DAJ CYNK

[Aktualizacja] Zmiany w zarządzie T-Mobile

orson_dzi

Wydarzenia

Jak informuje serwis Telko.in, T-Mobile czekają zmiany w strukturze oraz na stanowiskach zarządzających.



Jak informuje serwis Telko.in, T-Mobile czekają zmiany w strukturze oraz na stanowiskach zarządzających.

Miejsce w zarządzie T-Mobie znalazła Dorota Kuprianowicz-Legutko, która obejmie stanowiska dyrektora HR w grudniu 2017 roku. Ma ona doświadczenie na stanowisku dyrektora personalnego w innogy/RWE Polska oraz UPS Polska i Makro.

T-Mobile pozyskuje również dwóch kierowników. Dział sprzedaży dla klientów korporacyjnych obejmie, przechodzący z Exatela, Marci Drażan, a dział cyfryzacji obsługi wpadnie w ręce Austriaka Herberta Schoeberla, który do T-Mobile przejdzie z Telenor Srbija.

Dział obsługi klientów B2C oraz B2B (czyli indywidualnych i biznesowych) zostanie połączony pod kierownictwem Agnieszki Mironowicz. Obsługą małych i mikro firm zajmie się Daniel Łopata, a działem customer experience. Agnieszka Dudek.

Aktualizacja

T-Mobile potwierdza doniesienia. Poniżej zamieszczamy informację prasową na ten temat.

T-Mobile Polska od 1 października br. wprowadza zamiany organizacyjne, które mają na celu wzmocnienie roli obsługi klienta w organizacji oraz usprawnienie zarządzania jego doświadczeniem we wszystkich punktach styku z marką. Dodatkowo spółka zmodyfikowała system zarządzania projektami oraz utworzyła centrum kompetencji cyfrowych, które będzie kierowało cyfrową transformacją firmy. Nowa struktura organizacyjna T-Mobile to kolejny etap wdrażania, przyjętej w 2017 roku, strategii rozwoju firmy.

Jednocześnie, od 1 grudnia 2017 roku Dorota Kuprianowicz-Legutko obejmie funkcję Członka Zarządu T-Mobile Polska i będzie odpowiadała za obszar polityki personalnej w firmie. Dorota Kuprianowicz-Legutko posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim w firmach z branży energetycznej, logistycznej i FMCG. Od 2012 roku zarządzała kapitałem ludzkim w Innogy Polska S.A. (wcześniej RWE S.A.), gdzie prowadziła liczne projekty związane z transformacją kultury organizacyjnej, rebrandingiem, kształtowaniem i rozwojem postaw liderskich, implementacją systemów benefitów i wynagrodzeń, negocjacjami i współpracą z partnerami społecznymi oraz rekrutacją i rozwojem pracowników. Opracowała również szereg programów wewnętrznych, związanych z utrzymaniem talentów, rozwojem ekspertów czy mentoringiem.

Struktura, którą dziś ogłaszamy, zapewni nie tylko sprawniejszą wymianę wiedzy i doświadczeń, ale także odpowiednie wykorzystanie wewnętrznego potencjału firmy. Połączenie kompetencji rynku biznesowego i prywatnego w zakresie obsługi klientów zaowocuje uproszczeniem procesów oraz zwiększeniem ich satysfakcji. Naszym celem jest umożliwienie klientom przeprowadzania każdej transakcji w sposób cyfrowy w ciągu trzech lat. Dlatego tworzymy w firmie centrum kompetencji cyfrowych oraz doświadczenia klienta - powiedział Andreas Maierhofer, Prezes T-Mobile Polska oraz dodał - Do naszego zespołu dołączyli doświadczenie menagerowie z rynku, wnosząc do firmy swoją wiedzę i kompetencje, ale szczególnie cieszę się z awansów w ramach organizacji. Jestem głęboko przekonany, że doświadczenie Doroty Kuprianowicz-Legutko przyczyni się do rozwoju talentów wewnątrz firmy.

Zmiany organizacyjne w T-Mobile Polska opierają się przede wszystkim na uporządkowaniu odpowiedzialności oraz współdzieleniu funkcji w obszarze obsługi klientów, gdzie działy będą wspierały zarówno procesy związane z obsługą klientów indywidualnych, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Będzie się tak działo m.in. w zakresie komunikacji, e-biznesu oraz cyfryzacji, planowania i analiz, jak również w działaniach nastawionych na budowanie najlepszych doświadczeń klientów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: telko.in