DAJ CYNK

Złota Statuetka ETB dla Nokii

WitekT

Wydarzenia

Marka Nokia w dorocznym badaniu The Most Trusted Brand 2006 organizowanym przez Reader's Digest we wszystkich Europejskich edycjach (14 krajów), została uhonorowana nagrodą Złotej Statuetki w kategorii Telefon Komórkowy.

Marka Nokia w dorocznym badaniu The Most Trusted Brand 2006 organizowanym przez Reader's Digest we wszystkich Europejskich edycjach (14 krajów), została uhonorowana nagrodą Złotej Statuetki w kategorii Telefon Komórkowy.

Wyniki największego sondażu konsumenckiego European Trusted Brands, przeprowadzanego po raz szósty przez magazyn Reader's Digest w 14 krajach europejskich zostały ogłoszone 24. kwietnia w warszawskim hotelu Westin podczas uroczystej gali wręczenia nagród. Badanie marek potwierdziło, że Nokia uznawana jest za jedną z najbardziej godnych zaufania marek w Europie (od 2001 roku). Telefony komórkowe Nokia od sześciu lat zdobywają pierwsze miejsca w 14 europejskich państwach, pokonując inne marki i nieprzerwanie cieszą się zaufaniem Europejczyków. Najnowsze badanie zostało przeprowadzone od września do października 2005 roku na grupie 25434 osób, w Polsce wzięło w nim udział 1100 osób. Nokia otrzymała Złote Godło European Trusted Brands (Złotą Statuetkę) dzięki największej liczbie spontanicznie oddanych głosów respondentów.

Jesteśmy wdzięczni konsumentom, za zaufanie jakim po raz kolejny obdarzyli markę Nokia zarówno w Polsce, jak i w pozostałych krajach europejskich. To wyróżnienie ma dla nas ogromne znaczenie i jeszcze bardziej mobilizuje do pracy nad rozwojem marki - powiedziała Katarzyna Kluk, dyrektor marketingu Nokia Poland.

Celem badania było ustalenie grupy marek, instytucji i zawodów cieszących się największym zaufaniem społecznym. Następnie wyróżnione marki poddane zostały ocenie w ramach 4 kryteriów: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek i zrozumienie potrzeb konsumenta. Europejczycy wybierali marki godne zaufania w 30 kategoriach: 20 kategorii wspólnych dla wszystkich państw oraz 10 kategorii lokalnych. Nokia jest jedną z 2 marek od 6 lat niezmiennie cieszących się zaufaniem Europejpejczyków.

Obszar geograficzny, którym są objęte badania to 14 krajów europejskich: Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Szwajcaria, Węgry i Wielka Brytania.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Nokia