Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zmiany w cennikach biznesowych w Orange

Zmiany w cennikach biznesowych w Orange

sirmark 2 Października 2009 18:28

0 0

Od 2. października Orange wprowadza zmiany w cennikach usług dotyczące klientów biznesowych, podpisujących nową lub przedłużających obecną umowę. Wprowadzono kilka płatnych niespodzianek.

Zmiany wprowadzają płatne połączenia z Biurem Obsługi Klienta pod numerami:

numer BOK opis numeru przed 2. października po 2. października
*200 Powiedz Ile (sprawdzanie stanu konta) bezpłatnie 0,22 zł
*300 Program Profit 1,22 zł 1,50 zł
*400 Program Propozycja 0,61 zł 1,50 zł
*456 Biuro Obsługi Klientów Kluczowych bezpłatnie bezpłatnie
*500 (510 500 500) Automatyczne BOK bezpłatnie 0,50 zł
*600 (510 500 500) Biuro Obsługi Klienta Biznesowego bezpłatnie 1,50 zł
*800 Serwis Usług Internetowych 1,50 zł 1,50 zł





Mechanizm naliczania opłat za połączenia z BOK będzie polegał na dołączeniu do numeru usługi naliczającej opłaty. Usługę będzie mogła być wyłączona w przypadku reklamacji klientów wyższych segmentów.

Nowe cenniki będą dotyczyły klientów, którzy począwszy od dnia 2. października podpiszą nową umowę lub przedłużą istniejącą w następujących ofertach:
Orange dla Firm (plany taryfowe Oferta dla Firm)
Orange dla Firm (plany taryfowe Firma)
Orange Stacjonarny dla Firm (plany taryfowe Analogowa Linia dla Firm)
Nowy Orange dla Firm
Idea dla Firm
Nowa Idea dla Firm
Idea Meritum
Abonament Limitowany
Klienci, którzy podpisali umowy przed 2. października będzie obowiązywał dotychczasowy cennik usług, a co za tym idzie bezpłatne połączenia z BOK.

Dla klientów, którzy podpiszą lub przedłużą umowy od 2. października, udostępnione zostaną następujące funkcjonalności:
*600 (510 600 600) - Call Me Back - usługa polega na możliwości oddzwonienia przez konsultanta BOK Biznesowego do abonenta w przypadku wydłużonego czasu oczekiwania przez abonenta na połączenie z konsultantem.
*200 - usługa polega na możliwości uzyskania przez klienta, który wykonał połączenie na numer *200 informacji o kwocie ostatniej faktury oraz terminie jej płatności.
*500 (510 500 500) - Doładowanie w Mix dla Firm - usługa umożliwia klientowi wykonywanie bezpłatnych połączeń na numer *500 wyłącznie w celu doładowania konta kartą zdrapką o dowolnym nominale.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 99
  • 0

    80. ~PLANET  2009-10-04 15:16:13  host: 80.50.234.86

    Modyfikacje regulaminu z powodow niezaleznych od operatora (np. narzuconych przez regulatora) od pewnego czasu nie daja juz klientom mozliwosci zrywania umowy. Modyfikacje SAMEGO cennika NIGDY (AFAIR) nie dawaly takiej mozliwosci.

  • 0

    81. ~jajko  2009-10-04 15:26:50  host: wapgw3.wapgw.era.pl

    *stempy sprawdz dokladnie te uslugi lokalizacyjne w playu raczej cos ostatnio wprowadzali na takiej samej zasadzie jak w erze tylko nie wiem czy w tej wersji nie beda to dla ciebie zbyt male mozliwosci(sam korzystam z biznesowej wersji ale tylko w erze)

  • 0

    82. ~stempy  2009-10-04 16:02:05  host: dziekana-z-bie209201223077.c201.msk.pl

    *jajko dzięki za informacje, napisze do działu obsługi w tej sprawie, może faktycznie coś nowego wprowadzili w temacie lokalizacji. W Erze faktycznie lokalizacja jest bardziej precyzyjna niż w Orange, brak mi jednak przechodzenia niewykorzystanych środków na następne cykle rozliczeniowe. Pozdrawiam

  • 0

    83.  2009-10-04 16:03:52

    @80 jezeli jest to podwyzka to mozna rozwiazac umowe, bo zmienia sie ona na niekorzysc dla uzytkownika, jezeli jest to obnizka to nie. cennik jest integralna czescia umowy wraz z regulaminem.

  • 0

    84. ~  2009-10-04 16:29:46  host: t11-05.opera-mini.net

    @thonka. Podstawą do zerwania umowy byłaby zmiana cennika w trakcie trwania umowy, a w tym wypadku warunki zmieniają się tylko dla nowych klientów i przedłużających umowy.

  • 0

    85.  2009-10-04 16:39:39

    @84 przeczytaj jeszcze raz odnosnie czego tyczyla sie moja wypowiedz, a potem mnie poprawiaj.

  • 0

    86. ~pir  2009-10-04 17:59:23  host: host-62-141-255-222.tomaszow.mm.pl

    Problem w tym, że jak ja przeniosę numery to całe otoczenie też powinno. Policzyłem, że będzie 35 numerów na przestrzeni 2 lat. Liczyłem, że nie trzeba robić takich ruchów ale oferta jest już tak żałosna, że musiał bym być głupcem! Poczekam jeszcze 30 dni na zmiany w taryfach.

