polsce szans i każda upadnie. Powiedzą, że nawet międzynarodowe upadają.

  • 3

    51. ~orign  2014-05-27 11:44:21  host: 178-214-30-139.mtm-info.pl

    Oferte mają bardzo dobrą, wiadome nie bedą cały czas obniżali cen bo przeciez muszą zarobic pozatym i tak mają taniej niz wiekszość innych sieci. Problem polega na tym ze oni nic nie robią... zero przypominania o sobie, nie reklamują sie, brak jakis akcji... doladowan promocyjnych w jakims dniu, bonusow czyli czegoś co by przypominało o tym ze ta sieć istnieje - portale przeciez piszą o takich akcjach reklamując tym samym daną sieć. A tu nic sie nie dzieje.

  • 4

    52. ~tabanr  2014-05-27 14:00:57  host: n15-01-03.opera-mini.net

    @50
    To czy Virgin przynosi straty czy nie, wie tylko zarzad i pracownicy. Wkurza mnie takie "na pewno kiepsko sobie radzi, bo mi sie tak wydaje". Tak samo nie lubie jak ocenia sie siec przez pryzmat dzialan marketingowych. Wolalbys, zeby Virgin zatrudnial celebrytow jak Play?
    Poza tym opinie niektorych osob sa sprzeczne. Z jednej strony chca nowa oferte i obnizke cen, a drugiej strony pisza o stratach sieci i jej bankructwie. Jedno wyklucza drugie. Obnizka cen i wyzsze wydatki na marketing oznaczaja nizszy wynik finansowy. Matematyki nie da sie oszukac.
    Moim zdaniem to wina uzytkownikow. Liczyli na normalnych klientow, a trafili na polskie cwaniactwo, ktore zamawialo darmowe karty SIM i korzystalo z darmowych smsow i minut do Play. Pewnie dlatego teraz zrezygnowali z tego typu ofert.

  • 3

    53. ~Mądry Pan Sowa  2014-05-27 18:03:14  host: 89.230.89.222.rzeszow.mm.pl

    52 popieram Cię - większość ma tu swoje zdanie bo im sie tak wydaje troche to śmieszne i mało poważne no ale to tylko forum. Fakt jest jednak taki że na dziś dzień cena 13gr za minute jest w tak prosty sposób możliwa do osiągnięcia jedynie w Virgin. Powód tego że Virgin ma słaby przyrost abonentów to brak promocji. Bez reklamy ani rusz bo czy ktokolwiek kupuje proszek do prania, którego nie zna z reklam????

  • 2

    54. ~amigo  2014-05-28 11:36:59  host: host-89-230-32-250.dynamic.mm.pl

    Ludzie co wy za głupoty wypisujecie o LTE no limitach i innych duperelach chyba gimbusy jesteście. To jest typowa firma oferująca ofertę na kartę i na dziś jest najtańsza do tego daje co jakiś czas bonusy 2013 sms na rok teraz 2014 minut do końca czerwca. Z tego co było podawane w tamtym roku mieli 250 tyś użytkowników, a prezes Vikings Mobile mówił, że przy 100 tyś użytkowników jest już zysk więc Virgin nie ma strat, a może już mają z 300 tyś kart. Ja przeniosłem numer i jestem zadowolony poleciłem przeniesienie 6 osobom i wszystkie też i każdy z nas przenosił główny numer.

    Nie ma co się oszukiwać jest to sieć, którą wybierają ludzie oszczędzający lub mniej dzwoniący. Jak ktoś wykorzystuje powiedzmy miesięcznie 10-12 zł na tel to tu idealnie pasuje być użytkownikiem. Ładuje za 10 zł dostaje 15 zł i mam za to 79 minut co w zupełności wystarczy dla mało dzwoniących do tego 100 mb internetu .

  • 1

    55. ~nj  2014-05-28 15:49:01  host: 178-214-150-141.internetia.net.pl

    To Idealna oferta dla mało dzwoniących a chcących mieć ważny długo numer bez wydziwiania(smsy itp.) przykładowo za 10zł masz 100mb, roczną ważność konta i bonus 50% ważny tyle co konto czyli realnie 15zł co m-c.Idealna oferta dla zwykłych ludzi co niebyt dużo dzwonią lepsza niż jakikolwiek abo bo płacisz wtedy kiedy Ty chcesz anie co m-c te minimum jak w nju 9zł..

  • 0

    56. ~Konsument  2014-06-21 14:37:48  host: ip98w3.clubnet.pl

    Od dwóch tygodni mój numer w Virgin Mobile nie chce zalogować się do sieci Orange, natomiast bez problemu loguje się do sieci T-Mobile. Czyżby VM zamieniło rezerwowego operatora z Orange na T-Mobile?

  • 0

    57. ~Sebastian  2014-06-25 17:20:20  host: 78.31.136.214.rybnet.pl

    Mi w VM brakuje tylko tańszych pakietów internetowych ;)

  • 0

    58. ~romaniano  2014-07-03 14:36:46  host: ip-78-30-86-133.free.aero2.net.pl

    mam nie dzwonic z virgin mobile nigdzie nie działa miałemn kontakt ze musze miec w telefonie wybor na t mobile a nie mam takiej opcji i n ie działa

  • 0

    59. ~zundo  2015-01-05 17:46:13  host: user-164-127-212-221.play-internet.pl

    Virgin to zwykły oszust na kartach do internetu = kradną Kb i nie ma tam z kim rozmawiać. Ostrzegam.

  • 0

    60. ~Seba  2015-01-05 17:59:20  host: user-164-127-212-221.play-internet.pl

    Telefon na kartę + 50 % do każdego doładowania jest O.K., ale internet na kartę to totalna porażka i ta głupawa oferta za 10 zł : 2 GB, wolne SMS, 100 minut na rozmowy na 30 dni, a po tym czasie 9.95 zł na rozmowy na rok. GB znikaja w ciagu niecałej godziny, np. 1.8 GB na przeglądaniu zwykłych stron www, w ilości 5 szt., jednej poczty Onet, jednego wejścia do Klub Virgin, celem sprawdzenia historii rozmów, ale bez pobierania filmów z youtube, bez korzystania z facebooka.
    Tego dnia kiedy uzywa sie karty SIM stan konta pozostaje niezmieniony, ale już nastepnego karta jest pusta, a na historii dopisane GB w ilości nawert 2,48 GB, czyżby prezent od Virgin ? Nie to recznie dopisywane żuzycie Kb jak np. w czasie rzeczywistym4 sekund nawet 192673 Kb. Kontakt z BOk i oczywiście odmowa uznania reklamacji, odmowa przesłania bilingu (korzystają z sieci PLAY, a tam wszystko dokładnie co do sekundy wyszczególnione). Odradzam wszystkim zainteresowanym, bo to jest firma, w której nawet bez używania czegokolwiek w necie (zwykła bezczynność !), w ciągi 12 minut ginie 500 MB na bezruchu.

  • 0

    61. ~telekuku  2015-01-05 18:15:24  host: user-94-254-129-2.play-internet.pl

    A zarejestrowałeś numer i napisałeś maila z reklamacją i żądaniem billingu? W przypadku odmowy ze strony operatora masz to na piśmie i wygrywasz sprawę w cuglach.

  • -1

    62.  2015-01-05 18:32:04

    @60 Dawno takiego bzdetu nie czytałem. Nieuczciwa konkurencja? Zapewne.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-65-227.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.