Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zmiany w strukturze UPC Polska

Zmiany w strukturze UPC Polska

LuiN 23 Listopada 2012 13:23

0 0

UPC Polska stworzyło Pion Sprzedaży i Obsługi Klientów, a w jego strukturze powstało stanowisko dyrektora ds. relacji z klientami. Celem powołania nowej struktury jest podnoszenie poziomu satysfakcji klientów.

Połączenie w ramach jednego pionu procesów sprzedażowych i obsługi klienta pozwoli na kompleksowe zarządzanie tymi obszarami i bardziej efektywne wdrażanie zmian, które mają zapewnić wyższą satysfakcję abonentów. Na jego czele stoi Jarosław Pijanowski, dotychczasowy dyrektor ds. marketingu i sprzedaży, który w trakcie pracy w UPC rozwijał struktury sprzedaży i marketingu, wspierając strategiczny rozwój firmy.

Stanowisko dyrektora ds. relacji z klientami objęła Mirosława Kawala, dotychczasowa dyrektor ds. usług telekomunikacyjnych, związana z UPC od 13 lat, w trakcie których odpowiadała mi.in. za kształtowanie oferty internetowej i telefonicznej. Mirosława Kawala odpowiedzialna będzie za budowanie satysfakcji klientów na wszystkich etapach ich kontaktu z marką UPC.




UPC wprowadziło system stałego monitorowania satysfakcji klientów na wszystkich etapach ich relacji z firmą: rozpoczynając od wejścia na stronę WWW, poprzez proces sprzedaży, instalację, otrzymywanie rachunków, obsługę telefoniczną i w biurach obsługi klienta, korespondencję mailową oraz korzystanie z usług. Wyniki analiz stanowią podstawę do usprawniania procesów biznesowych, tak aby zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta i produktów.

Wdrażane od początku roku usprawnienia objęły między innymi udoskonalenia systemów obsługi klienta oraz rozwój działów odpowiedzialnych za ten obszar. Spółka sukcesywnie zatrudniania i szkoli nowych pracowników w ogólnopolskim Call Center w Katowicach. Zmiany te umożliwiły skrócenie czasu oczekiwania na telefoniczną obsługę. Krótszy jest również czas obsługi korespondencji i rozpatrywania reklamacji (do 7 dni).

Źródło tekstu: UPC Polska     

Dodaj do:
w sumie: 31
  • 1

    12. ~W4Ready  2012-11-23 15:52:17  host: 89-70-92-252.dynamic.chello.pl

    Mam od 2 lat internet w UPC. Awarie u mnie zdarzają się rzadko, a dział techniczny w miarę sprawnie je usuwa. O ile w "ogólnym" BOK łatwo trafić na "beton" to na dział utrzymania klienta (tel. 324949935) i "techniczny" nie narzekam. A i umowę mam od początku na czas nieokreślony - może dlatego traktują mnie lepiej niż kogoś "uwiązanego" cyrografem. Za 25Mb/s płacę 56zł (wywalczyłem pozostanie na starej cenie, z nowymi parametrami).

  • 1

    13. ~expertlotniczy  2012-11-23 16:41:15  host: 89-72-108-252.dynamic.chello.pl

    a ja nie narzekam zero awarii dobra cena roczne zobowiązanie

  • 0

    14.  2012-11-23 16:53:54

    Nie da się grać na UPC, ciągle rozłącza i mimo iż pingi są 43 to co chwilę skaczą do 2000 ;/ toż to na radiówce i na aero2 się gra lepiej...

  • 0

    15.  2012-11-23 17:17:11

    14, przyznam, że nie grałem online, ale równie problematyczne jest oglądanie transmisji wideo na żywo (TVN Player, iTVP, czy IPLA), bo po kilku minutach, nagle prędkość zaczyna być urywana dla danej usługi tak bardzo, że co chwilę włącza się buforowanie... 30 Mb/s, a w Play przy prędkości do 4 Mbps nie było takich cyrków!

  • 1

    16. ~  2012-11-23 18:26:35  host: ip-37-209-131-237.free.aero2.net.pl

    9 ja też mieszkam niedaleko ichnej siedziby, kilku z tych "konsultantów" znam osobiście, oni sami potwierdzają że upc do dno i sto metrów mułu z wodorostami a pracują tam bo muszą.

