Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zmiany w pakietach internetowych tp

Zmiany w pakietach internetowych tp

WitekT 3 Lutego 2006 10:08

0 0

Od 1. marca zmienia się regulamin pakietów internetowych tp. Do klientów został wysłany list z informacją o zmianie regulaminu.

Zasadnicza zmiana to automatyczne przedłużenie na czas nieokreślony, jeżeli klient nie wyrazi innej woli w czasie co najmniej 30 dni przed upływem terminu określonego w umowie. Punkt 10 regulaminu otrzymał brzmienie:




§ 10
1. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony lub na zasadach określonych w Cenniku bądź regulaminie promocji.
2. Świadczenie Usługi na czas określony uważane będzie za przedłużone na czas nieokreślony, o ile Abonent nie wyrazi innego oświadczenia woli w terminie co najmniej 30 dni przed upływem terminu, określonego w Umowie.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • 0

    1. ~michal  2006-02-03 11:01:15  host: edp132.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kilka słów na temat tp: złodzieje i oszuści.

  • 0

    2.  2006-02-03 17:46:18

    popieram Kolege Michala!!

  • 0

    3. ~boczi  2006-02-07 22:48:41  host: dynamic47-181.tvk.torun.pl

    Ja rowniez. Ale coz, to jest monopol.

  • 0

    4. ~niestety mam neo  2006-02-08 23:25:35  host: cbo170.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czyli to znaczy ze ja musze pisać jeszcze wypowiedzenie z umowy jesli mam neta na 12 m0cy??

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-200-104.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.