Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zmień kartę na abonament w Play

Zmień kartę na abonament w Play

sirmark 6 Marca 2008 13:42

0 0
Play przygotował ofertę Promocja Urodzinowa- przejście skierowaną do wszystkich, którzy posiadają Play na Kartę i zdecydują się na zawarcie umowy w ramach oferty Play Abonament 50, Play Abonament 70 lub oferty promocyjnej Play Abonament 40.

W ramach tej propozycji klient przechodząc do oferty abonamentowej otrzymuje 50% rabatu na comiesięczną opłatę abonamentową przez 6 pierwszych miesięcy od aktywacji. Przyznany rabat nie ma wpływu na Pakiet Złotówek, który klient otrzymuje standardowo co miesiąc. Zmiana następuje bez pobierania dodatkowych opłat.


Źródło tekstu: Play     

Dodaj do:
w sumie: 48
  • 0

    29. ~~~~~  2008-03-06 19:27:43  host: ip-79-175-200-128.cable.smsnet.pl

    Szkoda że nie zrobili żadnej promocji dla Play Karty.

  • 0

    30. ~  2008-03-06 19:43:19  host: 80.51.91.252

    i dobrze.

  • 0

    31.  2008-03-06 20:13:22

    Oj skararku jakoś twój kochany PLAY nie dał żadnej urodzinowej zniżki promocji... Tak się napaliłeś biedaku, dawałeś propozycje jak by na urodziny tutaj mnie obdarowano... a ty dupa w kartę nic nie dali. Widać że obecnych mają w dupie tak jak wszędzie. Skalarek naiwniak! ;D

  • 0

    32.  2008-03-06 20:36:50

    @jarekT konfabulujesz moj przyjacielu (przeinaczasz fakty dla mlodziezy) tak jak w kazdej sieci przy przejsciu na abo, dawny uzytkownik karty ma dostep do normalnej oferty z telefonami. biorac pod uwage ostatni tekst w Rzepie gdzie PLAY wypadl najlepiej ta oferta tylko to polepsza...widac, ze chca polepszyc relacje post do prepaid wszysyc operatorzy o to walcza, ale chyba nikt jeszcze nie zrobil tego w tak zdecydowany sposob, ciekawa jestem efektu, klienta prepaid ciezko przekonac na tak drastyczna z jego punktu widzenia zmiane

  • 0

    33. ~play lub nie  2008-03-06 20:46:27  host: ip-194-126-146-226.nette.pl

    z tego co u się piszę to jeśli play nie wygląda tak różowo jak nie mają większości teleofonów oferowanych to rzeczywiście nie ma sensu tam iść.wg. mnie w play najlepiej mieć preapaida i uzupełniać to telefonem z innym opie-ja tak mam i potym co tu wyczytałem chyba nie opuszcze opa na playa momo ze droższy i do bani promocje.trzeba poporstu wziąć na rok bez fona a fon na alegro i juz

  • 0

    34. ~Traszql  2008-03-06 21:00:08  host: d90-129-66-87.cust.tele2.pl

    ciekawe, ciekawe, a jeszcze nie dawno oferowali to wszystkim nowym kientom, ale coz promocje lubia sie konczyc.. w Play nie ma tak jak w poniektorych sieciach ze promocje trwaja wiecznie. mnie jeszcze w prepaidzie PLAY trzyma to, ze jesli wrpowadza pakiety danych (a maja wprowadzic w wakacje) to biorac teraz abo nie mam pewnosci ze bede mogl z nich korzystac.. a ponad to mam nadal aktywna usluge ..1000 smsow&mmsow za 10PLN. co tu duzo mowic, SIE GRA SIE MA :) PLAY

  • 0

    35. ~M. G.  2008-03-06 21:17:13  host: aasz199.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Problem pozostaje nadal w umowie, którą można podpisać tylko jak pracuje się na stałe lub uczy do xx roku życia. Nie spełniam żadnego z tych warunków, mieszkam u rodziców i nie płacę żadnych rachunków.

  • 0

    36. ~  2008-03-06 21:49:09  host: apn-77-112-18-26.gprs.plus.pl

    M.G. jak masz karte kredytowa to wystarczy do tego jeszcze dowod i mozesz podpisac umowe.

  • 0

    37. ~  2008-03-07 00:03:28  host: b1-65.koba.pl

    Do 23, tak zgadza raz na 6 miesięcy ,tylko nie dodałeś ze bonus musisz wykorzystać w ciągu 30 dni, wiec przy doładowaniu za 150 nie masz 300zł na 180dni tylko 150. Wiec trosze mijasz sie z prawdą wyliczając realny koszt min. na kilka miesięcy

  • 0

    38. ~Mar  2008-03-07 19:27:45  host: apn-77-112-109-220.gprs.plus.pl

    Promocja juz nieaktualna. W piatek ok. 18 zakonczyli a akurat bylem w punkcie i mialem brac. Ciagle mam wiec karte:)

  • 0

    39. ~jarekt  2008-03-07 20:11:04  host: apn-77-114-63-133.gprs.plus.pl

    Przepraszam za niescislosci w moim poscie i dziekuje za sprostowanie. Pozdrawiam

  • 0

    40. ~  2008-03-08 09:17:26  host: srv.anony-mous.info

    Przejdź na abonament a telefonu i tak nie dostaniesz takiego jakiego chcesz bo BRAK! WYSZŁY! hehehehe czekaj 2 miesiące na dostawę :DDD

  • 0

    41.  2008-03-08 20:18:38

    Promocja została już odwołana :-( byłem dziś w salonie. Poza tym nie ma już regulaminu na ich stronie.

  • 0

    42.  2008-03-08 20:30:52

    jaka lipa, parę dni promocji i po promocji ? No bez jaj, a miałem na dniach skorzystać z oferty ;/

  • 0

    43. ~  2008-03-08 20:57:31  host: 082139047065.ski.vectranet.pl

    Promocje w Play są typowo wirtualne jak i telefony które są ale ich niema, no ale może będą "Pan sie dowie za dwa tygodnie"

  • 0

    44.  2008-03-09 19:51:34

    43. doczytaj na blogu rzecznika: http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/entry/124739/pi%C4%85tek+ z+symbolem+800.html

  • 0

    45. ~  2008-03-10 17:54:39  host: 082139047065.ski.vectranet.pl

    rzecznik gada a ja chce kupić to co play oferuje ale kupić nie moge bo tego nie ma:)

  • 0

    46. ~miras43  2008-03-11 10:33:42  host: ba008.nj.pl

    Właśnie przeszedłem do abonamentu play50 z moim numerem na kartę. Wziołem sobie przy tym SE K800i za złotóweczkę.Jestem bardzo zadowolony. Minusem jest tylko to że w zestawie nie ma karty pamięci o której piszą na stronkach playa ale to mały pikuś. Kupię sobie 2GB i po kłopocie.

  • 0

    47. ~traszql  2008-03-12 12:08:06  host: d90-129-65-192.cust.tele2.pl

    46: przyznaj sie po prostu ze Cie oszukali z ta karta..

  • 0

    48. ~  2010-02-26 15:38:42  host: 095160232195.stk.vectranet.pl

    czy mozna pobrac kredyt z play z telefonu na karte???

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-200-222.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.