  • 0

    18. ~Likier  2012-11-23 19:45:19  host: 89-72-185-82.dynamic.chello.pl

    Jak tak czytam te wszystkie komentarze to dosłownie nie wierze, nie raz dzwoniłem na infolinie i wszystko zalatwiałem. Chyba mam poprostu farta :)

  • 0

    19. ~sucker killah  2012-11-23 19:58:31  host: 89-77-176-219.dynamic.chello.pl

    Zgadzam się z opiniami odn. obsługi klienta - dno! A od siebie dodam jeszcze że oferta programowa jest żenująca i chyba najgorsza w Polsce, UPC zawsze dodaje dany kanał albo jako ostatnia w Polsce, albo w ogóle, np. kanał FOX którego klienci dosyć powszechnie domagają się chociażby na profilu UPC na Facebooku i nie tylko, a UPC ignoruje WSZELKIE postulaty co do oferty programowej... Nie mówiąc już o bardzo źle działających dekoderów PRV, co do netu, to fakt - często wywala z gier. Ogólnie tra-ge-dia!!! Muszą zrobić rewolucję, jeżeli chcą podnieść satysfakcję, co widać chciażby po powyższych komentarzach.

  • 2

    20.  2012-11-23 20:42:58

    19, Telewizja w UPC? To ktoś jeszcze z tego korzysta? Jakość mizerna, ceny wysokie. Nawet w pakiecie "powinni tego zabronić". Od telewizji to teraz są sieci stacjonarne. Nawet Cyfrowy Solorz będzie lepszy od tego dziadostwa w UPC. Podobnie z telefonią. Ceny jak z zeszłej epoki, w zasadzie mogą konkurować i to ledwo jedynie z Orange [choć byłbym ostrożny, czy oby na pewno]. Sytuację ratuje internet, choć takie smaczki jak opisywany przez Nightkrissa skaczący ping, czy celowe limitowanie serwisów video sprawia, że UPC nie może się cieszyć zbytnim szacunkiem...

  • 1

    21.  2012-11-23 21:45:33

    Ja mam UPC w różnych postaciach od wielu lat. Pewnie już ze 12. Wcześniej Aster a jeszcze wcześniej PORION (z Warszawy będą pamiętać - biuro przy Broniewskiego...) lata świetlne temu. I chciałem napisać tylko, że nie mam problemów. Nie miałem większych problemów a wszystkie reklamacje rozpatrywali pozytywnie. Raz się ostro pałowałem, doszło nawet do kierownictwa, ale stanęło na moim. Ja to widzę pozytywnie.

  • 1

    22. ~Słoneczny  2012-11-23 23:04:02  host: 89-78-96-19.dynamic.chello.pl

    Nie jest tak źle. Kilka awarii co prawda się zdarzyło, ale nie ma tragedii. Nie było to jakoś wielce uciążliwe. BOK też daje radę. Wcześniej byłem w TP, tam to dopiero mogłem mieć powody do narzekania.

  • 1

    23. ~plusowiec  2012-11-24 19:57:18  host: apn-95-40-75-53.dynamic.gprs.plus.pl

    Ja zrobiłem jedynie słuszną decyzję i złożyłem wypowiedzenie UPC :) Bye bye droga siecio. Teraz mam telewizję cyfrową z powietrza a neta po LTE z Plusa i mam w nosie wasze głupie 129 zł UPC.

  • 0

    24. ~sucker killah  2012-11-24 20:41:09  host: 89-77-176-219.dynamic.chello.pl

    @20 - no niestety ja korzystam... ale jak umowa mi się skończy to raczej przejdę gdzie indzie, choć trzyma mnie ten internet, a CP chyba nie ma telefonu stacjonarnego a to dla mnie tzw. deal breaker, dzwonie co miesiąc wiele godzin za granicę i muszę mieć stacjonarny z no limit do UE i USA, oczywiście jest Skype, ale nie chce mi się w to bawić, muszę mieć zwykły telefon, więc zostaje Orange... i chaba zresztą tam przejdę, bo ceny mniej więcej takie same, net co prawda będzie 40 Mbps, zamiast 50 (bo nie będę brał najdroższej opcji 80) telefon taki sam, ale jest FOX i ogólnie lepsza oferta TV, a także szybciej dodają nowe kanały, a nie tak jak UPC raz na 3 lata, albo i gorzej. @22 - a ja mówię o jakichś awariach??? Jak nie ma awarii to znaczy że jest super? To tak jak bym jeździł trabantem i narzekał, że dużo pali, jest brzydki, powolny, tandetny, ogólnie bardzo słaby, a Ty byś powiedział - no na co tu narzekać, przecież jeździ, nie psuje się. Niektórzy mają trochę większe wymagania niż brak awarii.

