Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zmiany w systemie Google AdWords

Zmiany w systemie Google AdWords

sirmark 29 Czerwca 2015 19:03

5 0

google adwords Google wprowadza do systemu AdWords kolejne zmiany. Ma to poprawić jakość uzyskiwanych wyników, bo jak wskazują badania, aż 50% kliknięć w mobilne reklamy uznaje się za przypadkowe.



Google cały czas zwiększa formaty reklamowe, starając się uczynić je bardziej atrakcyjnymi, stara się także dążyć do maksymalizacji jakości kliknięć. W 2012 r. wprowadzone zostały potwierdzania kliku na reklamach mobilnych, a w zeszłym roku wprowadzono większą automatyzację tego procesu, skutkującą mniejszą ilością pracy użytkowników. Teraz wprowadzane są mechanizmy majace wyeliminować najczęstsze, przypadkowe otwarcia reklam.

Blokowane będą naciśnięcia przy krawędzi obrazu, które pojawiają się w przypadkach, gdy użytkownik próbuje przejść do sąsiedniej zawartości lub przewinąć ekran - teraz zdefiniowany zostanie margines wokół reklamy, a użytkownik będzie musiał kliknąć ją bardziej centralnie, aby przejść do strony reklamodawcy.




W programach blokowane będą kliknięcia w ikonę aplikacji, generujące przypadkowe instalacje, ze względu na bliskość przycisku zamykania reklamy. Zamiast tego, użytkownik będzie musiał nacisnąć wskazany przycisk, który spowoduje przekierowanie do Google Play i dopiero w sklepie będzie można wykonać procesu instalacji.

Wprowadzone zostaną również opóźnienia dla aktywnego obszaru reklam. Kliknąć będzie można dopiero po krótkim czasie od załadowania się reklamy, co zapewni użytkownikowi odpowiedni czas na zbadanie jej zawartości.

Google zapewnia, że powyższe zmiany wpłyną korzystnie na reklamodawców, będą ponosić mniejsze koszty, a zwiększy im się współczynnik konwersji. Zadowoleni powinni być także użytkownicy, którzy będą mniej irytowani przypadkowymi i niechcianymi kliknięciami.

Źródło tekstu: Google, wł     

Dodaj do:

Tagi: google | google adwords

w sumie: 5
  • 6

    1.  2015-06-29 19:27:38

    Powinni się wziąć za reklamy typu masz wirusa a nie takie pierdoły.

  • 0

    2. ~Jacek  2015-06-29 20:57:17  host: ip-5-172-247-203.free.aero2.net.pl

    A interes wydawców co?

  • 0

    3.  2015-06-29 23:10:05

    Witek - usuń to z kodu, bo używasz HTML5, a masz znaczniki dla XHTML: html xmlns="http://tlp.is/6r6

  • 0

    4. ~marewk  2015-06-30 07:01:38  host: 79-139-124-17.chelm.hypnet.pl

    Zaczeli już to robić dokładnie od 01.01.2015. Od kilku lat korzystam z adsense i spadek zarobków właśnie oscyluje o te 50% w stosunku do roku 2014. Bida z nędzą

  • 1

    5. ~termin  2015-06-30 12:43:24  host: un-116-250.static.sitel.net.pl

    Największy margines powinien być wokół krzyżyka którym usiłujemy zamknąć natręta.
    I nie jeden a 4 w każdym rogu być powinny.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-238-62.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet