Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Zgoda UOKiK na przejęcie Impolu przez spółkę Tell

Zgoda UOKiK na przejęcie Impolu przez spółkę Tell

LuiN 9 Grudnia 2008 11:30

0 0

UOKiK zgodził się na przejęcie przez Tell udziałów w firmie Impol, zarządzającej siecią punktów sprzedaży usług Polkomtela. Tell, zajmujący się dystrybucją usług telekomunikacyjnych i telefonów komórkowych, zamierza kupić 100% udziałów w Impolu za 9 mln zł - napisał dziś Puls Biznesu.

Impol zarządza siecią sprzedaży usług Polkomtela, która obejmuje nie mniej niż 40 sklepów i 16 handlowców. Umowa przedwstępna w tej sprawie została zawarta 20. października, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.




Tell wraz ze spółkami zależnymi będzie miał po tej transakcji razem ponad 500 punktów sprzedaży wszystkich 4 operatorów, z czego połowę to punkty sprzedaży Orange. We wrześniu zeszłego roku Rafał Stempniewicz, szef Tella mówił, że nie ma kolizji między interesami poszczególnych operatorów. Choć do tej pory operatorzy wymagali wyłączności na współpracę z poszczególnymi dilerami, sytuacja zaczyna się zmieniać.

Źródło tekstu: Puls Biznesu, wł     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~dechomenon  2008-12-09 13:11:46  host: 212.67.158.55

    ostatnie zdanie ciekawe....to moze nadejdzie czas mulitsalonów...w jednym miejscu będziesz miał możliwość kupienia usługi kilku operatorów

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-89-1.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.