Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zmiany organizacyjne w grupie GTS

Zmiany organizacyjne w grupie GTS

sirmark 5 Listopada 2008 14:49

0 0

GTS Central Europe kontynuuje realizację przyjętej strategii, której celem jest zostanie regionalnym dostawcą dla operatorów i klientów biznesowych, zwiększając zakres i zasięg działania swoich biur regionalnych oraz międzynarodowych kanałów sprzedaży.

Biorąc pod uwagę rosnące zainteresowanie działaniami na rynku regionalnym, GTS CE mianuje obecnego wiceprezesa, Davisa Amlanda, na stanowisko dyrektora ds. strategii grupy i rozwoju biznesowego. Davis Amland oficjalnie zacznie pełnić tę funkcję pod koniec bieżącego roku, ale już teraz będzie brać udział w dyskusjach strategicznych na poziomie regionalnym, wspomagając dyrektora generalnego grupy.




W związku z tą zmianą Artur Ostrowski od stycznia 2009 r. będzie zajmował stanowisko wiceprezesa i szefa regionalnego działu sprzedaży detalicznej i hurtowej.

Artur Ostrowski przeszedł do grupy GTS Group z firmy TeliaSonera International Carrier, gdzie pracował od roku 2000 na wielu stanowiskach w dziale sprzedaży w różnych krajach europejskich. Ostatnio pełnił funkcję wiceprezesa i szefa regionu Europy Środkowej i Wschodniej oraz Azji. Artur Ostrowski ukończył Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego z tytułem magistra oraz uzyskał dyplom EMBA na Politechnice Warszawskiej.

Źródło tekstu: GTS     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-197-251.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.