DAJ CYNK

Zmiany w Nokia Poland

sirmark

Wydarzenia

Nokia wprowadza zmiany w funkcjonowaniu działów sprzedaży poprzez dostosowanie ich struktur do potrzeb i wymagań lokalnych. Celem tych zmian, które objęły również rynek polski, jest wzmocnienie bezpośrednich relacji z klientami i konsumentami.

Nokia wprowadza zmiany w funkcjonowaniu działów sprzedaży poprzez dostosowanie ich struktur do potrzeb i wymagań lokalnych. Celem tych zmian, które objęły również rynek polski, jest wzmocnienie bezpośrednich relacji z klientami i konsumentami.

Od stycznia 2009 r. Jan Kolimar, sprawujący dotychczas funkcję Dyrektora Generalnego Nokia na Polskę, Czechy i Słowację (CPS), pełni obowiązki Dyrektora Generalnego nowo utworzonych struktur sprzedaży obejmujących region Europy Centralnej: Polskę, Czechy, Słowację, Węgry i Rumunię.

Robert Siewierski objął stanowisko Country Managera, a Piotr Bubak został nowym Dyrektorem Marketingu w Nokia Poland. Slavomir Vaskovic jest obecnie odpowiedzialny za dział Market Activation w Europie Środkowej w ramach nowych struktur marketingu.

Robert Siewierski, poprzednio jako Sales Manager w Nokia Poland, był odpowiedzialny za sprzedaż i dystrybucję produktów Nokia w całym kraju oraz rozwijanie nowych kanałów dystrybucji. Jako Country Manager zajmuje się realizacją całościowej strategii Nokia Poland. Robert jest absolwentem studiów MBA w Warszawskiej Szkole Biznesu Polskiej Akademii Nauk. Biegle włada językiem angielskim i w stopniu zaawansowanym rosyjskim.

Piotr Bubak, obecny Dyrektor Marketingu w Polsce, jako Dyrektor Strategii i Rozwoju Nokia Poland był odpowiedzialny za kontakty z klientami i operatorami oraz wdrażanie strategii produktów, usług i nowych technologii. Na stanowisku szefa marketingu zajmuje się realizacją strategii produktowej i marketingowej Nokia w Polsce. Piotr jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. Studiował również w Szkole Głownej Handlowej w Warszawie.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Nokia