Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zmiana kanału TV - jest powód do rozwiazania umowy

Zmiana kanału TV - jest powód do rozwiazania umowy

sirmark 30 Listopada 2017 15:33

7 3

ncplus wide

Z końcem 2017 roku kanał Universal Channel HD przestanie być dostępny ma terenie Polski. Operatorzy przesyłają do użytkowników pisma wraz z informacją o wpływie na umowę i możliwość jej rozwiązania.

O zmianach w ofercie informuje NC+, który w zamian za usuwany kanał wprowadza inną propozycję - Epic Drama. Operator zgodnie z prawem informuje także, że jeżeli klient nie wyraża zgody to może rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez ponoszenia konsekwencji finansowych.

Podobnego typu komunikat o zmianach w ofercie programowej rozsyła Cyfrowy Polsat.
Jeżeli kanały Universal Channel HD lub Moje Polskie Radio są gwarantowane w Państwa Umowie lub Aneksie lub korzystają Państwo z Pakietu Rozrywka HD, w którym dostępny jest kanał Blue Hustler i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym.
Zwrócić tu trzeba uwagę, że umowy mogą być różne i przed podjęciem decyzji należy sprawdzić czy usuwane kanały były gwarantowane, ponieważ tylko wtedy istnieje możliwość rozwiązania umowy bez konsekwencji finansowych.

Oferta NC+ dostępna jest także w ofercie pakietowej oferowanej przez Orange. W tym wypadku należy także wczytać się w podpisaną umowę. W przykładowej umowie ze stycznia 2016 r. do której mamy dostęp, kanał Universal Channel HD oznaczony jest jako niegwarantowany (ze sporą liczbą innych kanałów), a tym samym nie ma podstaw do rozwiązania umowy, ze względu na zmiany oferty.




W ciągu roku informację o zmianach wysyłała także Netia. W jej przypadku abonenci także mieli możliwość rozwiązania umowy bez konsekwencji finansowej

Na koniec słowo komentarza. Warto zwracać dokładną uwagę na otrzymywane pisma od operatora o zmianach, ponieważ informacja o możliwości rozwiązania umowy "ukrywana" jest na końcu pisma i zapewne przez dużą większość osób jest niezauważona. Poniżej pokazujemy jak wyglądają pisma.

Zobacz: pismo NC+
Zobacz: pismo Netii
Zobacz: pismo Cyfrowego Polsatu

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: netia | cyfrowy polsat | orange | nc+

w sumie: 29
  • 0

    10. ~Mariusz  2017-11-30 18:11:20  host: 078088175123.elblag.vectranet.pl

    Dobrze że przeczytałem o tym fakcie na Telepolis. Dostałem wiadomość z NC+ na maila ale jest ona słabej rozdzielczości i tak napisana , że nie doczytałem jej do końca. Co ciekawe NC+ informuje nas o tym fakcie mailem a wypowiedzenie można złożyć listownie lub w puncie.

  • 0

    11.  2017-11-30 18:24:28

    10: Co za ch..e, wysyłają maile w niskiej rozdzielczości... :D

  • 0

    12. ~  2017-11-30 19:30:49  host: user-94-254-150-249.play-internet.pl

    Jak to przestanie być dostępny na terenie polski? Ruskie zestrzelą satelitę? A operatorzy nie potrafią zaimportować kablowo sygnału z zagranicy?

  • 0

    13.  2017-11-30 20:22:41

    #12. Co to za tekst? Mają ukraść sygnał z satelity? Operatorzy mają umowy na dystrybucje kanałów. Jak ktoś wycofuje oferowanie kanału z Polski to nie ma go jak oferować.

  • 0

    14. ~xxx  2017-11-30 20:42:23  host: host-81-190-243-108.dynamic.mm.pl

    Oni z europy się wycofują a nie tylko z PL.
    Vectra ma ten kanał w pakiecie złotym. Czy u nich zawsze ten kanał był niegwarantowany? Czy jedynie w ostatnich umowach ten kanał jest oznaczony jako niegwarantowany? I ostatnia rzecz w vectrze zawsze umowy są zawierane na osobne usługi, np net, tv, tel czy też są traktowane jako jedna usluga/umowa?

  • 0

    15.  2017-11-30 20:45:44

    skro w nc+ niema to funpacka też można rozwiązać?

