DAJ CYNK

Zmiany w marketingu Centertela

WitekT

Wydarzenia

Funkcjonujące dotychczas osobno trzy działy: mediów, badań oraz komunikacji i marketingu (poza biurem rynku biznesowego) zostaną połączone w jedno biuro komunikacji marketingowej, a działem prawdopodobnie pokieruje Beata Narojczyk, dotychczasowa szefowa działu badań.

Funkcjonujące dotychczas osobno trzy działy: mediów, badań oraz komunikacji i marketingu (poza biurem rynku biznesowego) zostaną połączone w jedno biuro komunikacji marketingowej, a działem prawdopodobnie pokieruje Beata Narojczyk, dotychczasowa szefowa działu badań.

Z pionu marketingu ma zostać wyłączone biuro rynku biznesowego, a biuro rynku masowego zostanie ponownie rozdzielone - szefem pre-paid zostanie Wojciech Pronobis, a szefem post-paid - Bartosz Dobrzyński, dyrektor biura relacji i utrzymania klienta.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Wirtualne Media