  • 0

    25. ~bolo  2012-11-25 12:41:26  host: 89-74-97-10.dynamic.chello.pl

    a ja jestem zadowolony z UPC. utrzymuję ciągle ta samą cene (105 zł) a pakiet się zwiększa. obecnie mam 147 kanałów TV w tym 26 HD i nagrywarka 30 Mbs internet oraz 240 min telefon do wszystkich. Problemem jest natomisat dodzwonienie się do BOA ciągle każą mi czekać ponad 10 min na połączenie. A rzeczywiście oferta programowa UPC mogła by być ździebko lepsza (po co te programy ezoteryczne, sprzedażowe, mango, kto to ogląda?)

  • 0

    26.  2012-11-25 12:50:55

    @20, 24: wdał się błąd - zamiast stacjonarnych powinno być satelitarnych :D

  • 0

    27.  2012-11-25 13:20:40

    żeby UPC odłączyło internet, trzeba zalegać z fakturą 3 tygodnie, a nie "pare dni" @8. z internetu od UPC jestem zadowolony, mam tyle, za ile płacę, awarii nie miałem nigdy.

  • 0

    28. ~Octopus  2012-11-26 00:39:00  host: host-46-186-36-210.dynamic.mm.pl

    UPC ? - omijać to śmierdzące jajo szerokim łukiem. Jedną mają zasadę SiZ-> Sprzedaj usługę i zapomnij natychmiast o kliencie. Walczę z nimi już pół roku o uwzględnienie reklamacji i dalej mi nie zmniejszyli opłaty. Nie daruje .. i do sądu ich zaciągnę. Jak na razie jakość słaba -niestabilna prędkość przy TV-online lepsza była Vectra. Z Aster nie było problemów.

  • 0

    29.  2012-11-26 14:25:11

    podobno niektórzy dostawcy przycinają przepustowość na streaming. jak to wygląda w upc? da się oglądać YT w HD?

  • 0

    30. ~  2012-11-26 16:13:40  host: ati227.neoplus.adsl.tpnet.pl

    najtańszy internet w upc za 66 zł- 30Mb? Chyba się trochę zagalopowali.A co z ludźmi. którzy chcą mieć np 2 albo 6 Mb za 30zl?

  • 0

    31. ~Octopus  2012-11-26 20:44:41  host: host-46-186-36-210.dynamic.mm.pl

    10Mb to świat i ludzie - większa prędkość to zbędna opłata.

  • 0

    32. ~S1Omnibook1B  2013-06-27 15:59:06  host: 84.39.163.161

    Wiekszosc pracownikow Orange to "ciezko pracujace" lenie, obiboki i pozoranci. Typy "mbaw" - (mierny bierny ale wierny) czyli typowej miernoty rowniez z wyksztalceniem wyzszym. Tak to jest jak sie rekrutuje za duzo ludzi z przerostem ego. To dotyczy wszystkich dzialow i pionow czy to cc, administracji mm etc. Zreszta wyksztalcenie juz nie ma tak duzego znaczenia. Tylko doswiadczenie, dyscyplina, pasja i samoedukacja. Samoedukacja i pasja bo wtedy jest pewnosc ze ktos sie nauczyl a nie "uczyl" i bedzie robil cos z zamilowania. Juz nie wspomne o kreatywnosci czy inicjatywie pracowniczej, ktora w Orange jest na poziomie 1 do 100 a nawet zaryzykuje do 200. Czyli 1 myslacy 99 przytakujacych. Ciepla woda plynie i to sie liczy. Kiedys sie mowilo "czy sie stoi czy sie lezy (tu Orange - coraz wiecej) sie nalezy". Do wywalenia przynajmniej 60% - 70% pasozytow Orange. Ide o zaklad ze 50% z nich nie dalo by sobie rady na otwartym rynku pracy. Pierwsza odpowiedz na rozmowie kwalifikacyjnej "co pan/i umie robic" to "improwizowac, trochu excel i robic kawe". Koniec miesiaca i wyplata za peirdzenie w kszeslo.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-146-5-196.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.