  • 0

    87. ~kefajstos  2009-10-04 18:33:51  host: 212.2.99.206

    Gsmonline kasuje posty krytyczne o play!!! pod ich artykułem o tytule: "Najbardziej opłaca się sprzedawać usługi Play" napisałem mniej więcej coś takiego: czy aby na pewno? play wiedział o transakcji sprzedaży sieci viamind, a jednak jej nie kupili, a pewnie wiedzą lepiej jak się handluje ich produktami... ktoś kupił ale i "ktoś sprzedał" i ten co sprzedał też lepiej zna temat... W ostatnim numerze Gazety Finansowej artykuł: Play bez wyników: http://www.polandsecurities.com/PlaybezwynikowGF20091002.pdf Okazuje się że play nie podał wyników do sądu rejestrowego za 2008! jak wymaga kodeks spółek handlowych.

  • 0

    88. ~  2009-10-04 19:36:44  host: t11-05.opera-mini.net

    @thonka. Sory zbyt pobieżnie przeczytałem Twoją wypowiedź.

  • 0

    89. ~miś  2009-10-04 21:54:03  host: s177pc159.mmj.pl

    "to jest już przesada, napewno rezugnuję z tego powalonego orange. Nie potrafią zadbać o klięta to niestety." pracuję tam, i rzeczywiście o kliĘtów nie dbamy... bo jak można dbać o kogoś kto nie zna nawet podstawowych zasad pisowni języka polskiego? My dbamy o kliENtów!! :):) Takiego jak T nie będzie nam szkoda :):)

  • 0

    90. ~PIR  2009-10-04 22:29:48  host: host-62-141-255-222.tomaszow.mm.pl

    89 - Jak już "KLIĘT" z postu 4 zmiarkował się, że robicie go w balona to pozostali klienci też zaczną odchodzić za brak szacunku.

  • 0

    91. ~PLANET  2009-10-04 22:40:24  host: host-193-39-71-13.dag.pl

    pir: tylko, ze zmiany weszly od przedwczoraj, bo 02.10. Nie bedziesz mial okazji poczekac miesiaca, bo juz sa wprowadzone :P

  • 0

    92. ~jamć  2009-10-04 22:46:01  host: 177.pubip208.sta.nsm.pl

    Sporo osób chce uciekać z Orange, tylko podstawowe pytanie - dokąd?

  • 0

    93. ~amigo007  2009-10-05 00:11:53  host: 87-205-226-80.adsl.inetia.pl

    jamć jak to dokąd wybór jest duży trzeba tylko prześledzić oferty konkurencji i wybrać to co nam najbardziej odpowiada :-)

  • 0

    94. ~  2009-10-05 00:58:48  host: v01-04.opera-mini.net

    87. A co nas to obchodzi? Mam w dupie wyniki finansowe, ciebie też to nie powinno obchodzić, no chyba że jesteś jakimś naganiaczem w3 ;) czytałem ten artyk i nie wiem o co temu gościowi chodzi, tekst sponsorowany przez jakiegoś opa w3.

  • 0

    95. ~  2009-10-05 02:10:42  host: v03-03.opera-mini.net

    zastanawiam sie jak to jest ze telepolis pisze o zmianach cennikowych w orange a ani słowem nie wspomni o zmianach w plusie. a czy jakies są: otóż tak. okazuje sie ze przekaz tv biznes nie jest juz darmowy w wap.plus.pl, teraz plus pobiera sobie 48gr za każda minutę oglądania tej stacji tv. natomiast pomimo zakończenia promocji za youtube nadal nie sa pobierane opłaty za oglądanie i przeglądanie m.youtube z pozycji wap.plus.pl. jak tak dalej pójdzie to w plusie za wszystko na necie bedzie musiało placic a wtedy takie cos jak oglądanie tv z pozycji telefonu straci sens bo 48gr za każda minutę oglądania to juz przesada. moze faktycznie ta tv cyfrowa na komorki co wygrała przetarg w takim układzie bedzie miala większy sens jak juz cos bo do oglądania takiej tv trzeba tylko kupic odpowiedni telefon a tv niektore tam sa za free. a plus co robi? np 10 min oglądania tv biznes czy 4funTV kosztuje juz 4,80zl!! a to juz traci sens zupelnie.

  • 0

    96. ~Sepe  2009-10-05 09:53:51  host: v02-02.opera-mini.net

    Są usługi, które nie da się włączyć bez kontaktu z konsultantem. Telepress nie można włączyć wysyłając sms na numer 777.

  • 0

    97. ~mirekb  2009-10-05 10:01:05  host: hii126.internetdsl.tpnet.pl

    @95 jaki masz apn w plusie??jak wap nie pobiera opłat,jesli przekierowuje cie na apn:video.plusgsm.pl to sie nie dziw bo jest promocja okreslona regulaminem gdzie istotnie jest naliczanie za kazdą minute.co do m.youtube.pl to na apn wap mi to nie chodzi-na 3g tnie mi 15sekund filmu i koniec.co wiecej,jak włączam youtube z poziomu opery mini dzieje sie to samo

  • 0

    98. ~  2009-10-05 10:31:55  host: nat-212-244-115-37.rtk.net.pl

    do 97: no i własnie o tym pisze 48gr/min oglądania tv to jest drogo bardzo (szczególnie że jak się ma pakiety np 100MB i wiecej to bez sensu że wprowadzili dodatkową opłatę (i to tak drogo) za oglądanie w streamingu... co do youtube - mi działa ok - teledyski sobie oglądam bez problemów - także nawet próbowałem wieksze wideo (9-10min) miejscami czasem twało połączenie ale ogólenie było ok) Może to zależy od nadajników w danym miejscu?? (u mnie na tel pisze 3,5G)

  • 0

    99. ~das  2009-10-05 10:56:56  host: dpd228.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ciągłe podwyżki. obsługa klienta powinna być dużo tańsza, zwłaszcza w biznesie

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-225-20-73.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.