Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zmiany w Nokia Poland

Zmiany w Nokia Poland

sirmark 27 Stycznia 2009 15:11

0 0

Nokia wprowadza zmiany w funkcjonowaniu działów sprzedaży poprzez dostosowanie ich struktur do potrzeb i wymagań lokalnych. Celem tych zmian, które objęły również rynek polski, jest wzmocnienie bezpośrednich relacji z klientami i konsumentami.

Od stycznia 2009 r. Jan Kolimar, sprawujący dotychczas funkcję Dyrektora Generalnego Nokia na Polskę, Czechy i Słowację (CPS), pełni obowiązki Dyrektora Generalnego nowo utworzonych struktur sprzedaży obejmujących region Europy Centralnej: Polskę, Czechy, Słowację, Węgry i Rumunię.

Robert Siewierski objął stanowisko Country Managera, a Piotr Bubak został nowym Dyrektorem Marketingu w Nokia Poland. Slavomir Vaskovic jest obecnie odpowiedzialny za dział Market Activation w Europie Środkowej w ramach nowych struktur marketingu.




Robert Siewierski, poprzednio jako Sales Manager w Nokia Poland, był odpowiedzialny za sprzedaż i dystrybucję produktów Nokia w całym kraju oraz rozwijanie nowych kanałów dystrybucji. Jako Country Manager zajmuje się realizacją całościowej strategii Nokia Poland. Robert jest absolwentem studiów MBA w Warszawskiej Szkole Biznesu Polskiej Akademii Nauk. Biegle włada językiem angielskim i w stopniu zaawansowanym rosyjskim.

Piotr Bubak, obecny Dyrektor Marketingu w Polsce, jako Dyrektor Strategii i Rozwoju Nokia Poland był odpowiedzialny za kontakty z klientami i operatorami oraz wdrażanie strategii produktów, usług i nowych technologii. Na stanowisku szefa marketingu zajmuje się realizacją strategii produktowej i marketingowej Nokia w Polsce. Piotr jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. Studiował również w Szkole Głownej Handlowej w Warszawie.

Źródło tekstu: Nokia     

Dodaj do:
w sumie: 15
  • 0

    1. ~skalarek  2009-01-27 15:28:51  host: nat10.siec.alfa.pl

    Czy telefony Nokia są obecnie najbardziej awaryjne ??

  • 0

    2.  2009-01-27 15:36:25

    moze w koncu i pewne serwisy tej marki zaczna dzialac lepiej - ja mialem doczynienia z serwisem w czestochowie, zreszta naczytalem sie pozniej o tym serwisie i nie tylko ja mialem z nim problemy

  • 0

    3. ~  2009-01-27 15:39:11  host: nat-tar.aster.pl

    Tak, bo najwięcej się ich sprzedaje. Gdyby na przykład SE miał tyle uszkodzonych to musiałby produkować już wszystkie uszkodzone. Ostatnio wymieniłem 3 sztuki i wszystkie miały to samo uszkodzenie. Może chcę dogonić Nokię.

  • 0

    4.  2009-01-27 16:13:12

    #3: a ten SE nie był dla ciebie za trudny w obsłudze?

  • 0

    5. ~  2009-01-27 16:19:36  host: nat-tar.aster.pl

    #4: Możliwe, że był, ale co ja mam sobie zatem o serwisie SE myśleć jak aż 3 wymienili.

  • 0

    6. ~777  2009-01-27 16:56:03  host: 77-254-242-130.adsl.inetia.pl

    Nokia robi ogólnie lekką ściemę a już totalną wiochę z wprowadzeniem modelu 5800 na polski rynek. WIĘKSZA TAJEMNICA OD TARCZY RAKIETOWEJ. Czyli kiedy wejdzie to totalne-tabu.Polski rynek jest mocno nasycony w miarę dobrymi modelami a nowinki typu iPhone itp nie odbierają nam rozumu. Chcąc wyzbyć się totalnego chłamu operatorzy wolą nic nie pisać kiedy będzie jakaś nowość bo na chłamie jeszcze majątek utłuką ( to ich mentalność ). Ale nie zapominajmy o tzw kryzysie i ludziska nie będą walić kasiory dilerce gsm-mowej nawet za nowości .....

  • 0

    7.  2009-01-27 17:23:00

    6 ~~ Wieś to robisz ty swoim poziomem komentarzy ;].

  • 0

    8.  2009-01-27 17:36:28

    osobiście od kilku lat nie kupuję telefonów Nokia - powód jeden - naprawy gwarancyjne a raczej brak terminu wykonania naprawy - średnia to 3 tygodnie - ale dobrze ,że są produkty Nokii na rynku bo dzięki nim można docenić produkty konkurencji za jakość wykonania i bezawaryjność na tle fińskiego producenta

  • 0

    9. ~  2009-01-27 17:55:57  host: f96-063.opera-mini.net

    A pro pos jakości. Dwa tyg temu był na telepolis news o puchnących bateriach BM-6P. Do tej pory nie na potw oficjalnego nokii o wymianie baterii w serwisach. Ktoś wie więcej na ten temat?

  • 0

    10. ~  2009-01-27 17:57:59  host: 94.254.218.65

    samsung króluje, ja nokii podziekowałem od modelu 3310

  • 0

    11. ~spaku  2009-01-27 20:43:20  host: acao85.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale bzdety piszecie .NOKIA i długo długo nic .Kupiłem samsunga Duoz 780 ,interfejs beznadziejny .

  • 0

    12.  2009-01-27 20:48:28

    11 @ ogolnie samsungi niepodobają mi się ze względu na układ menu jak i na to, że częściej gubi mi zasięg niż NOKIA.

  • 0

    13. ~czapla  2009-01-27 21:47:34  host: host-89-231-160-2.wolow.mm.pl

    obroncy Se haha broncie dalej 5 marki swiata... apple bedzie niedlugo 5 a z telefonami maja tyle wspolnego co SE z Mercem...

  • 0

    14. ~thomas  2009-01-27 22:58:23  host: bzl210.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Samsung słabiutko, mimo wszysko, może poza omnia z windowsem, interfejs reszty jakoś w porównianiu z symbianem mało logiczny i intuicyjny, foto beznadziejne w porówniu do SEi N82. Skusuiłem się ostanio na Omnie i U900, U 900 odpada N82 i nawey K800 biją go na wszystko, Omnia mnie zaciekawiła na te chwilę jest bardziej dopracowana od X1, natomiast w tym segmencie ipod jest któlem (jego dotykowy interfejs działa po prostu super). Na co dzień u zywam jednak E71 - funkcje biznesowe i bateria - najlepsze na rynku.

  • 0

    15.  2009-01-27 23:07:42

    Nokia - Poza serią E Nokia produkuje sam szajs, zwłaszcza ten pochodzący z Węgier. Rynek szybko to zrozumie, o wiele szybciej niż wydaje się decydentom z Finlandii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-147-6.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.