  • 0

    16. ~j  2017-11-30 21:00:36  host: 89-77-170-247.dynamic.chello.pl

    A UPC?

  • 0

    17.  2017-12-01 01:38:27

    Fakt jest taki, że to nasza wina jako konsumentów. Kto czyta do końca umowę jak mu się spieszy. Poza tym jest to tak napisane, że nie ma mowy żeby zrozumieć dla 'przeciętnego' człowieka. Nie rozumiem podziału. Albo kupuję pakiet i tak ma być do końca albo mam prawo odstąpić. Ale prawda jest taka, że nikomu się z nas nie będzie chciało dochodzić swoich praw bo szkoda czasu. Moim zdaniem przyszłość jest w usługach działających jak np. Netflix. Działa wszędzie. Nie trzeba tunera itp. bo każdy TV ma Netflix 'wbudowany'. Nie podoba się to miesiąc wypowiedzenia. I do tego to powinno zmierzać.

  • 0

    18. ~  2017-12-01 06:59:53  host: ip-5-172-255-111.free.aero2.net.pl

    17, co jest wina konsumentow? Bo napisane jest to tak, ze nie ma mowy, by zrozumial ktos poza toba.

  • 0

    19. ~sid  2017-12-01 08:27:32  host: 91.227.67.70

    Vectra nie ma kanałów gwarantowanych ,więc ma takie problemy z głowy. Swoją drogą tym powinny zająć się jakieś służby. Kupujesz usługę na dwa lata a nie wiesz co będziesz jutro oglądał. Tylko VECTRA tak potrafi.

  • 1

    20. ~Arogancki Kloszard  2017-12-01 19:48:35  host: rev82.gisz.net.pl

    W orange w telewizji Universal HD tez był gwarantowany, swoją umowę już wypowiedziałem :P

  • 0

    21. ~TeWu  2017-12-02 00:14:31  host: 89-64-40-99.dynamic.chello.pl

    Jeśli operator typu nc+ lub CP pracowałby na takich samych zasadach jak Netflix z możliwością wyjścia w każdym miesiącu to jakim cudem firma by się utrzymała? Jak mogłaby kogokolwiek zatrudniać na dłuższy okres czasu,gdyby nie było pewności co do zysku na "n" miesięcy do przodu?
    Jak taka firma mogłaby podpisywać umowy na dostarczanie nowych kanałów lub miałaby inwestować w nowe usługi ?
    Zastanówcie się.

  • 0

    22. ~Kocię  2017-12-03 17:39:56  host: ip-31-0-124-1.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @21. Mogliby na przykład dostarczać dobrą usługę w przystępnej cenie. Nie musieliby wówczas zmuszać do cyrografów.

  • 0

    23. ~Gatts  2017-12-03 20:27:33  host: 178.43.213.186.ipv4.supernova.orange.pl

    Umowa z połowy 2016 roku i rzeczywiście Orange informuje swoich użytkowników - http://tlp.is/fnu

  • 0

    24. ~  2017-12-03 20:53:31  host: user-94-254-178-68.play-internet.pl

    @13 satelita sam rozgłasza sygnał, nic nie trzeba ukraść...

  • 0

    25. ~alkoita  2017-12-03 22:00:35  host: 79.184.254.23.ipv4.supernova.orange.pl

    na co zmieniacie orange love? upc? troche drogo sa?

  • 0

    26. ~smartdom  2017-12-03 23:24:05  host: a22-01-02.opera-mini.net

    Co w przypadku gdy ktos ma jeszcze internet w pakiecie smart dom? Bedzie jakas kara umowna albo nakaz zwrotu rabatow?

  • 0

    27. ~Michał  2017-12-04 15:59:23  host: user-94-254-232-35.play-internet.pl

    Kiedy Zakończenie Nadawanie K.215 Polsat SD i K.223 Polsat News SD i K.277 National Geo SD w nc+

  • 0

    28. ~JackDaniels  2017-12-07 13:07:36  host: 79.163.186.243.ipv4.supernova.orange.pl

    Wie ktoś jak dokładnie wygląda sprawa rozwiązania ?? Kiedy ten kanał był w Orange gwarantowany a kiedy niegwarantowany??

  • 0

    29. ~Michała  2017-12-10 12:16:04  host: user-94-254-237-40.play-internet.pl

    Nie Mogę się doczekać Kiedy będzie TV Plus 2 HD Proszę w nc+

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-22-136-56.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.