Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zmiany w doładowaniach mBank mobile

Zmiany w doładowaniach mBank mobile

sirmark 23 Kwietnia 2008 15:05

0 0
mBank mobile wprowadził zmiany w doładowaniach za 5 zł i 10 zł, które teraz przedłużają ważność konta dla połączeń wychodzących i przychodzących.

Zasilenie w przedziale 5 zł - 9 zł to 2 dni na połączenia wychodzące i 30 dni na przychodzące.
Zasilenie w przedziale 10 zł - 19 zł to 10 dni na połączenia wychodzące i 40 dni na przychodzące.

Reszta wyższych kwot doładowań i ważności kont pozostaje bez zmian.


Źródło tekstu: mBank mobile     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • 0

    1. ~czesiomix  2008-04-23 15:51:58  host: cjq232.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to świetnie

  • 0

    2. ~  2008-04-23 15:54:17  host: p07-06.opera-mini.net

    Takie sobie

  • 0

    3. ~jls  2008-04-23 16:36:08  host: jsl-catv-user-245-143.streamnet.pl

    trochę mało tych dni dali na wychodzące

  • 0

    4.  2008-04-23 16:36:43

    Żadna rewelacja

  • 0

    5. ~  2008-04-23 17:35:58  host: aclo95.neoplus.adsl.tpnet.pl

    za 10 zł to można 3 miesiące przedłużyć w mobilu :)

  • 0

    6. ~przemo  2008-04-23 20:55:50  host: ip-89-174-123-171.multimo.gtsenergis.pl

    W WPmobi też sie zmieniły czasy ważności przy najniższych doładowaniach, ale chyba jakoś to bez echa przeszło...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-221-73-186.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.