DAJ CYNK

Zdarzyło się w tym tygodniu - 2-8 listopada

orson_dzi

Wydarzenia

Od 5. listopada Play wprowadza promocję, w ramach której każdy klient (nowy i dotychczasowy) otrzyma bez żadnych opłat dostęp do wersji premium serwisu streamingowego Tidal.

Od 5. listopada Play wprowadza promocję, w ramach której każdy klient (nowy i dotychczasowy) otrzyma bez żadnych opłat dostęp do wersji premium serwisu streamingowego Tidal. Informacja o muzycznej promocji w sieci Play okazała się najpopularniejsza w mijającym tygodniu.

Zobacz: Play daje Tidala za darmo swoim klientom

Duża popularnością cieszyły się w tym tygodniu informacje o wprowadzeniu świątecznych promocji przez rodzimych operatorów. Lawinę ofert rozpoczęło w tym roku T-Mobile ze świątecznymi abonamentami. Dzień później dołączyły do niego oferty na kartę Plusa i Heyah, świąteczny smartDOM i Internet mobilny w Play, Plusie i Cyfrowym Polsacie. Orange jak na razie rozpoczęło okres świąteczny z ofertą dla firm.

Zobacz: Startuje świąteczna oferta T-Mobile
Zobacz: Rozmowy bez limitu w świątecznej promocji Plusa na kartę
Zobacz: Podwójne doładowanie na Święta w Heyah na kartę
Zobacz: smartDOM na Gwiazdkę w świątecznej ofercie Plusa i Cyfrowego Polsatu
Zobacz: Świąteczna promocja Internetu w Play
Zobacz: Świąteczne zestawy w ofercie internetowej Plusa
Zobacz: Świąteczne oferty Mix w sieci Plus
Zobacz: Rusza kampania reklamowa świątecznej promocji Plusa na kartę
Zobacz: Świąteczne promocje w internetowej ofercie Cyfrowego Polsatu
Zobacz: Świąteczna oferta Orange dla firm

Zakończyła się aukcja częstotliwości, na rynku pojawiają się domysły kto kim będzie współpracował. W dyskusjach dominuje globalne podejście biznesowe, a kwestie techniczne pozostają trochę w cieniu. O tych drugich Witek nadaje w tym odcinku z Maciejem Zengelem, dyrektorem strategii współpracy międzyoperatorskiej w Orange

Zobacz: Witek nadaje #18: o LTE i współpracy operatorów z MZ

Na koniec września 2015 roku baza klientów T-Mobile Polska wynosiła 15,696 mln. O 131 tys. mniej niż na koniec II kwartału 2015 roku.

Zobacz: Wyniki T-Mobile Polska po 3Q2015

Przychody Netii w II kwartale 2015 roku wyniosły 400,426 mln zł i były o 20,8 mln niższe niż w II kwartale.

Zobacz: Wyniki Netii po 3Q2015

W tym tygodniu mieliśmy również kilka nowości sprzętowych. Huawei zaprezentowało metalowego G7 Plus, poznaliśmy (bardzo wysokie) polskie ceny BlackBerry Priv, a Meizu pokazało potężnego i małego Pro 5 Mini.

Zobacz: Huawei zaprezentował model G7 Plus
Zobacz: BlackBerry Priv w Polsce za 3999 zł
Zobacz: Meizu Pro 5 mini - właśnie takiego smartfonu brakowało

HTC zaczyna igrać z ogniem. Nowa reklama ekstremalnie podobnego do iPhone'ów One'a A9, wyraźnie nawiązuje do ikonicznej reklamy Apple'a.

Zobacz: HTC sklonował reklamę Apple'a z 1984 roku

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł