Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zimowa promocja roamingowa w Plus GSM

Zimowa promocja roamingowa w Plus GSM

WitekT 21 Stycznia 2006 19:01

0 0
Abonenci Plus GSM przebywający w Niemiczech, Austrii, Liechtensteinie, Francji, Szwajcarii, Włoszech, Słowenii, Czechach czy Słowacji za minutę połączenia odbieranego z Polski płacą tylko 1,70 zł brutto.

Są to kraje będace najczęściej wybieranym celem zimowych wyjazdów wypoczynkowych. W roamingu opłaty za połączenia głosowe naliczane są co 30 sekund. Promocja trwa do 31. marca.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 28
  • 0

    9.  2006-01-22 15:41:52

    * Longman: Popieram Cię w pełni! Mi niestety zostało 6 obowiązkowych zasileń w mixie, ale chyba też poszukam sobie alternatywy. Z tego co wiem to w firmowych salonach mają i w TT "ładne" numery do wyboru. pozdrawiam!

  • 0

    10. ~2005  2006-01-22 18:04:06  host: eeh140.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja proponuję dla użytkowników sim+ od opa następującą promocję: od 01 lutego b.r. stała promocja dla użytkowników sim+ - sieć działa bez przerwy i żadnych zakłóceń ot tak po prostu. Moim skromnym zdaniem to by była wystrzałowa promocja która spotka się zapewne z ogromnym uznaniem użytkowników :))
    I jeszcze jedno chociaż nie dotyczy sim+ - sprawdzałem 2 dni temu na fonie w rodzinie (jedna idea na kartę) stan konta i to co usłyszałem nagrałem na dyktafon na moim fonie bo to było tak piękne, że nikt by pewnie mi nie uwierzył. Otóż automatyczne biuro obsługi (karta jedna idea - biuro obsługi już oryndz) że mam UWAGA ! 49700 dni na odbieranie połączeń. Serdeczne dzięki oryndz za to, że na jednym z fonów w rodzinie (nawet przy stanie konta równym 1 zł) będzie możliwość wykonywania połączeń aż do końca świata i o jeden dzień dłużej. To się nadaje do "Nie do wiary" - bo mam to nagrane na dyktafonie bo w takim przypadku samemu sobie mógłbym niedowierzać. Tak, że nie tylko sim+ się sypie. Co to będzie to ja nie wiem gdyż zostaje tylko najlepsza oferta Ery ale tam z kolei 2 zarządy się żrą a to prędzej czy później może poważnie zaszkodzić Erze. Pozostają niezawodne tam-tam-y i to w XXI wieku.

  • 0

    11. ~Longman  2006-01-22 18:13:01  host: eub194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    *matt, oczywiscie Ciebie popieram. W moim przypadku klamka zapadla. Znajomej radze, aby dac sobie spokoj z MixPlusem. Znajomej zostaly cztery zasilenia. Mysle, ze mozna to odzalowac, zdjac simlocka i pozegnac pozal sie Boze "lidera technologicznego". Zastanawiam sie jednak (moze na forum T. jest jakis prawnik?) czy jest mozliwosc wniesienia jakiegos pozwu sadowego, najlepiej zbiorowego? W koncu uzytkownicy korzystajacy z miksa i prepaida nie sa uzytkownikami drugiej kategorii, dodam wiecej - w przypadku prepaida placa z gory za usluge, a telefony tez maja ceny raczej "rynkowe". Przyznam, ze nie chodzi mi o te nieco ponad 70 zlotych (aczkolwiek uwazam, ze to wcale niemalo!) ktore mi przepadlo. Po prostu "Ordnung muss sein". Umowa obowiazuje obie strony. Operator i tak jest w uprzywilejowanej sytuacji, bo to on ustala reguly gry, a ja moge sie do mich jedynie dostosowac lub odejsc. Polkomtel nie potrafi (nie chce???) sie do nich dostosowac, ergo nie dopelnia umowy zawartej z czescia swych abonentow. Pomijam juz kwestie techniczne i kultury biznesowej, ktorej Polkomtel jak widac nie ma. Chcialbym wiedziec jak to wyglada od strony prawnej. Bylbym wdzieczny, gdyby ktos biegly w tych sprawach moglby mi wytlumaczyc. Z gory dziekuje w imieniu swoim i mysle, ze i innych.

  • 0

    12. ~Tomek_19  2006-01-22 18:28:09  host: anw106.internetdsl.tpnet.pl

    Mi dzisiaj zeżarło ponad 2 zł z konta simplusowego, a nawet nie dotykałem telefonu. W sumie przez miesiąc okradli mnie już na ponad 3 zł. Dobrze, że na co dzień korzystam z TT, a karta Sim+ była tylko dla wolnego numeru i idzie do kosza.

  • 0

    13.  2006-01-22 18:42:15

    Wam zjada kasa i mi jakimś cudem przybywa :/ Obecnie przy sprawdzaniu stanu konta przez *100# pokazuje mi 387.95 PLN choć w rzeczywistości powinienem mieć (i pewnie tyle mam) coś koło 15 zł :) Ciekawe kiedy to wszystko wróci do normy :/

  • 0

    14. ~issa  2006-01-22 18:45:24  host: gprs1.plusgsm.pl

    Właśnie... Ja też mam pytanie , jakim prawem Polkomtel aktualizuje konta użytkownikom pakietowej taryf Easy , którzy przez nieudolność jego pracowników ,a) nie byli w stanie sprawdzić pozostałych pakietów ,b) informacje podawane przez system były absolutnie niewarygodne , c) nie można było zamówić nowych pakietów , d) przy aktywnej Easy Gadce pomniejszało konto. Jakim prawem się pytam przerzuca się własny bajzel i niemoc na uzytkowników i każe się za niego płacić. Różnica w cenie minuty w pakiecie - poza pakietem to 53grosze. Zaś w Mixie to aż 64 grosze.

  • 0

    15. ~issa  2006-01-22 18:51:07  host: gprs1.plusgsm.pl

    Mnożąc 53 grosze * choćby połowę użytkowników Simplus czyli jakies 2.5 miliona * 5 minut (to dużo 5 minut? Bardzo mało) , wychodzi , że naciągnął swoich klientów na jakieś 6 milionó złotych. To jest po prostu granda. Co gorsza tak (nie) działający system powinien być natychmiast wyłączony , tylko z jednej strony po co pozbawić telefonów miliony ludzi narażając się na straty , jak można na nich zarobić , no nie? I teraz następna kwestia. Wiarygodność systemów billingowych została już podważona w artykule w Wyborczej , który dotyczył aktualizacji MixPlusów. Mi ściągnęło z ok.13zł do aktualnie 78 groszy. A może za godzinę będę miał debet -100 , albo -200 zł , jak aj to mogę zweryfikować , pytam się Plusa? No jak??? Miałem zapisywac wszystkie wysłane smsy (a były i międzynarodowe) oraz wszystkie połączenia głosowe. Absurd.

  • 0

    16. ~issa  2006-01-22 18:53:09  host: gprs1.plusgsm.pl

    Dalej na niektórych prefiksach nie przychodzą smsy po rozmowie. Plus wziął się mimo dalej trwającej awarii (przyznają to konsule) za pełzającą aktualizację , ale na nowo aktywowanych starterach nie dał rady do tej pory oddać kwoty którą dodaje do startowych 3 złotych.

  • 0

    17. ~issa  2006-01-22 18:58:55  host: gprs1.plusgsm.pl

    Następna sprawa - ile set tysięcy użytkowników zadzwoniło do BOK wyżywając się na Bogu ducha winnych konsultantach , płacąc za połączenie? Ile Plus na tym zarobił? Ja sam dzwoniłem z SimDaty i Simplusa ok. 5 razy jeśli nie więcj i mnie rozłączało bez połaczenia z konsultantem , ale kasowało , bo jakżeby innaczej. Plus zaczyna się zachowywać jak Orange , a to raczej nie jest pochlebstwo , a wręcz przeciwnie... Dziadostwo. Plus sięgnął dna. Tyle powiem na zakończenie.

  • 0

    18.  2006-01-22 19:14:05

    czy ktos wie kiedy mozna spodziewac sie usuniecia awarii w plusie? Moze Witek by zainterweniowal w Plusie aby dali jakas odpowiedz...no i ciekawe co z ta przepadajaca kasa albo zlym rozliczaniem...to az niemowlize co sie dzieje :/

  • 0

    19. ~  2006-01-22 19:43:13  host: 193.69.116.50

    jutro chyba wybiorę się do salonu (2 reklamacje) i złożę 3. kwestionując naliczanie opłat i zażądam bezpłatnego bilingu.. na to co się dzieje w plusie nieabonamentowym brak mi już słów.. :-/ ciekawe czy plus już po wszystkim poda jakiś komunikat lub coś podobnego?

  • 0

    20.  2006-01-22 20:34:13

    Longman: to sprawa ciężka i delikatna. Teoretycznie według Prawa Telekomunikacyjnego masz prawo dostać odszkodowanie w wysokości 1/15 miesięcznego abonamentu za każdy dzień niedziałnia usługi. Trudno w prepaidzie znaleźć abonament... Poza tym można próbować wykazać jakieś szkody, jakie się poniosło - ale one też nie mogą być wielkie, bo Polkomtel może kontrargumentowac, że użytkownik nie dążył do ich zminimalizowania. Ogólnie - marnie to widzę. Najlepiej po prostu zagłosować nogami...

  • 0

    21. ~Longman  2006-01-22 21:26:47  host: eub194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @WitekT, dziekuje za wyjasnienia. Szkoda, ze szans nie ma zadnych. W sumie nie zalezy mi az tak bardzo na pieniadzach, ile daniu nauczki niesolidnemu operatorowi. Szanse sa jednak zadne, co ze smutkiem konstatuje. Zatem zostaje tylko zaglosowanie portfelem i nogami, co tez zrobie w przeciagu kilkunastu godzin. Moge za to w swoim imieniu dokonac podsumowania ekonomicznego Samych Swoich, ktorych posiadam od mniej wiecej dwoch miesiecy (przedtem byl abo Idea/Orange). Nie jestem w stanie powiedziec ile bylo polaczen w sieci i stacjonarki/poza siec (orientacyjne, szacunkowe proporcje 1/4 na 3/4), ale z porownania (na liczniku telefonu) czasu i nominalem doladowan wychodzi mi, ze za minute zaplacilem zlotowke i trzy grosze. Wlasciwie nieco wiecej, bo musialem skonfigurowac i pare razy odsluchac poczte glosowa, co zaniza rachube. Lacznych dni w ktorych nie moglem zadzwonic (dwie lub wiecej nieudanych prob w ciagu dnia) - jak wynika z mojego organizera - bylo 11 na 72 dni uzywania telefonu (moze bylo ich wiecej, ale w niektore dni w ogole nie inicjowalem polaczen). Jednym slowem zaplacilem blisko dwukrotnie tyle ile powinienem, przy marnej jakosci technicznej sieci. W sumie to co mnie najbardziej boli to: 1. udawanie przez Polkomtela, ze nic sie nie stalo/nie dzieje 2. nie publikowanie na stronach internetowych/ poprzez SMS harmonogramu wdrozen (robia to banki internetowe, operator komorkowy nie moze?) 3. automatyczne wylaczenie telefonu przez konsulow (co wspomnial *issa). Czeka sie, czeka, a pozniej telefon sam sie rozlacza 4. zrzucanie wlasnej nieudolnosci na klientow Bardzo mi przykro, ze wprowadzilem w blad znajomych polecajac im uslugi tego operatora. Mojej winy w tym nie ma, ale to boli. Ich i mnie :-(

  • 0

    22.  2006-01-22 21:29:24

    chyba w plusie intensywnie pracują bo wprawdzie nie oddali kasy, ale przybyło minut w pakiecie DWiW i co ciekawe nie ma terminu ważności. Strach się bać co będzie jutro.

  • 0

    23.  2006-01-22 22:28:19

    matt jedyne co gorsze w Plusie może być to tylko zaprzestanie świadczenia usług :) Coś czuje, że to szybko nie wróci do normy, i baaaardzo mocno popsuje to opinie wśród użytkowników Sim+ i SS na temat Plusa, a to pewnie odbije się negatywnie na tej firmie. Każdy kto teraz przeżywa te problemy z pewnością w przyszłości będzie odradzał kupna starteru, a jak wiadomo negatywne opinie szybko wędrują wśród ludzi :)

  • 0

    24.  2006-01-22 23:27:51

    *** HUBERT, zgadzam się w pełni, do tego dorzuciłbym jeszcze mixPlusa, bo jego też te problemy dotyczą. Jak ktoś kiedyś powiedział: dobrą opinię przekażesz 5 osobom a złą 30 (czy coś takiego). Jeżeli nie opanują tej awarii to jeszcze długo będzie się to za nimi ciągnąć i nawet Mumio im nie pomoże.W Plusie jestem jakieś 3 lata (2 lata Simplus i ok. rok mix) i do listopada nie było żadnych poważniejszch problemów.

  • 0

    25. ~  2006-01-23 00:28:08  host: prosie21.aster.pl

    Pan Wacław K. napisał: trwa kolejny dzień "walki" z systemem obsługującym prepaid w Polkomtel S.A. ( Simplus, MixPlus, SamiSwoi ). Nieprawidłowo taryfikowane są usługi w prepaid, nieprawidłowo rozliczane są pakiety, system wielokrotnie informuje nieprawidłowo o stanie gotówki na koncie użytkownika lub o stanie pakietów. Pierwotnie nie działały nawet w podstawowym zakresie usługi USSD. Oczywiście, nadal bezużyteczna jest internetowa aplikacja Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta EBOK, za pomocą której praktycznie nic sensownego nie można zrobić z usługami na koncie użytkownika. Jak informują abonenci, konsekwencje dotykają również ich. Klienci, którzy korzystają z planu taryfowego zawierającego usługę "2 x więcej - 2 x taniej" mają nieprawidłowo rozliczane rozmowy, to jest tak, jakby usługa wcale nie działała. Informacje, które zdołaliśmy uzyskać od operatora w dwa weekendowe dni nie wróżą rychłego rozwiązania problemów, a jedynym rozwiązaniem jest złożenie reklamacji ze szczegółowym podaniem, co, kiedy i w jakim zakresie użytkownik utracił w wyniku nieprawidłowego działania systemu, ponieważ automatyczna weryfikacja strat najprawdopodobniej nie będzie możliwa. Przy okazji przypominamy, iż w zakresie ofert Sami-Swoi oraz Simplus, operator rozstrzyga wyłącznie te reklamacje, które pochodzą od zarejestrowanych użytkowników

  • 0

    26. ~Tomasz  2006-01-23 00:41:49  host: dhcp-212-122-209-108.iweb.pl

    No ładnie:P Cikawe jak sie Plus zrehabilituje za te problemy... zdecydowanie powinni cos zrobic aby poprawic humory swoim rozwscieczonym urzytkownikom!!!Do roboty!

  • 0

    27. ~amigot  2006-01-23 16:23:18  host: dpc189.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Haha. Tiktak zyska sporo klientów widze. Przecież nikt nie pójdzie do oranga z jego obecnymi ofertami prepaid...

  • 0

    28. ~Longman  2006-01-23 18:19:22  host: exf131.neoplus.adsl.tpnet.pl

    amigot, obawiam się, że niektórych rzeczy nie da się juz odrobić. W każdym razie jak dla mnie sama nazwa "Plus GSM" budzi zdecydowanie negatywne odczucia. Jak juz pisałem, to nie tylko kwestia kiepskiej technologii polkomtelowskiej, ale braku kultury pracy. A od dziś jestem posiadaczem złotego numeru" 0-600-xyz-xyz. O dziwo, nie zapłaciłem za niego w salonie nic ekstra :-D Zobaczymy jak w prepaidzie sprawuje sie PTC (kiedyś miałem abo i było całkiem nieźle!).

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.